Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale w tym problem ze mam syrenę od alarmu bo jak zamknę samochód z pilota i ale drzwi będę miał otwarte i będę trzymał przycisk od czujnika który jest w ryglu i go puszcze to zaczyna syrena działać i kierunki tez działają przy zamykaniu i otwieraniu.
  • Odpowiedzi 825
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam.

 

Panowie siedziałem dzisiaj cały dzień na tym poście i już nie wiem jakie maja być prawidłowe ustawienia NCS bo na tym filmie sa inne a parę stron dalej maja być inne czy ktoś może podać jakie maja być dokładne ustawienia NCS oraz jak zakodować samochód bo próbowałem w taki sposób to powraca mi ustawienia fabryczne i mogę je włączyć przez car memory.

 

wychodzę z założenia ze masz odpowiednio dopasowany profil (jak w pierwszym poście) oraz pusty plik "FSW_PSW.MAN" w C:\NCSEXPER\WORK

 

ja robię to tak (z tym ze mam niemieckiego NCSa):

Odpalasz NCSa

ładujesz profil "expertenmodus"

F1 --> F3 wybierasz e39 --> potem F6 --> następnie F4 i wybierasz sterownik który chcesz "opracowywać", w tym wypadku GM3 --> nastepnie F2 i wybieram z listy "Codierdaten lesen" --> F3.

w tym momencie NCS rozczytał sterownik GM3.

 

teraz idziesz w exploratorze do C:\NCSEXPER\WORK i otwierasz notatnikiem plik "FSW_PSW.TRC " i kopiujesz jego zawartość do pliku "FSW_PSW.MAN".

W nim zmieniasz co potrzebujesz na aktiv lub nicht_aktiv i zapisujesz.

teraz wracasz do NCSa --> przyciskasz znowu F2 zmiana w liście na "SG codieren" --> F3 --> gotowe.

 

wczytaj się dobrze w temat bo robisz wszystko na własną odpowiedzialność, a szybko możesz coś zepsuć

powodzenia

 

Nie miałem doświadczenia duże z tym programem dla tego prosiłbym o dokładna instrukcje jak zrobić profil dokładny i jak zakodować ale nie przez car memory. A dokładnie chce zakodować próbowałem dzisiaj i nie było żadnego rezultatu. :( :(

QUIT_AKUST_SCHAERF

aktiv

QUIT_AKUST_ENTSCH

aktiv

 

Dziękuję serdeczne za pomoc. :idea: :idea:

 

 

To ktos wie jak mam ustawic NCS i moze wysłac dokładna instrukcje??

Opublikowano

Chce zaprogramować alarm tak żeby przy zamykaniu i otwieraniu działała mi syrena sygnalizowała. Próbowałem Disem ale mam możliwość włączenia i wyłączenia sygnalizacji kierunkami to samo mam w NCS w car&key memory jak wchodzę, na innym forum napisałem mi człowiek ze wystarczy dodać w NCS QUIT_AKUST_SCHAERF aktiv QUIT_AKUST_ENTSCH aktiv bo syrena mi działa tylko nie mam sygnalizacji przy otwieraniu i zamykaniu. Wiec pytanie moje polega jak mam ustawić profil w NCS bo na tym filmie http://patrz.pl/filmy/ncs sa inne ustawienia niż na tych fotkach z tego forum http://images48.fotosik.pl/187/2af8a1cde22a38f6.jpg

http://images37.fotosik.pl/182/e6850a9eaacad627.jpg

A druga sprawa jest taka jak podmienić te pliki bo znalazłem taka instrukcje na tym forum ale jest mało szczegółowa

 

ja robię to tak (z tym ze mam niemieckiego NCSa):

Odpalasz NCSa

ładujesz profil "expertenmodus"

F1 --> F3 wybierasz e39 --> potem F6 --> następnie F4 i wybierasz sterownik który chcesz "opracowywać", w tym wypadku GM3 --> nastepnie F2 i wybieram z listy "Codierdaten lesen" --> F3.

w tym momencie NCS rozczytał sterownik GM3.

 

teraz idziesz w exploratorze do C:\NCSEXPER\WORK i otwierasz notatnikiem plik "FSW_PSW.TRC " i kopiujesz jego zawartość do pliku "FSW_PSW.MAN".

W nim zmieniasz co potrzebujesz na aktiv lub nicht_aktiv i zapisujesz.

teraz wracasz do NCSa --> przyciskasz znowu F2 zmiana w liście na "SG codieren" --> F3 --> gotowe.

Opublikowano

Ustawienia ze zdjęć.

