Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie kolegów , dziś probówałem zakodować j.Rosyjski w E60 CCC , napotkałem problem w NCS mianowice taki

 

 

 

http://bankfotek.pl/thumb/1828386.jpeg

 

Czy to wina źle zainstalowanej INPY , sterów od D+CAN a może jeszcze inny problem ? dodam że e60 jest z 04/2007 i może należy tu rozlutować pin 7 od 8. dodam ze INPA pokazuje baterie i zapłon w stanie ON

  • Odpowiedzi 592
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Koledzy pomóżcie...Czy znajdzie się jakiś śmiałek i ochotnik z województwa łódzkiego który by mi postawił INPE na Vin7 ? Ja się po prostu na tym wykładam, za cienki jestem. Mam interfejs od E-Volt, płytę ze sterownikami. Inpę ściągnałem z chomika kolegi Trandolfa ale za nic w świecie nie chce działać. Inpa uruchamia się al mam baterie i zapłon wyłączony mimo, że kluczykiem przekręcam. Nie mam pojęcia jak to ugryźć a im więcej czytam to łeb mam co raz to bardziej kwadratowy:P

Pomoże ktoś?:) Podjechał bym któregoś wieczora swoim autem i może ktoś by mi to w końcu pomógł ogarnąć... Ja poległem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

twój błąd to "IFH - 0009 : SG nie połączone lub nie odpowiada" masz wszystkie pliki w NCS ok DATEN lub w EDIABAS \ECU czy inpa diagnozuje moduł ???

jak jest interfejs niedostępny to jest błąd najczęściej IFH-0018 opóźnienie w interfejsie ustawione na 1sekunde bywa że jest na 16 i nie chce się łączyć ze wszystkimi

sterownikami, na jakim windowsie masz NCS, ja ostatnio zainstalowałem na WIN 8.1 PRO 64bit i za nic nie chce działać NCS WINKFPT i NFS mimo że ustawiłem aby sie uruchamiał zgodnie ze starszą wersją windows XP SP3 INPA działa bez problemów a te 3 nie chcą a na WIN 7 64bit te same pliki instalacyjne działają bez problemów

dla ncs ważna jest aktualizacja ze SP-daten e60 dla ciebie myślę że nowości w e60 zakończyły się na SP-daten v48 możesz nowsze ale to dla e60 żadna różnica

EDIABAS \ECU z fogeru ECU (z SP-daten E60 wszystkie pliki)

NCSEXPER/DATEN z folderu DATEN/E60 i kilka plików poza folder E60

NCSEXPER/SGDAT z folderu SGDAT

Najlepiej aktualizacje zrobić za pomocą BMW CODING TOOL (trzeba uruchomić ze zgodnością ze starszą wersją windows XP SP3)

sam aktualizuje cały NCS i Ediabas dla E60 i tych co sie wybierze

 

Jak dla mnie to masz za stare pliki w tych folderach

pinu 7 i 8 nie musisz rozlutowywać przeszkadza tylko w serii Fxx

 

Kolego szczypior88 zainstaluj sobie TeamViewer 10 to ktoś Ci zainstaluje zdalnie tą inpe ale jak dla mnie to znowu kabel nie wykrywa ani zapłonu ani battery lub masz źle ustawione porty COM i w EDIABAS/BIN/obd na VMware od trandolfa ediabas 643 to tylko com 1 w menadżerze urządzeń i w obd muszą być takie same

Opublikowano

Kolego szczypior88 zainstaluj sobie TeamViewer 10 to ktoś Ci zainstaluje zdalnie tą inpe ale jak dla mnie to znowu kabel nie wykrywa ani zapłonu ani battery lub masz źle ustawione porty COM i w EDIABAS/BIN/obd na VMware od trandolfa ediabas 643 to tylko com 1 w menadżerze urządzeń i w obd muszą być takie same

 

Dzięki za szybką odpowiedź. Ogólnie ściągnąłem wszystko z folderu Trandolfa, tego VMWare tez, Inpę gotowca całego, spolszczenia i skrypty - jednym słowem cały pakiet. Inpa się uruchamia, wszystko bajerancko, menadżer urządzeń wykrył mi kabelek, interfejs jest dobry bo jak podłączam do auta to lampka się na nim świeci, porty ustawiałem...Spróbuję jutro machnąć jakiegoś screena. Najlepiej to bym właśnie było jak bym do kogoś podjechał ze swoim kompem i kablem i podejrzał co i jak. Tak, żeby wiedzieć w czym tkwi cały szkopuł. Może zmądrzeję w co wątpie...:P

