Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W silnikach pow. 2,5 litra nie istnieje coś takiego jak redukcja i "but" bo sobie można krzywdę zrobić. :)

Jeszcze raz apel: Nie wiesz, nie jeździleś, coś tam slyszaleś - to się nie wypowiadaj.

 

nie jedziłem??? jeździłem sporo i to kilkoma samochodami bmw, i kilkoma "ośkami". nawet trafił mi si pod rękę doge ram srt10 (silnikv10 moc ok500). wiem jak trzeba jeżdzić, wiem ile palą takie samochody. jeżdżę jak jeżdżę, trochę szybciej niż Ty. Audi s2 ma silnik 1.8t o mocy 225km. spróbuj tym nie wypaść w szybko przejeżdżanym zakręcie

 

a i jeszcze jedno to skoro im wiekszy silnik może mniej palić to ile pali e38 z silnikiem 4.4???? ktoś wie??

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W silnikach pow. 2,5 litra nie istnieje coś takiego jak redukcja i "but" bo sobie można krzywdę zrobić. :)

Jeszcze raz apel: Nie wiesz, nie jeździleś, coś tam slyszaleś - to się nie wypowiadaj.

 

nie jedziłem??? jeździłem sporo i to kilkoma samochodami bmw, i kilkoma "ośkami". nawet trafił mi si pod rękę doge ram srt10 (silnikv10 moc ok500). wiem jak trzeba jeżdzić, wiem ile palą takie samochody. jeżdżę jak jeżdżę, trochę szybciej niż Ty. Audi s2 ma silnik 1.8t o mocy 225km. spróbuj tym nie wypaść w szybko przejeżdżanym zakręcie

 

a i jeszcze jedno to skoro im wiekszy silnik może mniej palić to ile pali e38 z silnikiem 4.4???? ktoś wie??

 

Jeździlem e38 4,4 litra i co z tego? Nie wiem ile pali bo był zatankowany i nie musialem nic dolewać :)

Czy jeździsz szybciej niż ja? Prawdopodobnie, bo ja wyznaję zsadę pewnego kierowcy BMW M6, którego tyl mialem okazję podziwiać przez 20 km na krajowej jedynce.Pewnie uznalbyś go za idiotę, ale przestrzegal ograniczeń prędkości, ciąglych linii itd itp. Co dziwne mial polskie tablice.

Opublikowano

nie narzekam że dużo pali tylko wydaje mi sie że spalanie jest wieksze niż powinno . nim zakupiłem to auto byłem swiadom że nie jest to ekonomiczny silnik po za tym moja e30 cabrio jest dla mnie zabawką na nie codzienne przejażdżki która potrafi sprawić aby na mojej twarzy pojawił sie uśmiech

 

to musisz przestać liczyć ile pali, inaczej uśmiechu nie będzie :wink:

Opublikowano

Witam Panowie

 

E30 325iA, spalanie w podpisie. Wszystko prowadzone rzetelnie odkąd mam auto. Uważam, że da się jeszcze mniej spalić, ale po prostu mi na tym nie zależy.

Wszyscy twierdzący, że to niemożliwe niech odetchną z ulgą, bo mam dla nich receptę - nauczcie się jeździć i wykorzystywać możliwości swojego silnika, a nie tylko wciskać naprzemiennie gaz i hamulec :roll: Nawet w mieście da się jechać oszczędnie, szczególnie jeśli mamy obcykane cykle świetlne... Niektórzy muszą zrozumieć, że pierwszy na śwatłach nie oznacza pierwszy u celu, a wszyscy wyprzedzeni stoją zawsze zaraz za nim na kolejnych światłach...

Dużo jeżdżę po Wrocławiu (tu też potrafią być korki) i nie odnotowuję spalania rzędu 16-20l.... Nie miałem więcej niż 13l/100km nawet podczas zimowego treningu jazdy po śniegu.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
W silnikach pow. 2,5 litra nie istnieje coś takiego jak redukcja i "but" bo sobie można krzywdę zrobić. :)

Jeszcze raz apel: Nie wiesz, nie jeździleś, coś tam slyszaleś - to się nie wypowiadaj.

