Skocz do zawartości

Polerka u lakiernika vs polerka w myjni


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chcialem odstawic furkę aby wypolerować lakier. Mam do wyboru albo odstawić do lakiernika(znajomego) albo do myjni ręcznej która również w ofercie posiada polerowanie lakieru.

 

i teraz mam mała zagwozdkę ponieważ u lakiernika uslyszalem cos takiego ze on mi wszystko ladnie zrobi tak jak sie to robi profesjonalnie czyli zmatowi, potem wypoleruje itd a na takiej myjni tylko mi ladnie odpicuja dla efektu i po paru myciach efekt będzie gorszy.

 

i teraz pytanie. jaki jest proces polerki na takich myjniach recznych moze ktos się orientuje lub widzial na wlasne oczy??różni się czymś od tej wykonywanej w warsztatach lakierniczych?? ja w tym temacie jestem zielony dlatego pytam.

 

co byscie doradzili????. cenowo jest podobnie ma myjni ciut taniej.

 

 

 

chcialem napisac w bardziej wlasciwym dziale ale otrzymalem komunikat ze nie mam uprawnien wiec napisalem tutaj jak cos to prosze o przeniesie we wlasciwe miejsce.CO TEZ NINIEJSZYM CZYNIE.MOD

DOP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci powiem, jak jest u mnie. Na myjni nazywają usługę polerką, koszt bodajże 150zł. Jest to nic innego, jak umycie auta i polerka jakimś nano-woskiem. Auto jest rzeczywiście polerowane ale nie na zasadzie usunięcia rys, a raczej ich zalepieniu (czasowym oczywiście). Efekt jest niezły, niestety utrzymuje się przez ok. 5 myć auta. Z resztą pracownicy myjni od razu mówią, jak to jest u nich i nie ściemniają, że błysk na lata.

Gdziekolwiek byś nie polerował, dowiedz się po prostu, na czym usługa ma polegać. Jeśli nie jest to polerka ścierna, a potem mleczko, to chyba nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Napisze jak to wygląda na myjni u mojego znajomego, u którego sam czyszczę auto.