Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ehh denerwuje mnie już to :oops: ale nie zniechęcam się!

 

ściągnałem takie coś: http://chomikuj.pl/benokogel/diagnostyka+BMW/SP+Daten+v41/e65/SP-daten-E65,1078833698.7z

 

to jest V41, ale nowszego do E65 nie znalazłem. to jest w ogóle dobra aktualizacja do NCS'a?

 

po ściągnieciu zrobiłem tak:

 

skopiowałem pliki z folderów ECU(do ediabas/ecu) i sgdat(do inpa/sgdat) i z daten do NCS/daten Bo tak gdzieś wyczytałem.

 

Podpiałem auto i nie ma już tego błędu po wybraniu E65, wygląda teraz tak:

 

http://images40.fotosik.pl/1702/ff31512c8e7b3836m.jpg

 

Daję Back, następnie Car memory i takie coś:

 

http://images35.fotosik.pl/1522/2799a7e65f45ee57m.jpg

 

jest jakiś postęp, ale do celu jeszcze daleko..

 

wiecie może dlaczego mam taki błąd?

 

pzdr

Petrolhead
  • Odpowiedzi 825
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Po każdorazowej zabawie z kodowaniem modułu czyść folder work z plików roboczych a zostaw zawsze czysty .man
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

W sumie to nie :?

Nadal wywala mi ten błąd ale olałem go, wszedłem do ECU, pojawił się ten plik z notatnika, zmieniłem tam na "aktiv" przy mp3, zmienilem rozszerzenie, nadpisałem i działa :D

 

wszystko wg tej instrukcji KLIK

Petrolhead
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Panowie, wiecie moze jak zakodowac w e60 do 2006 zeby wycieraczki zostawaly w auto caly czas bo ta ciagla deaktywacja po wylaczeniu zaplonu jest totalnie bez sensu.

 

pozdro

Opublikowano
Witam

 

Panowie, wiecie moze jak zakodowac w e60 do 2006 zeby wycieraczki zostawaly w auto caly czas bo ta ciagla deaktywacja po wylaczeniu zaplonu jest totalnie bez sensu.

 

pozdro

 

lenistwo...

zwyczajnie jak wsiadasz to wystarczy machnąć je na zero, później na 1 pozycję i tyle. tak dużo pracy? czy co?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie mogę znaleźć, która opcja odpowiada za opuszczanie prawego lusterka przy włączeniu wstecznego, ustawianie lusterka na pozycji kierowcy - może ktoś pomóc?

Btw. jest możliwość przypisania do kluczy, aby włączała się od razu klima i zamknięty obieg?

Opublikowano
Nie mogę znaleźć, która opcja odpowiada za opuszczanie prawego lusterka przy włączeniu wstecznego, ustawianie lusterka na pozycji kierowcy - może ktoś pomóc?

Btw. jest możliwość przypisania do kluczy, aby włączała się od razu klima i zamknięty obieg?

Przełącznik od regulacji lusterek (lewe-prawe) za to odpowiada. Włącz wsteczny i przełącz - powinno się opuścić.

Opublikowano

To jak mam cały czas w lewej pozycji to się ma nie opuszczać? Zresztą kombinowałem, przełączałem i nie działa. Żadna opcja w GM3 za to nie odpowiada?

 

Drugie pytanie co do WEBASTO. Aktywowałem je, nie działało. W bagażniku nie miałem bezpiecznika, wsadziłem, po czym od razu załączyła się pompka pod maską, pochodziła 1-2min. i się wyłączyła. Z poziomu navi w dalszym ciągu nie działa. Co może być przyczyną?

Opublikowano
Nie mogę znaleźć, która opcja odpowiada za opuszczanie prawego lusterka przy włączeniu wstecznego, ustawianie lusterka na pozycji kierowcy - może ktoś pomóc?

Btw. jest możliwość przypisania do kluczy, aby włączała się od razu klima i zamknięty obieg?

 

Witaj,

e39 czy zmieniłeś? jeśli e39 to funkcja klimy i obieg włącza się tak jak ją pozostawiłeś przed wyłączeniem auta, lusterko opuszcza się tylko jeśli masz funkcję pamięci lusterek i elektrycznych foteli - przełącznik regulacji lusterek w prawo, tak jak pisał pitong

 

 

Drugie pytanie co do WEBASTO. Aktywowałem je, nie działało. W bagażniku nie miałem bezpiecznika, wsadziłem, po czym od razu załączyła się pompka pod maską, pochodziła 1-2min. i się wyłączyła. Z poziomu navi w dalszym ciągu nie działa. Co może być przyczyną?