 

nie jedziłem??? jeździłem sporo i to kilkoma samochodami bmw, i kilkoma "ośkami". nawet trafił mi si pod rękę doge ram srt10 (silnikv10 moc ok500). wiem jak trzeba jeżdzić, wiem ile palą takie samochody. jeżdżę jak jeżdżę, trochę szybciej niż Ty. Audi s2 ma silnik 1.8t o mocy 225km. spróbuj tym nie wypaść w szybko przejeżdżanym zakręcie

 

a i jeszcze jedno to skoro im wiekszy silnik może mniej palić to ile pali e38 z silnikiem 4.4???? ktoś wie??

 

 

audi s2 ma silnik 2.2 turbo a nie 1.8 i ma moc 220 km a pozatym wszystkie s2 są quatro i na zakrętach trzyma sie drogi jakby sie jechalo po szynach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

acha ale gafa!!!! sorki !!!! :modlitwa: chodziło mi o s3 które mimo napedu quatro (pseudo bo oparte na haldexie 2 generacji) nie jest problem by nie wyleciał przodem.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Witam Panowie

 

E30 325iA, spalanie w podpisie. Wszystko prowadzone rzetelnie odkąd mam auto. Uważam, że da się jeszcze mniej spalić, ale po prostu mi na tym nie zależy.

Wszyscy twierdzący, że to niemożliwe niech odetchną z ulgą, bo mam dla nich receptę - nauczcie się jeździć i wykorzystywać możliwości swojego silnika, a nie tylko wciskać naprzemiennie gaz i hamulec :roll: Nawet w mieście da się jechać oszczędnie, szczególnie jeśli mamy obcykane cykle świetlne... Niektórzy muszą zrozumieć, że pierwszy na śwatłach nie oznacza pierwszy u celu, a wszyscy wyprzedzeni stoją zawsze zaraz za nim na kolejnych światłach...

Dużo jeżdżę po Wrocławiu (tu też potrafią być korki) i nie odnotowuję spalania rzędu 16-20l.... Nie miałem więcej niż 13l/100km nawet podczas zimowego treningu jazdy po śniegu.

 

Pozdrawiam

 

:clap:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Panowie

 

E30 325iA, spalanie w podpisie. Wszystko prowadzone rzetelnie odkąd mam auto. Uważam, że da się jeszcze mniej spalić, ale po prostu mi na tym nie zależy.

Wszyscy twierdzący, że to niemożliwe niech odetchną z ulgą, bo mam dla nich receptę - nauczcie się jeździć i wykorzystywać możliwości swojego silnika, a nie tylko wciskać naprzemiennie gaz i hamulec :roll: Nawet w mieście da się jechać oszczędnie, szczególnie jeśli mamy obcykane cykle świetlne... Niektórzy muszą zrozumieć, że pierwszy na śwatłach nie oznacza pierwszy u celu, a wszyscy wyprzedzeni stoją zawsze zaraz za nim na kolejnych światłach...

Dużo jeżdżę po Wrocławiu (tu też potrafią być korki) i nie odnotowuję spalania rzędu 16-20l.... Nie miałem więcej niż 13l/100km nawet podczas zimowego treningu jazdy po śniegu.

 

Pozdrawiam

 

 

jak tak czytam to sie zastanawiam czemu tak wielu nie jeżdzi bmw skoro sa tak ekonimiczne????

Opublikowano
Witam Panowie

 

E30 325iA, spalanie w podpisie. Wszystko prowadzone rzetelnie odkąd mam auto. Uważam, że da się jeszcze mniej spalić, ale po prostu mi na tym nie zależy.

Wszyscy twierdzący, że to niemożliwe niech odetchną z ulgą, bo mam dla nich receptę - nauczcie się jeździć i wykorzystywać możliwości swojego silnika, a nie tylko wciskać naprzemiennie gaz i hamulec :roll: Nawet w mieście da się jechać oszczędnie, szczególnie jeśli mamy obcykane cykle świetlne... Niektórzy muszą zrozumieć, że pierwszy na śwatłach nie oznacza pierwszy u celu, a wszyscy wyprzedzeni stoją zawsze zaraz za nim na kolejnych światłach...

Dużo jeżdżę po Wrocławiu (tu też potrafią być korki) i nie odnotowuję spalania rzędu 16-20l.... Nie miałem więcej niż 13l/100km nawet podczas zimowego treningu jazdy po śniegu.

