Skocz do zawartości

Ustawianie Car&key NCS, DIS


Rekomendowane odpowiedzi

Aby lusterko prawe sie opuszczało podczs wstecznego muszą być w aucie: fotel kierowny elektryczny z pamięcią, a przycisk od regulacji lusterek (lewe-prawe) ustawiony w pozycji lewe (kierowcy lusterko). U mnie w E46 M3 tak jest. W innej E46 nie mam pamięci foteli (tez 2001 rok) i lusterko sie nie kładzie przy wstecznym. Nie ma różnicy czy automat czy manual ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 825
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mam problem z kodowaniem swojej e60 530d 2006r. tzn moge zakodowac tylko kilka sterowników a w pozostałych wywala mi bład 1043 - error during processing CBD-file. Pliki mam podmienione z ISTA v38 wiec nowsze potrzbne nie sa na 100%, taki sam bład wyrzucał mi NCS z v31 i v32. Moze ktos mi podpowioedziec w czym problem ?? Konkretnie chce zakodowac moduł CCC ( wymiana) udało mi sie zakodowac C-AUDIO i C-GATE a pozostałych 3 nie moge :( z pozostałych z listy tez kilka mogew a kilku nie.

 

czytałem ze ktos w tym temacie miał identyczny bład i podminił na oryginalny plik FSW_PSW.MAN ale u mie jest inna sytuacjia bo chce zakodwac nowy ster a nie zmienic opcje.

 

http://img818.imageshack.us/img818/4414/b3ad.jpg

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz moze namiar na ta wersje ?

 

juz znalazłem :)

 

pomogło :) codowanie poszło jedynie RLS nie chce pójsc wywala bład tak jakby za stare pliki ale to nie jest mozliwe.

 

Muzyczka wreszcie gra :)

 

Moze mi ktos powiedziec gdzie jest moduł bluetooth w e60. Bo przed wymiana ccc miałem bluetooth przynajmniej w menu nigdy go nie uzywałem a teraz po wymianie nie mam nawet w menu. I kolejne pytanko mam bład na telefonie i wywala mi bład po uruchomieniu SOS CALL.

 

na steroniku licznika jest bład "telefon alive" na ster tele inny bład nie pamietam w tej chwili ale mam screena na laptopie jutro podrzuce.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
masz moze namiar na ta wersje ?

 

juz znalazłem :)

 

pomogło :) codowanie poszło jedynie RLS nie chce pójsc wywala bład tak jakby za stare pliki ale to nie jest mozliwe.

 

Muzyczka wreszcie gra :)

 

Moze mi ktos powiedziec gdzie jest moduł bluetooth w e60. Bo przed wymiana ccc miałem bluetooth przynajmniej w menu nigdy go nie uzywałem a teraz po wymianie nie mam nawet w menu. I kolejne pytanko mam bład na telefonie i wywala mi bład po uruchomieniu SOS CALL.

 

na steroniku licznika jest bład "telefon alive" na ster tele inny bład nie pamietam w tej chwili ale mam screena na laptopie jutro podrzuce.

 

Jest W WDS ;)

Co do sos call to moze byc potrzeba tool32 wpisania numeru ponownie. Temat był poruszany na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E46 wystarczy zmienić:

AKUSTIK_GURT_WARN

nicht_aktiv

i masz spokój. Wydaje mi się, że podobnie będzie u Ciebie. Jak nie będzie identycznego wpisu to szukaj analogicznie "gurt" po niemiecku to pas. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w e46 ta funkcja powoduje sygnał dźwiękowy dopóki nie zapnie się pasów ? czy jednorazowo jest gong ?

i czy da radę ustawić aby kontrolka od pasów nie gasła do czasu ich zapięcia ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie kiedyś aktywowałem tą opcje, ale nie mam czujnika w klamrach od pasów, więc miałem sygnał ciągły do momentu gdy kontrolka od pasów nie zgasła. Jeśli masz ten czujnik w klamrze u siebie to będzie Ci piszczało do momentu aż nie zgaśnie kontrolka, czyli nie zapniesz pasów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale o to chodzi że kontrolka gaśnie nawet jak ich nie zapniesz ..... a chciałbym aby nie gasła tylko nie wiem która funkcja za to odpowiada....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka gaśnie jak pasów nie zapniesz w autach które nie mają czujnika w klamrze, jak u mnie. Jeśli jesteś pewien, że masz ten czujnik, to w module licznika masz tylko kilka opcji ze słowem "gurt":

