Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A dzwięk silnika będzie emitowany przez glośniki. Jeżdżę czasami trzycilindrowym Yarisem, który brzmi jak Syrenka.
Opublikowano
ja od razu radziłbym zrobic w BMW 1,5 cylindra do tego 8 razy turbo i będzie super git majonez :duh: :duh: :duh: :nienie: :jawdrop: :mad2: :mad2: :mad2: :cry2: :cry2:
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
a ja wierzę w mądrość przedsiębiorstwa BMW :) - mam wrażenie, że jak zrobią ten silnik i któryś z niedowiarków się przejedzie taką 180-konną jedynką - zmieni zdanie :) Poza tym i tak spora część użytkowników BMW w Polsce najpierw kupuje 5-litrowy V12 po czym montuje w nim instalację gazową zabijając tym samym charakter auta...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli co wracamy do 5er z czterema cylindrami?? :mrgreen:

 

jak to wracamy? 520d i 520i maja 4 cylindry

Opublikowano

chodzilo mi raczej o to ze w benzynowych e39 zrezygnowano z R4 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

ps. 520i to jeszcze nie widzialem R4, pokaz mi skad to wziales??

Opublikowano
chodzilo mi raczej o to ze w benzynowych e39 zrezygnowano z R4 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

ps. 520i to jeszcze nie widzialem R4, pokaz mi skad to wziales??

 

http://www.bmw.pl/produkty/samochody/Seria_5/Modele_BMW_serii_5/BMW_serii_5_Limuzyna/Dane_i_fakty/Silniki_i_uklad_jezdny/Dane_techniczne.html

 

Proponuję się zapoznać z danymi technicznymi 520i E60 i E61 - ten sam silnik co w 120i i 320i :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chodzilo mi raczej o to ze w benzynowych e39 zrezygnowano z R4 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

ps. 520i to jeszcze nie widzialem R4, pokaz mi skad to wziales??

 

ze 2 lata jest juz 4 cylindrowy 520i

 

http://www.bmw.pl/produkty/samochody/Seria_5/Modele_BMW_serii_5/BMW_serii_5_Limuzyna/Dane_i_fakty/Silniki_i_uklad_jezdny/Dane_techniczne.html

Opublikowano
no dobrze to że w E60 są to ja wiem, ale czytajcie panowie ze zrozumieniem :norty: to dalej czekam na dane o benzynowej R4 w E39 bo jeszcze takowej nie widziałem :mrgreen:
Opublikowano

panowie - i to jest dobre podejście do tematu - po co komu 2,5l R6 jak może mieć taka samą moc i moment ( na nawet lepsze ) przy pojemności 1,8 tsi R4 ...

 

jeszcze trochę i nie będzie w ogóle silników spalinowych - bo są całkowicie niewydajne i nieekologiczne. to tylko kwestia czasu...

Opublikowano
Durne ekologiczne lobby :duh: , a jak po wprowadzeniu 3-cyl silnikow spadnie sprzedaz modeli bmw, to sie koncernowi oczy otworzą :roll2:

 

Nie znam statystyk, ale patrząc na auta dostępne w premium selection to dominują samochody z silnikami o raczej mniejszych pojemnościach. Wydaje się, że seria 5 również najlepiej sprzedaje się z silnikiem 2.0d 177KM.

Generalnie nie jest to zła tendencja - moje I BMW to była 530i z 1989r. - miało 3 litry pod maską R6 188 KM, 8,6 do setki i 224km/h prędkość maksymalną przy spalaniu rzędu 10l na setkę na trasie i 13-14 w mieście. Obecnie ojciec kupuje 520d 177KM - 8,5 do setki w wersji Touring, 224km/h przy spalaniu w trasie w okolicach 5 itrów, zaś w mieście 7 litrów - nie mówiąc o elastyczności, która w 520d jest o niebo lepsza. Wniosek - ta sama radość z jazdy przy niższych kosztach eksploatacji.

