Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak musisz mieć nowe kluczyki bo wtedy masz key memory a tak tylko car memory ...

TC Czyli jednak... heh zakup kluczykow rozwiaze sprawe ? Przypisza sie do mojego EWS-a III czy dodatkowo EWS w komplecie ? Ten "nowy" kluczyk pracuje na innej czestotliwosci

433.92 MHz

Dzieki za odp :cool2:

  • Odpowiedzi 825
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pamięć fotela pod dany kluczyk jest w "car memory"

U siebie w po lifcie tak mam właśnie

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano
Koledzy czy to prawda ze w przed liftowym e39 523 98/2 nie ma mozliwosci zakodowania kluczykow (stary typ ) tak zeby kazdy z nich rozpoznawal pozycje siedzen i lusterek ?? Nawet NCS nie pomoze ?

 

A masz pełną elektrykę foteli + lusterek i kluczyki oryginalne ?

 

 

Mam pelny komplet plus lusterka memory i kluczyki orginalne no i wlasnie czytalem gdzies na angielskim forum ze od 9 /98 mozna przypisac do kluczykow z tekstu wynikalo ze musi to byc nowy "diamentowy ksztalt " kluczyka czyzby to bylo zalezne od kluczykow ?? I nie dalo by rady zakodowac w ncs-e ? Zalozylem pelny komplet memory a tu taki zonk :oops: ?

'diamentowy kształt' masz na myśli ten z kolorowym znaczkiem? To one szły później niż 9/98. Nie wiem, jak key memory, ale wiem, że kluczyków było w bród, z diodą, bez diody, z jedną baterią lub z dwoma w różnych latach (starsze kluczyki)

Opublikowano
Tak musisz mieć nowe kluczyki bo wtedy masz key memory a tak tylko car memory ...

TC Czyli jednak... heh zakup kluczykow rozwiaze sprawe ? Przypisza sie do mojego EWS-a III czy dodatkowo EWS w komplecie ? Ten "nowy" kluczyk pracuje na innej czestotliwosci

433.92 MHz

Dzieki za odp :cool2:

 

Powiem tak, odpusc temat.

 

Czemu odpusc temat ? Nie jest to wbrew pozorom jakis kosmos :D Posiadajac odpowiedni sprzet ( a mam ) mozna to ogarnac.... .Pytanie moje czy kluczyk po lifcie bedzie dzialal z EWS przed liftowym EWS III (3.2) Nie z wersja EWS III (3.3)

Zakup nawet kluczykow nie jest jakis wygorowanym kosztem okolo 180 pln za sztuke (gotowy do zaprogramowania ). Kluczyk po lifcie :

 

http://img444.imageshack.us/img444/6020/zrzutekranu20120531o100.png

Opublikowano
Ews trza zmienic, zegrac go z dde, plus jeszcze modul centralnego, bo nie zegrasz kluczyka z centralnym.

 

I pytanie czy to wystarczy?? Czy da sie zegrac ten ews??

 

Jeśli kluczyk jest nowy... nie zaprogramowany, czyli pusty chińczyk to jak najbardziej można go zgrać ze starszym EWS! i nic nie trzeba zmieniać... po zaprogramowaniu będzie działał tak pilot jak i auto będzie odpalać... nie jestem tylko pewien czy będzie działać ładowanie kluczyka poprzez napięcie indukcyjne, ale raczej powinno... bynajmniej mój klient nie miał żadnego kłopotu, przez 6 mcy... później sprzedał auto, więc nie wiem czy jakieś kłopoty miał kolejny właściciel...

Opublikowano
Ews trza zmienic, zegrac go z dde, plus jeszcze modul centralnego, bo nie zegrasz kluczyka z centralnym.

 

I pytanie czy to wystarczy?? Czy da sie zegrac ten ews??

 

Jeśli kluczyk jest nowy... nie zaprogramowany, czyli pusty chińczyk to jak najbardziej można go zgrać ze starszym EWS! i nic nie trzeba zmieniać... po zaprogramowaniu będzie działał tak pilot jak i auto będzie odpalać... nie jestem tylko pewien czy będzie działać ładowanie kluczyka poprzez napięcie indukcyjne, ale raczej powinno... bynajmniej mój klient nie miał żadnego kłopotu, przez 6 mcy... później sprzedał auto, więc nie wiem czy jakieś kłopoty miał kolejny właściciel...

 

 

No i oto mi chodzilo :P Co do ladowania jestem w trakcie studiowania tego tematu

Opublikowano
Ews trza zmienic, zegrac go z dde, plus jeszcze modul centralnego, bo nie zegrasz kluczyka z centralnym.