GURTKONTAKT_MELDUNG_UEBER

k_bus

WARN_MEDIUM_GURT

piezo

GURTWARNUNG

ohne_gurtschlosskontakt

AKUSTIK_GURT_WARN

nicht_aktiv

Ale jeśli miałbyś to w aucie wbudowane kontrolka świeciła by cały czas dopóki nie zapiął byś pasa, Dodatkowo zastosowanie emulatora zajętości maty na siedzeniu pasażera powodowało by świecenie kontrolki od pasów non stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyczyścić ?

trzeba go po prostu usunąć z katalogu WORK i obrabiać zawsze aktualnie sczytany !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jesteś pierwszy z takim pomysłem ...

ale programowo tego nie zrobisz ! najlepiej pociągnąć zasilanie z lampek wnętrza do ringów !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam BMW e46 330ci cabrio z 2003 roku wersja USA . I mam problem z zakodowaniem modulu ALSZ chodzi mi o to zeby zgasly pomaranczowe postojówki , znalazłem któa chyba funkcja jest za to odopwiedzialan ale zmieniam na nicht_active daje SG codirung i wywala mi blad Error i CABD , Coapi-2005 found internel error i SGBD-Job , C_LSZA, SLEEPINSTRUCTION_IHKA: ERROR_ECU_PARAMETER. Co wiecej nawet nie nie dokonam żadnycj zmian w pliku FSW_PSW.MAN wyskakuje to samo . I sam juz nie wiem co robic m proszę o pomoc . Nie wiem czy to ważne ale auto juz raz bylo prze kogos przerobione na europe ale jakos inaczej bo GT1 przywrocił fabryczne ustawienie i wszystko wróciło do USA może w sposowie wczesniejszej przeróbki tkwi problem .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam , mam BMW e46 330ci cabrio z 2003 roku wersja USA . I mam problem z zakodowaniem modulu ALSZ chodzi mi o to zeby zgasly pomaranczowe postojówki , znalazłem któa chyba funkcja jest za to odopwiedzialan ale zmieniam na nicht_active daje SG codirung i wywala mi blad Error i CABD , Coapi-2005 found internel error i SGBD-Job , C_LSZA, SLEEPINSTRUCTION_IHKA: ERROR_ECU_PARAMETER. Co wiecej nawet nie nie dokonam żadnycj zmian w pliku FSW_PSW.MAN wyskakuje to samo . I sam juz nie wiem co robic m proszę o pomoc . Nie wiem czy to ważne ale auto juz raz bylo prze kogos przerobione na europe ale jakos inaczej bo GT1 przywrocił fabryczne ustawienie i wszystko wróciło do USA może w sposowie wczesniejszej przeróbki tkwi problem .

 

A ustawiles manipulacje plikami man w profilu w NCS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
dzisiaj dowiedziałem sie że podobno trzeba zmienic kodowanie FA samochodu z USA na EU , tylko jak to zrobić , skąd wziąść opis tego kodowania co za co odpowiada .

 

Listę kodów masz w ETK (zakładka POMOC WYP. specjalne). Instrukcji jak przestawić z USA na EU nie dostaniesz raczej tutaj na forum.

 

Tu masz instrukcje jak posługiwać się NCS (dodanie FA i zmiana VO w aucie)

 

http://rapidshare.com/files/428001986/NCS_tutorial_BMW.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
dzisiaj dowiedziałem sie że podobno trzeba zmienic kodowanie FA samochodu z USA na EU , tylko jak to zrobić , skąd wziąść opis tego kodowania co za co odpowiada .

 

Może to ci pomoże

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1469643

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
dzisiaj dowiedziałem sie że podobno trzeba zmienic kodowanie FA samochodu z USA na EU , tylko jak to zrobić , skąd wziąść opis tego kodowania co za co odpowiada .

 

Może to ci pomoże

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1469643

 

Procedura jest taka sama jak w wyżej załączonym linku. To co robi ten człowiek na bimmerforums używając jej jest jego własna interpretacja.

Bardzo prosty sposób na uwaleniu auta całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.