Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy czy któryś z was miał do czynienia ze zmianą rozrządu a dokładnie ze zdięciem głowicy w 320d M47N?? Dostęp łatwy,wszystko rozebrałem bez żadnego problemu i zatrzymałem sie na rozrządzie,chciałbym zamówić blokade rozrządu do tego diesla ale na wszystkich jest do modelu M47 a nie do M47N,czy rozrząd jest taki sam??Czy macie jakieś opisy całej procedury??Za każdą podpowiedz będę wdzięczny!!
Opublikowano
chcesz wymieniać rozrząd ? tutaj masz do czynienia z łańcuszkiem, którego żywot generalnie nie jest określony ilością przejechanych km.....
320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
Zanim sciagniesz walki rozrzadu zaznacz sobie dokladnie punty pedzelkiem z farba,kola zebate na walkach sa ruchome wiec uwzaj,w glowicy sprzodu jest taka duza sroba-zaslepka tam musisz wsadzic odpowiedniej grubosci bolec bo inaczej beda klopoty z napinaczem,lancuch zaczep mocnym drutem i go podwies do maski(Dwa lata temu pomagalem(tu przytrzymac tam odkrecic) mechanikowi przy takiej operacji,ktora zakonczyla sie powodzeniem)
Opublikowano
...chciałbym zamówić blokade rozrządu do tego diesla ale na wszystkich jest do modelu M47 a nie do M47N,czy rozrząd jest taki sam??Czy macie jakieś opisy całej procedury??Za każdą podpowiedz będę wdzięczny!!

Nie wiem co z ciebie za mechanik. Zajmujesz sie niby naprawa samochodow, w tym BMW ale chyba nie slyszales o czyms takim jak TIS - Technical Information System. Znajdziesz tam wszystko opisane co i jak rozbierac, skladac, dokrecac, diagnozowac, zasady dzialania itp. itd. Pogadaj w jakims zaprzyjaznionym ASO to moze ci dadza stara niepotrzebna wersje, albo :worried: sciagnij z internetu. Znajdziesz tam odpowiedz na wiele pytan, szybciej i bardziej merytorycznie niz na niejednym forum.

Co do blokady rozrzadu, to jesli jest to samo co uzywa BMW to pasuje do obu wersji M47 i M47N ale nie wiem co i gdzie dokladnie chcesz kupic.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi,z TISem może i racja ale nie sądze żeby tam była informacja jak zciągnąć głowice bez rozbierania przodu silnika.

 

Już rozebrane,okazało się że poprzednia turbina która się rozsypała,uszkodziła klapki w kolektorze dolotowym,które wpadły do cylindrów i uszkodziły zawory i tłok.

Tłok zdemontowany,na poniedziałek mają przysłać z Belgii nowy,zawory ok,potrzebuje nowy kolektor dolotowy ale to na allegro.

 

Teraz zbieram info na temat ustawiania rozrządu,zablokowałem koło zamachowe,przez specjalny otwór,napinacz też podparty,ale wałki rozrządu musiałem odkręcić od kół zębatych więc nie dalo by mi nic znaczenie ich,czekam na zestaw do blokowania rozrządu,tylko nie bardzo wiem jak ten element do blokowania wałków ma zadziałać??

link do zestawu...

 

http://www.narzedziowy.pl/product_info.php?products_id=22940&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-05&utm_content=22940

 

ktoś ustawiał??

...wkleje później fotki z rozebranego dieselka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.