 

Pozdrawiam

 

 

jak tak czytam to sie zastanawiam czemu tak wielu nie jeżdzi bmw skoro sa tak ekonimiczne????

bo ludzie jeżdżą takimi ....... które palą 20l w mieście a potem to rozpowszechniają.Jeżeli by mi palił więcej jak 15 to już dawno bym się go pozbył.Poza tym jeżeli uważasz że spalanie rzędu 12-14 l w mieście to ekonomiczne spalanie to chyba inaczej pojmuję to pojęcie.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
słowo "ekonomiczne" wogóle nie pasuje do starych i dużych silników BMW

 

Witam

 

Zgadzam się i dlatego w mojej wypowiedzi słowa "ekonomicznie" po prostu nie ma ;) A kolega e30.318 szalenie to słowo pielęgnuje.

 

Można jednak użyć słowa oszczędnie w odniesieniu do wyników innych użytkowników takich samych silników...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
moja klempa paliła mi jak głupia i też się zastanawiałem co jest :shock: i kiedyś na tym forum pisałem o tym otrzymałem podpowiedź ''sonda lambda '' :arrow: i co :arrow: zmieniłem ją na nową boscha od tamtej pory spalenie spadło i to naprawdę i też miałem automat :!: a co do tego że automaty więcej palą to się nie zgodzę :naughty: mi paliła mniej niż w manualu ... przykład :arrow: automatem miałem przy prędkości do 140km/h spalanie 8l i obroty coś pod 3000 a manual 3000 przy 115km/h i spalanie ponad 10l :roll: więc nie piszcie że automat spali nie wiadomo ile nauczcie się jeździć ekonomicznie pojazdem ja nie jeżdżę jak emeryt i na spalanie nie narzekam a latam w benzynie :twisted2: . kolego jeździj normalnie bez zbędnego przegozowywania i wkręcania na wysokie obroty naucz się automatem jeździć a spalanie cię zaskoczy
Opublikowano
Witam Panowie

 

E30 325iA, spalanie w podpisie. Wszystko prowadzone rzetelnie odkąd mam auto. Uważam, że da się jeszcze mniej spalić, ale po prostu mi na tym nie zależy.

Wszyscy twierdzący, że to niemożliwe niech odetchną z ulgą, bo mam dla nich receptę - nauczcie się jeździć i wykorzystywać możliwości swojego silnika, a nie tylko wciskać naprzemiennie gaz i hamulec :roll: Nawet w mieście da się jechać oszczędnie, szczególnie jeśli mamy obcykane cykle świetlne... Niektórzy muszą zrozumieć, że pierwszy na śwatłach nie oznacza pierwszy u celu, a wszyscy wyprzedzeni stoją zawsze zaraz za nim na kolejnych światłach...

Dużo jeżdżę po Wrocławiu (tu też potrafią być korki) i nie odnotowuję spalania rzędu 16-20l.... Nie miałem więcej niż 13l/100km nawet podczas zimowego treningu jazdy po śniegu.

 

Pozdrawiam

 

 

jak tak czytam to sie zastanawiam czemu tak wielu nie jeżdzi bmw skoro sa tak ekonimiczne????

A gdzie jest napisane, że każdy musi jeździć BMW? :mad2:

Opublikowano
na trasie to się zgodzę sporo jeździłem 328i e36 z automatem i 5 bieg jest tak jak piszesz bardzo długi, problem jest w mieście tutaj różnica robi się już znaczna
Opublikowano

Witam

 

Na trasie automat w trybie ekonomicznym wrzuca nadbieg piątego biegu i to jest kluczowa sprawa na rzecz jego ekonomii. Jeśli chodzi o korzystanie z automatu w mieście, ja w e36 zawsze przełączam wtedy z D na 4, bo mniej auto miesza biegami i efektywniej hamuje silnikiem, oraz pracuje w rozsądnym zakresie obrotów do 80km/h.

 

W e30 jest trochę inaczej, tam kiedy włączy się 3 bieg to 80km/h przestaje być takie super ekonomiczne, choć samo auto robi się żwawsze i bardziej intuicyjnie pracuje biegami.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

czytam i czytam i smiac sie chce...

Dlaczego o spalaniu wypowiadaja sie osoby ktore posiadaja 1.6 1.8 2.0 silniki??

 

M42B18 - miasto 12 trasa 9 /100km mialem jezdzilem wiem

M52B28 - miasto od 10 (emerycka jazda) 11 ( normalna) 12 ( bardziej normalna jak na 2.8) trasa.. 6,5 emerycka 90 - 100km/h 5 bieg rowna jazda 7,5 - 8 L normalne spalanie na trasie predkosci bezpieczne 110 - 120

 

nie wierzy ktos?? zapraszam do krakowa.. zatankujemy przejedziemy 100km wrocimy na stacje...

