Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam forumowiczów :) z góry przepraszam jeśli przynudzam ale chciałbym się poradzić odnośnie instalacji sekwencji gazu BRC do mojej Buni... byłem dziś w Kaliszu w firmie EKOGAZ na ul. Częstochowskiej, i rozmawiałem odnośnie montarzu gazu do mej E39, polecał mi najlepiej instalke BRC, cena 4 tysiące. Teraz panowie... z czym tu pluję :P.. otóż BMW trzymam dla siebie bo mi hula aż miło, jest bardzo zdrowa i radzi sobie znakomicie, chyba ją zhamuje bo nie wierze ze to tylko 170km i wiem co mówie ;) troche boje sie gazu bo nie chce spintolić furki, ale zrobilem 35tysiecy w rok czasu i wiem ze napewno sobie ten samochod spokojnie potrzymam dla siebie i instalka mi sie zwroci jeszcze ze dwa razy, tak więc uzytkownicy ktozi mają juz doswiadczenie z gazem w swoich e39 najlepiej z BRC to prosilbym o wypowiedzenie się w temacie, chodzi mi glownie o to czy są one w ogole jakies awaryjne czy trzeba non stop regulowac jak sie ma ciężką noge, albo czy jest jakas róznica w jezdzie między benzyną a gazem w osiągach, i czy pali dużo więcej niz benzyny... Proszę o pomoc.... ! :)
Opublikowano
Tak jak w opisie jeżdze od lutego na lpg. Byłem tylko raz na regulacji po ok 1 tyskm no i dzis na sprawdzeniu szczelnosci. Tak poza tym bezproblemowo. Wczoraj trasa A1 bez problemu 240km/h i wiecej. Spalanie 12 do 14l,nie oszczedzajac. Moja instalka to elpigaz. Zakładaj i smigaj za 21zl na 100km. :hand: Znajomi maja BRC i smigaja.
Opublikowano
Siema Kolego ja mam Bunie 523i w 1997 gaz sekwencja BRC wszystko chodzi jak talala po za jednym jak osiagnie 90 stopni i go zgasze i chce ponownie odpalic zaraz, to podczas przelaczania z benzyny na gaz gasnie i musze wylaczyc instalacje gazowa na moment i pozniej wlaczam ponownie i wszytko jest ok to zdarza sie bardzo rzadko. Bylem pare razy na kompie i nic nie da sie z tym zrobic. A tak jak sie jedzie to wogole sie nie odczuwa ze na gazie jezdzisz no i tanio jest. W trasie jak jechalem do 130km/h spalila mi gazu 10 litrow na 100km. Jak jechalem juz 150-160km/h 12 litrow gazu na 100km. W miescie pali mi teraz 16 gazu na 100km w . Raz na rok trzeba podjechac na kompa i wymiane 2filtrow od gazu. Instalacja ma przejechane 12tysi.Pozdr
Opublikowano
Dobre komponenty i montażysta i będzie ok. Nie którzy są zadowoleni bo mało wymagają od auta. To że na gazie jedzie 240 km/h to nie znaczy że silnik pracuje prawidłowo.
Opublikowano
nom dokladnie, fajnie ze chociaz nie odradzacie ;) ogolnie to jest pocisk straszny i co robie jakis mały 1/4 od czasu do czasu to wszyscy sie dziwią ze to tylko 170 koni w takiej kolumbrynie... mówie opiniach ludzi z mocniejszymi furkami:) tak więc szkoda by mi było zniszczyc tak piękną prace rzędóweczki... dlatego skłonny jestem zapłacic za tą BRC i mam nadzieje ze nie spaprzą mi tego jeśli sie zdecyduje na montaż, bo nie wyobrazam sobie jak okazalo by sie ze kaleczyłbym swoim nieudanym ruchem własne autko :/ ale potrzebuje tej oszczędnosci nie da sie ukryc... bo nie chce sprzedac takiej laski :P...i kupic diesla 2 klasy nizej ;/ poza tym....BAWARIA ;)
Opublikowano

BRC jest dużo osób zadowolonych ale jeśli użytkujesz auto tak jak piszesz odradzam tą instalację.