 

I pytanie czy to wystarczy?? Czy da sie zegrac ten ews??

 

 

juz wiem na 100 % ze nie masz kompletnie racji :nienie:

Opublikowano

Bułka z Masłem :) zrobione !

Dla tych co chcieli by zmienic stary kluczyk na nowszy typ "diament ":

Moze byc uzywany Allegro/Ebay . Chip jest programowalny i mozna go przypisac do innego EWS Wystarczy zmienic grot. Lista Chipow

transponder type Read Write

PCF7930 yes yes

PCF7931 yes yes

PCF7935 yes yes

PCF7936 yes yes note 2

EML yes yes Orginalny taki jest uzyty w nowszej wersji kluczyka

MEGAMOS YES NO Note 1,3,5

TEMIC 11 YES NO Note 1,5

TEMIC 12 YES NO Note 1,5

T5 Note 4 YES

 

Note 1. Transponder is OTP (One Time Programable).

Note 2. Password Mode.

Note 3. Transponder can be emulated on PCF7935.

Note 4. Transponder can be read after its configuration (as Temic11-12, Megamos)

Note 5. Transponder can be copied (cloned) into T5

 

Oczywiscie bedzie potrzebny programator o ktorym wspomnial kolega M-ka

Opublikowano

Gdzie można dostać takie cudo - programator? :D

I ten nowszy kluczyk będzie się ładował w końcu? Już wiesz?

Opublikowano (edytowane)

Do tego potrzeba troszke inny programator niz kolega M-ka dal link

bo tamten nie obsluguje EML

ten jest ok :

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Newest-V3-19-BMW-AK90-Key-Programmer-for-BMW-EWS-CAS-System-Free-Shipping-/300715938594?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item4604111322#ht_8310wt_1144

 

Instrukcja :

 

 

Co do Ladowania nigdzie nie znalazlem info ze nie bedzie to dzialalo ..

Poza tym jak bateria sie skonczy mozna ja latwo wymienic :

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Panasonic-VL2020-Rechargeable-Battery-BMW-E39-Key-Fob-/280651953472?pt=UK_ConsumerElectronics_Batteries_SM&hash=item415828f540#ht_2108wt_1144

 

Tu jeszcze link do sprzedawcy jesli ktos jest zainteresowany kluczyk z pelna elektronika gotowy do programowania i do dociecia ma dwa rodzaje grotow :

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-button-key-E36-E38-E39-E46-E65-E53-3-5-7-Z3-Z4-M5-X3-X5-/190689958746?pt=UK_Car_Accessories_Safety_Security&hash=item2c6601db5a#ht_500wt_1378

 

Od niego wlasnie zamowilem i wszystko smiga jak ta lala foteliki przypisane do kazdego z kluczykow itd :D

 

Tutaj jeszcze chinczyk czy tam tajlandczyk :

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-BRAND-NEW-VIRGIN-CHIP-KEYLESS-ENTRY-TRANSPONDER-KEY-TRANSMITTER-REMOTE-E9-/130594956447?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e6810e49f#ht_1671wt_1144

 

Nalezy oczywiscie pamietac ze przy zakupie podac sprzedawcy kraj pochodzenia bo w USA inna czestotliwosc jest w kluczykach ....

Edytowane przez tommyarbi
  • Moderatorzy
Opublikowano

Cena za programator naprawdę przystępna. Taniej kopic komplet niż dać komuś dorobić.

Można byłoby to przenieść do osobnego wątku a później "przykleić"

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Cena za programator naprawdę przystępna. Taniej kopic komplet niż dać komuś dorobić.

Można byłoby to przenieść do osobnego wątku a później "przykleić"

 

UUU Nerwus jak ty juz napiszesz to po Tobie kazdy boi sie slowo wkleic :D

 

UPDATE :

Wiekszosc z nas zastanawia sie po jasna cholere mi nowy typ kluczyka ? sa dwa powody

1. Jak wspomnialem wczesniej bedzie mozna przypisac taki kluczyk do indywidualnych ustawien kierowcy oczywiscie mowa tu o tych posiadaczach bmw ktorzy sa wyposazeni w siedzenia z pamiecia lusterka etc.. DO 98' zapomnialem miesiaca Na starym kluczyku opcja jest nie mozliwa

2. Nowy ksztalt nowy wyglad czyli wartosc estetyczna :D

 