Instrukcja jest właśnie bardzo szczegółowa, klikaj po kolei to, co jest napisane i Ci się uda :cool2: W skrócie najpierw wybierasz sterownik, potem zadanie (codierendaten_lesen), wykonujesz zadanie (sczytujesz), edytujesz plik .MAN, zmieniasz zadanie na SG_CODIEREN, wykonujesz zadanie. W powyższej instrukcji masz każdy klawisz wypisany.

Opublikowano

A powiedz mi w czym mam stworzyć ten plik FSW_PSW.MAN lub czy mogę zrobić kopie tego pliku FSW_PSW.TRC zmienić końcówkę na MAN i usunąć wszystko z niego i będę miał pusty plik FSW_PSW.MAN

 

A drugie pytanie może banalne jest ale wole sie upewnić. Chodzi o ncs i plik FSW_PSW.TRC z czytany ze sterownika znajduje sie on w katalogu WORK w ncs.Otwieramy plik FSW_PSW.TRC(np.notatnikiem) i kopiuje z niego do pliku FSW_PSW.MAN i w nim robię zmiany a ten zostaje bez zmian FSW_PSW.TRC a w tym sa nowe ustawienia FSW_PSW.MAN i oby dwa zostają w katalogu WORK w ncs podczas kodowania? I samochód kodowany jest z pliku FSW_PSW.MAN.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kopie zrobisz normalnie windowsem. Później otwórz to w notatniku i wybierz zapisz jako podając ręcznie rozszerzenie pliku.

 

Do pliku trc jest odczytywane auto z pliku man auto jest kodowane.

Opublikowano

Kosiara, na to pytanie padła już odpowiedź kilka stron wcześniej, przeczytaj dokładnie CAŁY temat zanim zadasz pytanie. I proszę nie cytuj wszystkiego, co było powyżej w każdym swoim nowym poście, bo dostaniesz ostrzeżenie - jak nie od nerwusa, to na pewno ode mnie. Regulamin precyzuje takie rzeczy, więc przeczytaj go!

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Mam pytanie do osób które kodowały w NCS zamykanie drzwi przy danej prędkości. JA próbowałem, zmieniłem wartości w pliku FSW_MAN ale nie działa mi to ;(. Odczytałem moduł IKE i kodowałem na tym module. Miałem do wyboru tylko 3, mianowicie EWS, IKE i KMB. W którym module jest to zamykanie drzwi przy określonej prędkości? Pozdrawiam
Opublikowano
A gdzie ja go znajdę w NCS? Jak robię tak: Odpalam NCS. Zapłon - 1. Załaduję profil expert. F1,F3,E39 i mam tylko te 3 moduły- EWS, IKE i KMB. Gdzie znajdę ten moduł komfortu np: gm3?

 

Odczytujesz przez KMB czyli robisz dokładnie to co napisałeś wybierając KMB, dalej wciskas [back] Chose ECU i wybierasz ten który Cię interesuje... Później robisz odczyt, czyli Read wtedy idziesz do pliku pws.trc kopiujesz go jako psw.man, po tym zmieniasz w psw.man to co Cię interesuje, później musisz wybrać proces czyli coding, i naciskasz Proces ecu... Mogłem coś pomylić bo z pamięci pisze... ale mniej więcej tak... pamiętaj żeby pusty plik psw.man był zapisany wcześniej w katalogu work bo ncs się o to doczepi jak go nie będzie, albo będzie po jakimś inny aucie niż to które chcesz programować...

Opublikowano
Powieneś mieć już inne... one się zmienią po podpięciu do auta... na sucho się nie da... Wtedy będzie do wyboru GM3 itp... ale nie pamiętam dokładnie czy w menu po przyciśnieciu Back, nie pojawi Ci się proces ecu i proces car, musisz wcisnąć proces car... i potem chyba chose ecu...
Opublikowano

Ok, dzieki jutro sprawdzę i dam znać jak coś :)

 

ps. mam pytanie. zmieniłem wartości w tych funkcjach co mnie interesują czyli zamykanie drzwi przy danej prędkości tylko że w module IKE i zakodowałem. Pytanie brzmi: Czy mogę tak zostawić czy muszę to poprawić? A może wogóle nic się nie zakodowało? Wiem że nie działa ta funkcja teraz w samochodzie bo nie na tym module to kodowałem.

Opublikowano
Ok, dzieki jutro sprawdzę i dam znać jak coś :)

 

ps. mam pytanie. zmieniłem wartości w tych funkcjach co mnie interesują czyli zamykanie drzwi przy danej prędkości tylko że w module IKE i zakodowałem. Pytanie brzmi: Czy mogę tak zostawić czy muszę to poprawić? Wiem że nie działa ta funkcja teraz w samochodzie bo nie na tym module to kodowałem.