 

dlaczego tak jest?? wieksze silniki maja wiecej momentu..mniej energi zuzywaja zeby rozpedzic samochod mniejsze silniki maja mniej momentu i potrzebuja wiecej paliwa lub tyle samo co wieksze..

 

wiadomo ze silniki 2.5 2,8 potrafia 20l spalic...nie ma najwiekszego problemu..jazda od 3 do 6 tys obr..

 

nie widze w tym nic dziwnego...nie wierzycie to zyjcie z przekonaniem ze silniki w bmw 2.5 2.8 pala po 17-18 w miescie i 12 na trasie..

Opublikowano

po prostu wielu z tych z których się śmiejesz kupuje swoje samochody żeby wykorzystać ich możliwości, a nie wlec się jak emeryt, mi bardziej śmiać się chce jak ktoś bije rekordy oszczędności autem z dużym silnikiem, bo po co kupować motor 2.8 i podniecać się tym że spali 6 czy 7 litrów na trasie :duh:

 

mam tylko stare 2.0 pali mi 12-13 litrów jeżdżąc na codzień, do 15 litrów jest to dla mnie całkowicie normalny wynik

do tego prawisz herezje mówiąc że 6 garów spali w mieście mniej niż 4

te 6 garnków pracuje cały czas, i to nie na powietrze, idąc tym tokiem rozumowania V8 spali jeszcze mniej, a V12 to już wogóle ze 4 litry :lol:

więcej cylindrów spali więcej paliwa i tego nie da się zmienić :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popieram kolege powyżej.

 

Ludzie piszą że jeżdżąc do 3000 obr to paki 8 BP tylko co to za jazda jest??

Zacznijcie jeździć dynamicznie do 3/4 obrotomierza i wtedy piszcie ile to pali, tak będzie najbardziej uczciwie.

Pozdrawiam
Opublikowano

v8 to inna bajka... zreszta nie bede panow wyprowadzac z bledu..12 po miesicie i zaloze sie ze szybciej niz 2.0..

 

reszta bez komentarza..

 

nie podniecam sie ze moge spalic 7 w trasie czy 10-11 w miescie.. tylko tym ze auto kombi ma osiagi lepsze niz nie jedno auto gti i sportowe...

 

pozdrawiam zazdosnikow nie wierzacych w spalanie wiekszych motorow

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ludzie piszą że jeżdżąc do 3000 obr to paki 8 BP tylko co to za jazda jest??

Spokojna, płynna w trasie...

100% miasto to wiadomo jak wyjdzie... nawet, albo zwłaszcza w korkach...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja tam swojego traktora ciągnę do 3500 obr, oczywiście jak gorący i przyczepa podpięta.
Pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nie dam sobie ręki uciąć do ilu obrotów ciągnę - nie patrzę. Ale teraz wakacje niedługo, to trasa się trafi - zerknę :wink:

Inna sprawa, że z dzieckiem jadąc, a trasy zawsze mam z nim :wink: , nawet nie chce mi się wciskać.

Haka nie mam, więc nie muszę brać poprawki na spowalniacz na plecach :wink:

 

"Miasto" mówię - inna bajka...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak mam 2.8 to jeżdze jak 2.8, jak mam 1,8 to jeżdze jak 1.8. mam 1.8 i pali mi 12 po mieście ( mam 3 kilometry do pracy i 5 razy staje na światłach) jak bede miał 2.8 to spali pewnie ok 15. i wątpie bardzo by było mniej.

 

i jak kolega wspomniał. po co kupować 2.8 i jeżdzić by paliło 7??? no po co?? to se kup diesla. najlepiej polo 1,4tdi

Opublikowano

chcialem 2.8 to kupilem 2.8..nie kupilem auta do sportu i zabawy tylko do jazdy...

 

a o to czy wykorzytuje taki silnik mozesz byc spokojny..

 

po co kupowac 2.0 jak pali tyle samo co 2.8 przy normalnej jezdzie i 2.0 i 2.8...

 

bedziesz mial 2.8 to zmienisz zdanie..puki nie masz zyj swiadomoscia ze to pali wiecej niz 1.8 2.0 itp..(mowie o tej samej marce modelu i wadze)

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.