 

skoro nie było bezpiecznika, to przypuszczam ze masz uwalone webasto (sterownik w webasto, może tylko świeca :?: ) sam tak miałem, webasto właczało się na minute i znów wyłączało. czasami włączało się samoczynnie po zamknięciu drzwi lub uderzeniu ręką w auto :duh:

ale powodem może być także zbyt niskie napięcie akumulatora lub zablokowane webasto, poszukaj w necie jak można zresetować webasto, jeśli nic nie pomoże to pozostaje serwis Boscha

 

na razie

Opublikowano

klubau, dzięki za konkretne odpowiedzi. Auto to E39, zapomniałem uzupełnić profil.

 

Co do webasta to jeszcze posprawdzam błędy i spróbuję zresetować, choć tak czułem, że tego bezpiecznika nie było z jakiegoś powodu...

Opublikowano

no to gratuluję 525-tki :cool2: ,

bardzo fajny i oszczędny silniczek, miałem ten sam model przez niecały rok i bardzo dobrze go wspominam.

 

co do webasto: wychodze z założenia że odpalałeś go ręcznie, (bo nie widzisz go w navi), bo jeśli odpalasz go timerem to nie włączy się przy tak wysokich temperaturach, o ile dobrze pamiętam włącza się poniżej +8`C

Opublikowano
co do webasto: wychodze z założenia że odpalałeś go ręcznie, (bo nie widzisz go w navi), bo jeśli odpalasz go timerem to nie włączy się przy tak wysokich temperaturach, o ile dobrze pamiętam włącza się poniżej +8`C

 

webasto włącza się poniżej +16 stopni (czyli +15,5 stopnia i w dół)

Opublikowano
no to gratuluję 525-tki :cool2: ,

bardzo fajny i oszczędny silniczek, miałem ten sam model przez niecały rok i bardzo dobrze go wspominam.

 

co do webasto: wychodze z założenia że odpalałeś go ręcznie, (bo nie widzisz go w navi), bo jeśli odpalasz go timerem to nie włączy się przy tak wysokich temperaturach, o ile dobrze pamiętam włącza się poniżej +8`C

Przejechałem dopiero z 500km, ale jestem zadowolony póki co :cool2:

Co do WEBASTO mam błąd w klimie '50 additional heater'. Tak jak pisałem po włożeniu bezpiecznika słychać, że coś pracuje, po chwili się wyłącza. Z navi włączam opcję bezpośredniego włączenia i nic się nie dzieje. Można jakoś posprawdzać elementy webasta z poziomu INPY? To normalne, że po włożeniu bezpiecznika webasto na chwilę się załącza? (w środku nie dmucha)

Próbowałem resetowania metodą kluczyk na 1 poz., włączenie webasta, wyciągniecie bezpiecznika, wyłączenie webasta, poczekanie ok. 10min, włożenie bezpiecznika - nie pomogło.

Opublikowano

wg. mojej wiedzy INPA z webasta więcej nie wydudła, ale może się mylę i wypowiedzą się inni forumowicze którzy zajmują się webastami.

sam nie zdąrzyłem naprawić mojego webasta bo sprzedałem samochód, ale miało być drogo, ok. 800€ :duh: :duh: :duh:

jakie masz napięcie akumulatora? może tam jest pies pogrzebany? poniżej 11,7 V nie zajaży.

podjedź do boscha, niech sprawdzą, w końcu to ich produkt i oni znają się na tym najlepiej.

Opublikowano

'50 additional heater' - standardowy błąd webasto.

dalej muszisz drążyć w serwisie webasto lub boscha, zacznij od początku, od sprawdzenia świecy w webasto, sterowania, czy startuje podając + na pin 1 i tak dalej... Usprawnij, bo działające webasto to:

mniej spalanego paliwa w chłodne dni (szybciej dogrzewa silnik)

korzystanie z ogrzewania wnętrza przed podróżą chociaż do pracy i brak skrobania szyb ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.