Do swojego postu chcialbym dodac info ze nie ma koniecznosci inwestowania w programator !!! Kupujac powiedzmy z Ebay/Allegro kluczyk o ksztalcie diamentowym zyskujemy elektronike . Jak wiadomo orginalny kluczyk posiada transporter / chip EML . Wycinamy Ten chip doslownie :norty: http://img502.imageshack.us/img502/8660/zrzutekranu20120628o113.png

 

i.. wkladamy nasza pestke ze starego kluczyka ! Chodzi jak ta lala

Cala operacja to

Zakup uzywanego kluczyka

Zakup zamiennika grota na przyklad

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-E46-E39-3-BUTTON-REMOTE-KEY-FOB-CASE-BLADE?item=290554016704&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D226903094175448668#ht_822wt_1144

Dociecie

Poskladanie :D

Mysle ze kazdy jest w stanie to zrobic i cieszyc sie z nowego kluczyka

Co do ladowania Jak wspominalem wczesniej nigdzie nie znalazlem info ze nie bedzie ladowania indukcyjnego ...Ale przeciez jest jasne jak bateria padnie to mozna ja wymienic 6-8 miesiecy bez awaryjnej pracy

Edytowane przez tommyarbi
Opublikowano
Co do tego programatora jeszcze: nie bardzo rozumiem, jak on komunikuje się z kluczykiem? Przykłada się do niego transponder i to działa na zasadzie, jak w aucie?
Opublikowano
Co do tego programatora jeszcze: nie bardzo rozumiem, jak on komunikuje się z kluczykiem? Przykłada się do niego transponder i to działa na zasadzie, jak w aucie?
Dokladnie tak jak piszesz ...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie, próbuję ustawić NCS ale mam pewne problemy, liczę na waszą pomoc.

Robię tak jak jest w to instrukcji w pierwszym poście tego tematu. Piszę po kolei co robię:

 

Bez podłączonego samochodu :

 

1.File- load profil- expertmode

2. File- edit profil- hasło repxet

3. Wchodzę w "individualsierung " i zaznaczam pierwszego ptaszka od góry. Nie wiem czy mam to jakoś zapisywać czy nie? Bo link do filmiku nie działa. Może tutaj jest mój błąd. Ale idę dalej.

 

Podłączam gniazdo OBD, włączam usb, włączam silnik, włączam komputer. Wchodze w NCS expert, następnie load -> expertmode. W instrukcji autor podał "u mnie jest to ostatni profil na liście o nazwie Expertmode (mi się wyświetlają dwa expertmode wybieram ten niżej expertmode) ". U mnie nie wiem czemu jest tylko jeden expertmode :(

 

I potem jak dam VIN/ZCS/FA oraz następnie ZCS/FA f. ECU i wybiorę E65 ( bo taki mam model) to pojawia mi się coś takiego:

 

http://images43.fotosik.pl/1448/f27c591ad7016801m.jpg

 

I bez względu na to które wybiorę to wyskakuje błąd:

 

http://images47.fotosik.pl/1448/a1114fa70bc49ff6m.jpg

 

Będę wdzięczny jesli ktoś prześledzi to co napisałem i wskaże mi błąd..

 

pozdrawiam!

Petrolhead
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź!

To jest profil do E65? Sciągnąłem to co podałeś, a powiesz mi jeszcze gdzie mam to wkleić bo niezbyt wiem:/

 

 

EDIT: ok, znalazłem taki folder gdzie były podobne pliki i wkleiłem tam. Teraz w "load" pojawiło się car&key memory

 

Jak teraz dalej z tym postępować? Po prostu na włączonym silniku to zaladować i nic już nie trzeba ustawiać?

 

pozdrawiam

Petrolhead
Opublikowano

To jest profil do kodowania, już nic nie zmieniasz; ładujesz profil i ustawiasz. Ty chcesz przez plik FSW_PSW.MAN kodować?

EDIT: na zapłonie, silnik nie musi być włączony.

Opublikowano

Nie potrafię sobie z tym poradzić. Chcę wejść w car memory zeby odblokować mp3 w czytniku.

 

Chodzi mi o takie coś:

 

Tak jak on tam ma mozłiwość wybierania wielu rzeczy, i zmieniania z nich aktiv na aktiv

 

 

Loaduję ten plik co mi dałeś, wchodzę w E65 i dalej wychodzi ten sam błąd..

 

co robię źle..?

Petrolhead
Opublikowano
Pliki Daten dla e65 aktualizowałeś w ncs ?
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Nie, nie aktualizowałem. Ktoś mi powiedział, że mam w miarę nowe i że nie trzeba. Myślisz, że to przez to wywala bład?

 

Jeśli tak to wiecie skąd ściągnąć najnowsze daten tylko do E65?

Petrolhead

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.