Skocz do zawartości

525i m50b25 problem z dławieniem, brak reakcji na pedal gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

mam taki problem - jechalem ostatnio dłuzsza trase i zdazylo sie tak ze po mocniejszym pocisnieciu (wysokie obroty, 150km/h) po zwolnieniu silnik zacząl sie dlawic, nie reagowal na pedał gazu, objawy podobne jakby nie bylo benzyny. Zatrzymałem sie poczekalem chwile - zaczelo działac. Po jakims czasie powtorzylo sie, a za 3cim razem juz nie wrocilo do normy - zapalam, silnik pracuje nierowno dlawi sie, obroty 500-700 na jałowym skaczące, nie reeaguje na gaz, czasm jak sie zacznie popowac pedal gazu to rosna obroty, ale bardzo nieregularnie i dławi sie.

Co to może byc? macie jakies wskazowki?

Opublikowano

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i200.photobucket.com/albums/aa98/motylio/moto_0034.jpg

 

po odpieciu tego czujnika na chwile wrocilo do normy , ale po chwili przestalo sie wkrecac na obroty wiekszy niz 2k :/. Co to za czujnik? I wydaje mi sie ze poloaczenie z rurka ktora wychodzi w dol po prawej stronie od czunnika i potem idzie kolo bagnetu olejowego jest nie do konca szczelne.

Opublikowano

to juz wyczytalem na realoem :D czy masz na mysli ze przeplywka walnieta?

 

 

odpinalem ten czujnik potencjometra gazu, po odpieciu auto zapala i chodzi , po nacisnieciu pedalu dlawi sie i gasnie.

 

wymiana przeplywki to jakas wieksza filozofia czy tez po prostu wyjmuje stara i wkladam nowa?

 

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z wymianą przepływki większe od filozofii są koszta bo nie warto montować zamienników z chin.

A oryginał do tanich nie należy.

 

Ja bym na początek podłączył pod dobrego kompa.

 

Takie zamulenia nie pozostały raczej bez kodu usterki.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Przeplywka i niekoniecznie tylko.

Sprawdzisz bardzo latwo - odpinajac ja.

Jesli bedzie tak dalej to jeszcze pewnie sonda lambda, a moze przeplywka dobra.

Pozdrawiam
Opublikowano

mozecie jem scze napisac w ktorym miejscu sa podpiete czujniki z sondy lambda, polożenia walu i walka?

 

po zupelnym wyjeciu przeplywki silnik dziala troszeczke lepiej ale zbytniej poprawy nie ma

Opublikowano

witam

po prawej stronie w komorze silnika masz komputer (sterownik) silnika przy nim są 3 przekażniki ,, sprawdz czy któryś z przekażników tyka w czsie nierównej i przerywającej pracy silnika,, jeśli tyka to problem leży po stronie czujnika położenia wału korbowego, lub koła z którego czujnik czyta sygnał, miałem przypadek że to koło nierówno się kręciło było obrócone , ono jest dwu częściowe wulkanizowane gumą jak sie obróci to takie żeczy też się dzieją,, ewentualnie czujnik położenia przepustnicy,,

Opublikowano

ok, sprawdzilem wtyczki czujnikow wału, wałka, przepustnicy i przepływki, jedynie odpiecie przeplywki wplywa na prace silnika, ale to chyba dalej nie to bo silnik tylko troszke mniej sie krztusi. Przeszukalem pol internetu :) i nei moge znalez informacji gdziw jest wtyczka lambdy, znalazlem tylko ze po prawej stronie silnika pod jakims malym plastikiem ¯\(°_o)/¯. Zamieszczam pogladowe zdjecie z kratka pozycyjna abyscie moglimy powiedziec gdzie to jest :D

 

jutro jade na kompa ale chcialbym jescze sporbowac odpiac ta lambde.

 

pozdro

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i200.photobucket.com/albums/aa98/motylio/2238726458_9f9eddd9d9_o.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oznaczyłeś tylko kolumny pionowe.

a poziomo nie masz oznaczeń.

 

Ale u mnie to jest chyba tak samo jak u ciebie.

 

Jak otworzysz maskę auta to masz dwa duże plastiki.

Na jednym jest napis BMW i korek oleju.

Obok niego jest drugi plastik w białe pasy.

 

Zdemontuj go i pod nim szukaj wtyczki od sondy.

 

Ale zaznaczam , że u mnie tam jest to umiejscowione.

Silnik m52.

 

U ciebie powinno być podobnie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie wtyczka od sondy jest pod kolektorem ssącym na wysokości miski olejowej m50b20.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

CZesc

 

witam

 

Po jakims czasie powtorzylo sie, a za 3cim razem juz nie wrocilo do normy - zapalam, silnik pracuje nierowno dlawi sie, obroty 500-700 na jałowym skaczące, nie reeaguje na gaz, czasm jak sie zacznie popowac pedal gazu to rosna obroty, ale bardzo nieregularnie i dławi sie.

Co to może byc? macie jakies wskazowki?

 

 

Guma przepływomierza nieszczelna?? Lewe powietrze zasysa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.