Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problemik iż podszarpuję mi lekko na benzynie a na gazie to buja strasznie Pan "gazownik" powiedział że to wina przewodów,palca bądź kopułki

Swiece były wymieniane. powiedzcie mi co może być najprawdopodobniej ponieważ jak mi podliczył rachunek z tym wszystkim to troszkę wyszło ... może wy coś doradzicie

Opublikowano

Zakładam że dwóch lewych nie masz, więc. Zdejmij kopułke (nie odpinaj kabli zebyś ich nie pomylił) i zobaqcz jak wyglądaja jej styki, bierzesz śrubokręt i zdrapujesz nim zwęglony nalot na stykach, po takim oczyszczeniu sprwadzasz jaka jest bruzda na stykach. jeśli jest dość głęboka i według Ciebie może stanowić ona problem w przewodzeniu prądu, to ją wymieniasz. I czasem nie każ tego mechanikowi robić, przecież to banalnie proste, byle byś tylko kabli nie pomylił bo to bedzie katastrofalne w skutkach. Kabli jeśli ne były wymieniane przez przynajmniej dwa lata, to przyda się wymienić, możesz kupić polskie zamienniki, na pewno lepiej spęłnią funkcję nież jakieś stare popękane kable. Kable można sprawdzić po zmierzchu, na uruchomionym silniku. Biezrzesz nalewasz wody do rozpylacza od płynudo mycia szyb, i rozpylasz mgiełkę w okolicy kabli zapłownowych. jeśli choć raz przeskoczy iskra to kable są do wymiany.

 

na moje to masz jeden tylko problem, pewnie kłopoty się zaczęły po wymianie świec jak znam mechaników i życie. Gamonie nie kontrolują przerwy na elektrodach przed montażem świecy, co przy LPG ma kluczowe znaczenie. Przy M30 nominalna przerwa to 1mm, do LPG zmniejsza się ją do 0,80.

 

Wiesz jaka jest moja rada? Zamiast wydawać kasę nausługi gamoni, kup sobie dobry komplet małych kluczy np. Yato z grzechotką (150zł) komplet kluczy płaskich i oczkowych, klucz do świec, szczelinomierz. kilka śrubokrętów i zacznij sam grzebać w aucie. Te czynności o których mówił Tobie mechanik przy odrobinie rozwagi przy odpowiednim podłączniu kabli zapłonowych zrobisz sam.

 

A frajda jak Ci się uda zrobić coś samamu w aucie, jest bezcenna.

Opublikowano
Kolego najlepiej wymien swiece, przewody, palec i kopulke. To zrobisz samemu nie ma wielkiej filozofii w tym tylko zapamietaj gdzie ktory kabel szedl. Wymieniaj po jednym i na pewno dasz rade. Jezeli to nie pomoze sprawdz cewke. A na sam koniec moze reset kompa.
Opublikowano
Zakładam że dwóch lewych nie masz, więc. Zdejmij kopułke (nie odpinaj kabli zebyś ich nie pomylił) i zobaqcz jak wyglądaja jej styki, bierzesz śrubokręt i zdrapujesz nim zwęglony nalot na stykach, po takim oczyszczeniu sprwadzasz jaka jest bruzda na stykach. jeśli jest dość głęboka i według Ciebie może stanowić ona problem w przewodzeniu prądu, to ją wymieniasz. I czasem nie każ tego mechanikowi robić, przecież to banalnie proste, byle byś tylko kabli nie pomylił bo to bedzie katastrofalne w skutkach. Kabli jeśli ne były wymieniane przez przynajmniej dwa lata, to przyda się wymienić, możesz kupić polskie zamienniki, na pewno lepiej spęłnią funkcję nież jakieś stare popękane kable. Kable można sprawdzić po zmierzchu, na uruchomionym silniku. Biezrzesz nalewasz wody do rozpylacza od płynudo mycia szyb, i rozpylasz mgiełkę w okolicy kabli zapłownowych. jeśli choć raz przeskoczy iskra to kable są do wymiany.

 

na moje to masz jeden tylko problem, pewnie kłopoty się zaczęły po wymianie świec jak znam mechaników i życie. Gamonie nie kontrolują przerwy na elektrodach przed montażem świecy, co przy LPG ma kluczowe znaczenie. Przy M30 nominalna przerwa to 1mm, do LPG zmniejsza się ją do 0,80.

