Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,jestem na etapie demontażu głowicy zatrzymał mnie ten klucz ,taka gwiazdka sześcioramienna,czy jest on w sklepach dostępny ,czy tylko na warsztatach,moze ktoś juz sie do tego dobierał?

pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano
Ten klucz to najprawdopodobniej Torx 12 oczywiście nasadka. Jest on dostępny na 100% w dobrych sklepach narzędziowych jeśli chcesz kupić jeden klucz. W Castoramie widziałem ostatnio zestaw takich nasadek na grzechotkę 1/2" za około 70zl ale to chyba taki typowo chiński wyrób czyli nie dotykaj bo pęknie. Sprawdzę i napisze jakim kluczem w mojej buni odkręcałem głowiczke.
Opublikowano
Wiem że to nie najlepszy pomysł ale też pasuje zwykła nasadka 6cioramienna podajrze 10tka. Napotkałem takie u siebie np na kole rozrządu i bez problemy odkręcisz bez oberwania czy obrobienia
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

okey - jak jest w castoramie to nie ma problemu i dziekuje za odpowiedż

ale jeszcze w instrukcj serwisowej pisze że te śruby po odkręceniu trzeba nowe ?

jak to jest zapewne chodzi o zmęczenie materiału??????

czy sie to praktykuje i wymienia rzeczywiście na nowe? jak tak to gdzie je zdobyć ?

pozdrawiam;-)

Opublikowano

takim kluczem raczej ciężko będzie odkręcić głowicę, te śruby nie są na wierzchu, nasadka + przedłużka są niezbędne

kup coś yato lub jonesway czy jakoś tak, są w miarę tanie i nie pękają tak łatwo, do amatorskich zastosowań starczą, kup komplet bo nie będzie dużo drożej niż pojedynka, a może się przydać

 

co do śrub to powinno się je powymieniać, bo mogą się zerwać przy wkręcaniu, a wtedy jest źle...

najpierw zadzwoń do ASO a potem do sklepu motoryzacyjnego, bywa że w serwisie jest taniej

 

jakiś czas temu składałem 316 e30, nie wymienialiśmy śrub, głowica nie była planowana, dana grubsza uszczelka pod głowicę, samochód przejeździł już kilka tysi i wszystko ok więc nie ma reguły, ale wszystko robisz na własną odpowiedzialność

Opublikowano

Ja podobnie jak kolega przemo tds nie wymieniałem śrub ze względu na to że ktoś już kiedyś robił głowice w moim aucie. Pytałem o nowe w serwisie i kosztują około 80zl a w hurtowni gdzie mam 20% upustu powiedzieli mi 120zl więc pozostaje tylko ASO uszczelki też kup w serwisie bo wiesz co będziesz miał a nie jakieś polskie wycinane przez starsze panie w garażu chyba że już masz jakiś firmówki np VICTOR REINZ to są oryginały. Jeśli będziesz miał problem z dostępem do tych śrub daj znać na priv to podjadę do serwisu i wyślą Ci paczkę za pobraniem do chaty.

 

na temat tego klucza to na 100% nasadka o rozmiarze 12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.