Jeśli zaś ktoś będzie miał kaprys, ochotę nabycia samochodu z mocną jednostką benzynową będzie mógł kupić R6, V8 czy V12 - przecież BMW nie zarzuca produkcji tych motorów - a jedynie rozszerza ofertę.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

Jeśli zaś ktoś będzie miał kaprys, ochotę nabycia samochodu z mocną jednostką benzynową będzie mógł kupić R6, V8 czy V12 - przecież BMW nie zarzuca produkcji tych motorów - a jedynie rozszerza ofertę.

dokladnie.dla wszyskich niezadowolonych z downsizingu,na pewno pozostana tradycyjne jednostki napedowe.takie czasy :roll:

Opublikowano
Durne ekologiczne lobby :duh: , a jak po wprowadzeniu 3-cyl silnikow spadnie sprzedaz modeli bmw, to sie koncernowi oczy otworzą :roll2:

 

Nie znam statystyk, ale patrząc na auta dostępne w premium selection to dominują samochody z silnikami o raczej mniejszych pojemnościach. Wydaje się, że seria 5 również najlepiej sprzedaje się z silnikiem 2.0d 177KM.

Generalnie nie jest to zła tendencja - moje I BMW to była 530i z 1989r. - miało 3 litry pod maską R6 188 KM, 8,6 do setki i 224km/h prędkość maksymalną przy spalaniu rzędu 10l na setkę na trasie i 13-14 w mieście. Obecnie ojciec kupuje 520d 177KM - 8,5 do setki w wersji Touring, 224km/h przy spalaniu w trasie w okolicach 5 itrów, zaś w mieście 7 litrów - nie mówiąc o elastyczności, która w 520d jest o niebo lepsza. Wniosek - ta sama radość z jazdy przy niższych kosztach eksploatacji.

Jeśli zaś ktoś będzie miał kaprys, ochotę nabycia samochodu z mocną jednostką benzynową będzie mógł kupić R6, V8 czy V12 - przecież BMW nie zarzuca produkcji tych motorów - a jedynie rozszerza ofertę.

 

Nie prownuj 3.0 w benzynie z 2.0 turbo diesel :wink:, zawsze takie porownanie przegra benzyna jesli chodzi o zyzycie paliwa.

Porownaj nowoczesne 2.0 w benzynie 170KM z nowoczesnym 2.0 turbodieslem 177KM.

 

Owszem dominuje w sprzedazy 2.0/177KM/350Nm, podobnie na mobile.de, autoscout.de , gdzie w modelu E92 bardzo duzo jest wlasnie ofert z tym silnikiem, o ktorym zlego slowa powiedziec nie mozna.

Natomiast 3 cylindry w bmw nawet serii 1 czy serii 3 to jednak kpina. 3 cylindrowe silniki to moze miec daewoo tico czy skoda fabia, ale nie marka premium jaką jest bmw.

Opublikowano

to tylko 1 cylinder mniej niz u ciebie, wiec o co cho ;)

 

 

najwiecej i tak narzekaja ci co i tak nie sa klientami. przeciez teraz tez mozna kupowac wieksze silniki to czemu tak malo osob je kupuje :D

 

niemniej jest to przykre, jesli o to chodzi.

 

jeszcze trochę i nie będzie w ogóle silników spalinowych - bo są całkowicie niewydajne i nieekologiczne. to tylko kwestia czasu...

no, posluchaj sobie ten wyklad o wizji stworzenia systemu ktory by umozliwil wydajne korzystanie z samochodow elektrycznych

http://blog.ted.com/2009/04/from_software_e.php

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapewniam, że BMW potrafi spowodować, że 3 czy 4 cylindry brzmią jak 6. Proponuję się przejechać Mini Cooperem S. To małe gówinko brzmi jak M3 i naprawdę nikt by nie pomyślał, że tam pracuje silnik 1.6.

 

Przeciętny nabywca samochodu naprawdę nie wnika ile ma cylindrów. Zapewniam, że 80% posiadaczy 550i nie ma pojęcia, że silnik ma pojemność 4.8, a najnowszego 525d że ma 3 litry.

 

My jesteśmy fanami marki i wnikamy we wszystko, ale auta się sprzedają w setkach tysięcy sztuk i większość nabywców ma w d... czy ma 200KM z dwóch litrów czy trzech, czy ma 3, 4, czy 6 cylindrów. Ważne że auto zapitala i brzmi dobrze, a przy okazji pali mniej niż model poprzedni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.