 

Wiesz jaka jest moja rada? Zamiast wydawać kasę nausługi gamoni, kup sobie dobry komplet małych kluczy np. Yato z grzechotką (150zł) komplet kluczy płaskich i oczkowych, klucz do świec, szczelinomierz. kilka śrubokrętów i zacznij sam grzebać w aucie. Te czynności o których mówił Tobie mechanik przy odrobinie rozwagi przy odpowiednim podłączniu kabli zapłonowych zrobisz sam.

 

A frajda jak Ci się uda zrobić coś samamu w aucie, jest bezcenna.

Piękna fachowa rada takie wypowiedzi naprawdę są na wage złota oto chodziło dziękuję bardzo :) Patrzałem na kable nie było żeby przeskakiwały iskry ale na chyba 4 kablach widać takie płomyczki(iskry w kablach) jakby były czyli teraz wiem że kable napewno też do wymiany.
Opublikowano
opornosc kabli WN mozna sprawdzic u elektryka co jest bardziej miarodajne niz czarna magia i zaklinanie deszczu ze spryskiwaczem do kwiatkow

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
Mam taki problemik iż podszarpuję mi lekko na benzynie a na gazie to buja strasznie Pan "gazownik" powiedział że to wina przewodów,palca bądź kopułki

Swiece były wymieniane. powiedzcie mi co może być najprawdopodobniej ponieważ jak mi podliczył rachunek z tym wszystkim to troszkę wyszło ... może wy coś doradzicie

 

Bez przesady, kable + kopułka + palec zmieścisz się w 500 pln.

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
Mam taki problemik iż podszarpuję mi lekko na benzynie a na gazie to buja strasznie Pan "gazownik" powiedział że to wina przewodów,palca bądź kopułki

Swiece były wymieniane. powiedzcie mi co może być najprawdopodobniej ponieważ jak mi podliczył rachunek z tym wszystkim to troszkę wyszło ... może wy coś doradzicie

 

Bez przesady, kable + kopułka + palec zmieścisz się w 500 pln.

 

pozdr

Mariusz

no kable jakieś 450zł napewno a może doradźcie mi czy warto kupywać kable za 450zł czy wystarczą jakieś za 150,200zł?
Opublikowano
już Ci napisałem że możesz kupić zamienniki nasze polskie, koło 150zł kosztują. jak byś miał już wymienioną kopułkęto mógłbyś się zastanawiać nad kablami NGK, ale jak musisz też ją wymienić, to lepiej wymienić wszystko, niż kupować same kable "bo oryginalne"
Opublikowano

badziewne kable WN robia lipe w ukl zaplonowym - pisal tu na forum ktos ze wstawione nowe po 2 latach sparcialy, przy M20 ostatniej zimy tez nie mozna bylo dojsc do ładu z Sentechami i innymi silikonami

 

Beru i Bremi to najwyzsza polka i spokoj na lata, z NGK jest podobnie - te ktore mam w aucie obecnie mialy w zestawie impulsator ale podobno niektore z nich go nie maja i trzeba na to zwracac uwage

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
badziewne kable WN robia lipe w ukl zaplonowym - pisal tu na forum ktos ze wstawione nowe po 2 latach sparcialy, przy M20 ostatniej zimy tez nie mozna bylo dojsc do ładu z Sentechami i innymi silikonami

 

Beru i Bremi to najwyzsza polka i spokoj na lata, z NGK jest podobnie - te ktore mam w aucie obecnie mialy w zestawie impulsator ale podobno niektore z nich go nie maja i trzeba na to zwracac uwage

Rozumiem że kable te troszkę tańsze badziewnych firm różnią się tym że poprostu są ze słabszego materiału itd...tak ? i różnią się wytrzymałością tylko że nie wytrzymują przykładowo nie 5 lat ale np.rok tak ? bo chodzi mi jak to jest z pracą silnika własnie na tych tańszych.

Aha i jeszcze pytanko ponieważ mogę kupić bez impulsatora a poprostu go przełożyć ?

Opublikowano
powiedzcie mi jeszcze jedno podszarpywanie mam dość wyczuwalne mocno na gazie na benzynie są równieżale to minimalne ale jednak lekko wyczuwalne czy to też możę być wina kabli
Opublikowano

moze byc to wina kabli jak i kopulki i palca, posprawdzaj ich stan, u siebie jak ostanio zobaczylem to dziwilem sie ze samochod wogole odpala,

zainwestowalem w komplet BREMI czyli przewody, kopulka i palec jednej firmy

tanich sentechow czy janmorow nawet nie radze ogladac

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.