Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zastanawiam się juz od jakiegoś czasu nad tym bo zauważyłem, że auto czasami zaskakuje przyspieszeniem, moca, a czsami one jest ale duzo słabsze. W czym może być problem? Zastanawiam się nad elektrozaworami, moze one czsami pracuja nieprawidlowo... Czy po podlączeniu komputera pokazałoby ich usterke jesliby zle pracowały?
Opublikowano

Może byc wiele przyczyn, podłącz pod kompa (najlepiej kup sobie program pod swoją Beemkę w necie, szybko Ci się zwróci) i będziesz wiedział więcej niż uzyskasz tutaj pewnych informacji.

 

U mnie dotychczas problemy z mocą powodowały: czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału korbowego oraz przepływomierz, wszystko wychodziło na kompie.

Opublikowano
kiedys o tym myslalem, ale nie wiem jaki program i jakie kable kupic. Te z allegro sprzety są dobre? :)
Opublikowano

I jeszcze musisz umieć odczytywać i interpretować parametry.

Nie wiem czy to warte zachodu i czy nie lepiej wydać 80zł na wizyte w serwisie.

 

Sam mam z tym problem. Czasami idzie pięknie, a czasami jak passat TDI. Nie wiem gdzie palce zmoczyć, może warto od źródła - czyli od pompy podcisnieniowej i połączeń z niej...

Opublikowano
Z reguły jest to przepływomierz. Niby działa, ale jego parametry są za niskie. Ja walczyłem ostatnio z tym problemem u siebie. Jak przejrzycie moje posty to zobaczycie.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Możliwe, bo zauwazyłem, że ekonomizer nie wychyla się tyle, ile powinien jak depnę na piątce.

 

Ale mozliwe, że jest sprawcą, że raz moc jest, raz nie? Z czego by to wynikało? Zacina się?

 

 

Może ma ktoś przepływomierz, to bym podmienił i sprawdził na chwilę...

Opublikowano

Wszystko jest mozliwe, mi wogóle nie wskazywało na przepływomierz. Ekonomizer działał prawidłowo.

Sama podmiana nic nie da. Trzeba adaptację skasować. Najlepiej podłaczyć kompa i potestowac podczas jazdy.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko jest mozliwe, mi wogóle nie wskazywało na przepływomierz. Ekonomizer działał prawidłowo.

Sama podmiana nic nie da. Trzeba adaptację skasować. Najlepiej podłaczyć kompa i potestowac podczas jazdy.

 

W dde4.0 nie ma opcj kasowania adaptacji :norty: ,taka możliwość jest w dde5.0 który wchodził chyba od 2003r

Pozdrawiam
Opublikowano
kolega nerwus ma super kable i na pewno lepsze niż te z allegro

 

 

musisz tez wiedzieć gdzie masz gniazdo diagnostyczne

 

hehe nie no dzięki. Akurat z autem jestem oby jak elektronika i resza.. liceum mat. inf . fiz profil, a teraz technik dentystyczny :) Mimo to grzebie sie przy aucie i mam paru kumpli mechaników więc jestem w temacie.

Obstawiaja, że mam problemy ze zmienna geometria turbiny i podejrzewaja ze jedna z łopatek może sie od sadzy czy tam nagaru sie przycinac - wtety reszta juz tez nieprawidlowo sie ustawia i daltego z moca mam takie cyry... Przeplywka tez byla sprawdzana i auto było podlaczane pod INPA i przeplywki nie wykazało... macie pomysły?

Mi sie wydaje, że moze elektrozawory mogą szwankować?! pokazałaby wtedy w INPIE?

Dziś zauwazyłem gdy auto stoi na postoju na ludzie dodając gazu dziwnie tak reaguje ( jak juz noge sciagne z gazdu obraty jeszcze podchodza same )

Pompe pod nogami paliwa tez wymienailem pare dni temu na oryginal Piergurga...

Objawy tez mam takie ze auto przyspiesza dobrze po 3 tys dalej przyspiesza ale jakis mul a przy 4 tys obr. jakby cos sie oddetkalo i leci jak strzała

Opublikowano
Nie wiem czy to warte zachodu i czy nie lepiej wydać 80zł na wizyte w serwisie.

 

Zależy ile razy rocznie musisz jeździć. Ja tam skończyłem z jeżdżeniem po elektromechanikach, dopraszaniem się o wizytę, najcześciej po tygodniu i do tego w moich godzinach pracy i wyłudzaniem przez nich kasy ode mnie. Z własnym programem użytkowanie Beemki stało się dla mnie dużo przyjemniejsze i mniej czasochłonne, a ostatnio nawet tańsze, bo program zwrócił mi się po pierwszej, typowej usterce dla E39.

Opublikowano
Nie wiem czy to warte zachodu i czy nie lepiej wydać 80zł na wizyte w serwisie.

 

Zależy ile razy rocznie musisz jeździć. Ja tam skończyłem z jeżdżeniem po elektromechanikach, dopraszaniem się o wizytę, najcześciej po tygodniu i do tego w moich godzinach pracy i wyłudzaniem przez nich kasy ode mnie. Z własnym programem użytkowanie Beemki stało się dla mnie dużo przyjemniejsze i mniej czasochłonne, a ostatnio nawet tańsze, bo program zwrócił mi się po pierwszej, typowej usterce dla E39.

 

dokladnie...

 

a tym bardziej jest to najlepsze wyjscie dla tych którzy lubia mieć wszystko sprawne na tip tom i być na bierząco ze stanem auta - w wolnym czasie walnac sobie test, albo poobserwowac parametry turbinki czy nic sie nie dzieje :)

Opublikowano

bieżąco - makaron :)

 

Poniekąd macie racje. Już jestem na etapie składania ADS interface. Jakby co, służę pomocą w testach i pomiarach. Za darmo oczywiscie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.