 

Skoro nie działa to raczej nic nie zakodowałeś... generalnie jak szedłeś ścieżką przez ike, to udało ci się ściągnąć z auta kodowanie wszystkich modułów, ale samochód nie przyjął Twoich zmian... Poza tym ja na Twoim miejscu kodował bym tą funkcję key memory, wtedy masz wybór, jeden kluczyk zamyka drzwi np. drugi nie... chyba, że masz tylko jeden kluczyk...

Opublikowano

jacek1g,

ja robię to tak (z tym ze mam niemieckiego NCSa):

Odpalasz NCSa

ładujesz profil "expertenmodus"

F1 --> F3 wybierasz e39 --> potem F6 --> następnie F4 i wybierasz sterownik który chcesz "opracowywać", w tym wypadku GM3 --> nastepnie F2 i wybieram z listy "Codierdaten lesen" --> F3.

w tym momencie NCS rozczytał sterownik GM3.

 

teraz idziesz w exploratorze do C:\NCSEXPER\WORK i otwierasz notatnikiem plik "FSW_PSW.TRC " i kopiujesz jego zawartość do pliku "FSW_PSW.MAN".

W nim zmieniasz co potrzebujesz na aktiv lub nicht_aktiv i zapisujesz.

teraz wracasz do NCSa --> przyciskasz znowu F2 zmiana w liście na "SG codieren" --> F3 --> gotowe.

 

wczytaj się dobrze w temat bo robisz wszystko na własną odpowiedzialność, a szybko możesz coś zepsuć :wink:

powodzenia :cool2:

Opublikowano

Panowie i Panie :)

 

Mam małą prośbę do właścicieli e46 po lifcie najlepiej w diesel'u a potrafiących władać odrobinę ncs'em... Potrzebował bym plik fsw_psw.trc z odczytem modułu klimatyzacji... Przeprowadzam mały retrofit, z klima -> klimatoronic i potrzebował bym odczyt ustawień... Jeśli ktoś byłby łaskaw, to będę głęboko zobowiązany...

Opublikowano
Panowie i Panie :)

 

Mam małą prośbę do właścicieli e46 po lifcie najlepiej w diesel'u a potrafiących władać odrobinę ncs'em... Potrzebował bym plik fsw_psw.trc z odczytem modułu klimatyzacji... Przeprowadzam mały retrofit, z klima -> klimatoronic i potrzebował bym odczyt ustawień... Jeśli ktoś byłby łaskaw, to będę głęboko zobowiązany...

 

Mogę Ci podrzucić, ale dopiero po południu, jak wrócę z roboty.

Który do sterownik jest ?

 

--

pozdrawiam

nelson

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano

 

Mogę Ci podrzucić, ale dopiero po południu, jak wrócę z roboty.

Który do sterownik jest ?

 

--

pozdrawiam

nelson

 

Wielkie dzięki kolego, po prostu jak znajdziesz chwilkę, bo nie musi być na dziś, jest z tym trochę grzebania, a dopiero przywiozłem nagrzewnice z klimatronikiem... właśnie zabieram się za montaż... jak zrobię odczyt z auta to padam Ci, który to sterownik w NCS, bo nie pamiętam na pamięć... uzupełnię posta...

 

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję...

Opublikowano
Opublikowano
A nie lepiej przekodować moduł klimy pustym plikiem fsw_psw.man

a co da pusty plik? Według mnie nic nie zrobi... ustawienia zostaną takie jak były... chce zrzucić ustawienia mojego, porównać z ustawieniami pliku z innej e46 z klimatronikiem i tak go zakodować... nie wiem też czy DDE nie będzie musiał wiedzieć, że to klimatronik... znaczy, czy w nim będzie trzeba też coś zmieniać... Generalnie po podpięciu samego panelu klimatornika, jeszcze przed zdjęciem nagrzewnicy... obroty wentylatora zmieniał, ale klimy już nie załączał... Pierwszy raz to robię :) i mam nadzieję, że się uda :)

Opublikowano

Mam pytanka.

1) Co oznacza:

SPIEGELMEMORY_GM : - tłumaczenie: pamięć pozycji lusterek.

Czy to oznacza, że lusterka się przypisują do konkretnego ustawienia elektrycznego fotela?

Szukam ustawienia takiej opcji w E46 przed lub po lifcie.

 

2)A jaka opcja oznacza ustawienie prawego lusterka w dół podczas wrzucania wstecznego?

 

pozdro

http://www.milodiagnostyka.pl/kamil/bmka2.jpg
Opublikowano
Mam pytanka.

2)A jaka opcja oznacza ustawienie prawego lusterka w dół podczas wrzucania wstecznego?

żadna. Jak masz elektryczne fotele z pamięcią to ustawiasz przełacznik lusterek w lewo i przy wbijaniu wstecznego sie ono opuszcza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.