Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

posiadam E46 z 1999r z 2.0 dieslem 136km i zastanawiam się nad ewentualną przekładką na ten sam "motor" tylko już na Commo Rail-u ( 2.0 diesel 150 km, ten który jest seryjnie montowany od 2001r ). I tu moje pytanie czy poza motorem i skrzynią biegów należało by zwrócić uwagę jeszcze na jakieś elementy które mogą się różnić??. Za każde info będę wdzięczny.

 

 

p.s. może już ktoś z forumowiczów jest po takim zabiegu, wszelkie wskazówki mile widziane.

Opublikowano

136KM to też jest common rail

ostatnie diesle bez szyny to stare TDSy 150km to po prostu kolejna generacja common rail, dużo bardziej dopracowana

Opublikowano
136KM to też jest common rail

ostatnie diesle bez szyny to stare TDSy 150km to po prostu kolejna generacja common rail, dużo bardziej dopracowana

 

M47 2.0 d 136km to nie common rail tylko zwykły diesel i nie posiada on tz. "szyny"

M47N jest dopioro silnikiem common rail i jego układ zasilania złupełnie sie rózni od M47

 

 

nie każdy silnik common rail posiada tradycyjńą szynę nie kiedy może ona wyglądać tak:

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=631138872

Opublikowano

w 136KM mamy pompę vp44 i ciśnienie wtrysku 1850bar, później w wersji 150KM zastosowano szynę (ciśnienie wtrysku 1500bar), fakt że nie jest to common rail, ale nie jest to zwykły diesel, w stylu TDSa, tylko dalej diesel z wtryskiem wysokociśnieniowym, trochę inaczej realizowanym

 

co do tego czy da się wsadzić 3.0d jasne że się da, jak się do e30 dało to i do e46 nie będzie problemu, zresztą nawet 3.0d biturbo jeździ już w e46

Opublikowano

widzę temat drgnął :wink:

 

dlaczego wymiana z 2.0 na 2.0, powód prosty jeżeli mam się ewentualnie rozglądać za silnikiem bo aktualny jest na wykończeniu ( patrz 136 km ), to stąd moje pytanie czy wsadzając też 2.0 diesla ( patrz 150 km ) + skrzynia do niego, nie będzie innych jakiś wielkich przeróbek. Z nowszej jednostki mogą być same plusy już nie mówię o "trochę" większej mocy ale i o wieku takiego silnika. Więc czekam na jakieś możliwe konkrety.

 

Co do tematu 3.0D to wiadomo że było super ale koszty mogą być sporo większe i nie chodzi mi tu o zakup jednostki napędowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.