Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witaj Kincek !

W mojej 8 wystąpiły przegrzewania płynu więc korzystając z Twojej porady zabrałem się za visco. Ale tu zaraz problem bo po odkręceniu wiatraczka poprawił się dostęp ale nie wiem jak zablokować koło pasowe by odkręcić tą śrubę 32.

Poradź mi jak blokujesz to koło pasowe, aby odkręcić visco . Nie chce czegoś złamać , czy skrzywić . Jak zablokowałem o napinacz (górny uchwyt) to się jego uchwyt skrzywił. Kręciłem w prawo bo podałeś że tam jest lewy gwint - czy tak ?

Dziękuję

Jacek

  • 5 lat później...
Opublikowano
a jak wlało się za dużo oleju i kreci się teraz zbyt lekko co teraz?
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jak wlało się za dużo oleju i kreci się teraz zbyt lekko co teraz?

 

Co było powodem, że uzupełniałeś olej?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.