 

Znajomy montował to kiedyś po szkoleniu w BRC i sposobie montażu jaki przedstawili zrezygnował z nich.

Opublikowano

do Twojego silnika BRC na MAXIE będzie ok,

za dużo koni to nie masz więc luzik,

ponoć Landi to kompletny wypas,

i jak masz kogoś do Landi,

bierz landi,

cenowo podobnie jak BRC

Opublikowano
landi renzo czy cos takiego? to powiedzial ze tansze jest, i ze BRC lepsze,. z tego co pamietam jak z nim gadałem... tzn nie uzytkuje auta na wyscigi non stop, mam ciezką noge czesto ale z głową i traktuje auto z szacunkiem....dbam o nią i lece na oryginałach :) kwestia czy poprostu taki gaz BRC nie spartoli wszystkiego
Opublikowano (edytowane)

Ja od ponad roku mam Landi Renzo w moim E39 523i. Od tego czasu zrobiłem już blisko 20 tys. km i jest super. Spalanie niewiele większe niż na benzynie i co najważniejsze nie ma konieczności przełączania na benzynę gdy chcę ostrzej pojechać. Silnik pracuje bardzo równo, nie ma najmniejszych wahań obrotów.

Moim zdaniem bardzo ważne jest wykonanie, gdyż nawet najdroższą instalację można spartolić, tak więc poszukaj dobrego fachowca. Ja zakładałem gaz w lubelskiej firmie Trans-Wag (moim zdaniem najlepsza firma z tej branży w Lublinie), przyjemność kosztowała mnie 4,4 tys zł. Jestem bardzo zadowolony!

Jeżeli dużo jeździsz to instalacja bardzo szybko się zwróci :D

Edytowane przez krzysiek90210
Opublikowano
sam teraz nie wiem co sądzic o tym BRC a Landi Renzo.... musze jutro zadzwonic do tej firmy co byłem i podpytac sie dokladnie, udzielajcie sie chetnie forumowicze bo kazde mądre zdanie warte przemyslenia;)
Opublikowano
Witam.Może się lekko podepnę z pytaniem,bo ostatnio przechodzi mi przez myśl o LPG.Niestety nie mam żadnej wiedzy na temat instalki do V8 m62 3,5l.Może ktoś ma w takim silniku założoną i powie co i jak i za ile?Pozdro.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano

Po pierwsze to jest temat do dzialu "spalanie & paliwa alternatywne" - poczytaj tam jest mnostwo przydatnych info.

Po drugie - mialem BRC w swojej 528 i jest to super instalka ale mozna zestawic nieco tansza i tez bedzie hulac.

A teraz NAJWAZNIEJSZE - masz auto z przelomu 98/99 i prawdopodobnie na podwojnym vanosie a co za tym idzie nie tak latwo zalozyc gaz do tego silnika. Warunkiem prawidlowej pracy jest odpowiednie nawiercenie kolektora ssacego pod wtryskiwacze (przy samej glowicy).

I jeszcze jedno ze zbiornika do parownika rurka 8mm. Hmmm to hyba najwazniejsze rzeczy.

btw. W landi renzo glosno chodza wtryski

Opublikowano
poważnie z tym montażem? czy to stanowi jakis problem dla ludzi ktozi to montują bardzo dlugo i robią to dobrze? firma krzak nie jest napewno, ale te nowinki o ktorych wspomniales troche mną zatrzęsły, przy czym nie znam sie w ogole na montazu sekwencji takiej jak BRC wiec co by nie bylo to bym sie potrzepał pewnie, a mam z grudnia 98 rejestracja styczen 99, tak więc z tym podwójnym vanosem to prawda, sam chciałem sie upewnic bo rózne głosy mnie dochodzą z tym vanosem, jedni mówią tak drudzy inaczej...ale powracając do tematu to sam juz nie wiem co o tym myslec co napisales CEZAR... poprostu zadzwonic i podpytac sie tam ich czy wiedzą o co kaman i czy jest taka koniecznosc z tym co mowisz przy montazu BRC...
Opublikowano

W Twoim silniku wystarczy że monter "pomyli się" o kilka milimetrów przy wierceniu kolektora i będzie padaczka. Check itd

 

A monterzy BRC najwyżej spreparują kontrolkę 'Check engine' czego ich uczą na szkoleniu. Nie wynika to z ich złej woli lecz słabości tej instalacji. Auto będzie jechać, tylko skład mieszanki będzie nie prawidłowy.

Opublikowano
no nie wiem sam co o tym myslec... nikt sie nie wypowiada w ten sposob ze auto jezdzi padaczka albo ze czuja jakas roznice miedzy jednym a drugim no i na awaryjnosc tez nie narzekaja... jestem w kropce bo z jednej strony komus moglo nie wyjsc cos i ciagle moze narzekac na takie rzeczy a drugiemu chodzi idealnie i nie ma nic do zarzucenia, troche to mylące no ale jak ze wszystkim
Opublikowano

Miałem kiedyś 535i (E34) która miała instalacje gazowa obsługująca max 150 KM i 240 km/h jechała. Co nie oznacza że czas rozpędzania do tej prędkości był taki jak ma być i że skład mieszanki był prawidłowy (czyt. nie szkodliwy dla silnika).

 

Co E60 530i nie rozumie o co Ci chodzi, nie jest to żaden drogowy "potwór" który powala mocą, poza tym nawet M5 można jeździć jak "emeryt".

 

Goście się wożą 750takmi czy Audi S8 i nie wciskają pedału głębiej niż do połowy. Posiadają takie pojazdy z różnych względów, co nie oznacza, że wykorzystują możliwości swoich pojazdów.

Opublikowano

Kolego masz w e60 wtryski stella i twierdzisz że jezdzisz na dobrze zrobionej gazowni elpigazu :D montowalem conieco instalacji i do M54 bym tego nie wsadził ale widać krzyżacy tak robią to że zamykasz budzik ynika tylko z tego że masz odznaczone wyłącz przy pierwszym czy jak to sie w elpigazie ta funkcja nazywa słowem podpiera ci się benzyną.

 

Wybacz że tak wszem i wobec ale cos mnie trafia jak czytam brednie uzytkownikow ktorzy z gazem maja tyle wspolnego ze go mają.

 

Pinczer słusznie prawi M52tu M54 to nie furmanka i kilka milimetrów lub wkrętki pod innym kątem i jest padaczka wiem bo przerabiałem to.

 

CO robią monterzy brc dają emulatory lambdy odcinają kontrolki ratatują się jak mogą. Wtryski brc smiech na sali genius max od biedy starczy korekcje Brc :D ostatnio widzialem podglad abgasregulung na sequent 56 nie plug^play.

 

Ogólnie Zestaw godny polecenia

Stag300premium z regulacja po odczytach z k line w obd matrixhd344 na 170KM spokojnie

EG200KW z dużym zapasem problem z głowy

 

Zestaw na M54B30 Do e60 Na elpigazie Jak wyzej Tyle że matrix HD544x2 komp to samo Reduktor ja optowałbym za zapasem pojdzie na EG200KW ja bym dał IGi MAGG ale to droższa sprawa.

 

Proponuje sprawdzian odłączcie pompę paliwa i zobaczymy do ilu obrotów jezdzi brc w m54B30 Do ilu Elpigaz na stelli i do ilu M54B25 na stagu i matrixie.

 

To że coś jedzie nie znaczy że jedzie na gazie a jak nie jedzie na gazie do odcinki no to raz oszustwo a 2 uboga mieszanka i pozniej przejscie na wahe tłoki mają ciepełko a głowica tyż lekkiego życia nie ma :D

 

Niezależnie od tego czy ktoś dusi do konca czy do polowy calym przedziale maja panowac takie warunki jak na benzynie. Jak ktos katuje woz do odcinki sybko sie przekona gdzie lezy kres mozliwosci jego instalacji

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.