Opublikowano
twój błąd to "IFH - 0009 : SG nie połączone lub nie odpowiada" masz wszystkie pliki w NCS ok DATEN lub w EDIABAS \ECU czy inpa diagnozuje moduł ???

jak jest interfejs niedostępny to jest błąd najczęściej IFH-0018 opóźnienie w interfejsie ustawione na 1sekunde bywa że jest na 16 i nie chce się łączyć ze wszystkimi

sterownikami, na jakim windowsie masz NCS, ja ostatnio zainstalowałem na WIN 8.1 PRO 64bit i za nic nie chce działać NCS WINKFPT i NFS mimo że ustawiłem aby sie uruchamiał zgodnie ze starszą wersją windows XP SP3 INPA działa bez problemów a te 3 nie chcą a na WIN 7 64bit te same pliki instalacyjne działają bez problemów

dla ncs ważna jest aktualizacja ze SP-daten e60 dla ciebie myślę że nowości w e60 zakończyły się na SP-daten v48 możesz nowsze ale to dla e60 żadna różnica

EDIABAS \ECU z fogeru ECU (z SP-daten E60 wszystkie pliki)

NCSEXPER/DATEN z folderu DATEN/E60 i kilka plików poza folder E60

NCSEXPER/SGDAT z folderu SGDAT

Najlepiej aktualizacje zrobić za pomocą BMW CODING TOOL (trzeba uruchomić ze zgodnością ze starszą wersją windows XP SP3)

sam aktualizuje cały NCS i Ediabas dla E60 i tych co sie wybierze

 

Jak dla mnie to masz za stare pliki w tych folderach

pinu 7 i 8 nie musisz rozlutowywać przeszkadza tylko w serii Fxx

 

Kolego szczypior88 zainstaluj sobie TeamViewer 10 to ktoś Ci zainstaluje zdalnie tą inpe ale jak dla mnie to znowu kabel nie wykrywa ani zapłonu ani battery lub masz źle ustawione porty COM i w EDIABAS/BIN/obd na VMware od trandolfa ediabas 643 to tylko com 1 w menadżerze urządzeń i w obd muszą być takie same

 

Dziwne bo inpe instalowal mi człowiek z ASO heh mysłalem ze zrobil to jak nalezy

Opublikowano
Czemu INPA nie gada ?

 

1. Zainstalowałem sterownik do "BMW USB OBD2 1996-2006 Inpa PL Dis E46 E90 E39 E60 E61" - kupiony na Allegro od E-Volt

2. Zainstalowałem INPA 5.02 Update wg filmiku przysłanego przez Din76 - INPA odpala się

3. Sprawdziłem zmienne środowiskowe - jest ścieżka c:\ediabas\bin

4. Uruchomiłem aplikację c:\ediabas\hardware\obd\OBDSetup.exe i zrestartowałem komputer

5. Podłączyłem do gniazda w aucie i do kompa interfejs, odpaliłem INPA i włączyłem zapłon kluczykiem

Program pokazuje Battery Off Ignition Off !!! :(

O co chodzi ???

 

Po zmianie portu na COM1 zmieniło się o tyle, że jest: Battery ON Ignition ON. Niestety te wskazania pokazały się jeszcze przed podłączeniem do auta. Znaczy to, że jest to jakiś myk producenta interfejsu.

Poza tym, po podłączeniu, auto nie komunkuje się. Po odpaleniu INPA i wybraniu E60 a następnie jakiegokolwiek systemu z listy po lewej stronie i modułu po prawej, menu na dole nie zmienia się, t.zn. program nie działa. Albo coś poszło nie tak z instalacją albo coś innego.

Czy ma ktoś jakiś pomysł ???

Opublikowano
Witam mam ten sam problem wlasnie zainstalowalem wszystko wg instrukcji na win 7 32bit. wszystko niby ok ale gdy podlacze fejsa to inpa pokazuje zaplon i baterie ON a nie podłączylem jeszcze fejsa do samochodu czy to normalne i tak powinno byc ?
Opublikowano
Ok, gdzie znalazłeś ?? widzę że połączyłeś z nowszą wersją skrypty inpy 3 działają, ale nie wszystkie z inpą 5, szkoda że do nowszych nie ma, chociaż nie wiem czy i tak wszystkie możliwości INPY znamy tak samo jak NCS nie wspominając o tool32, ja znalazłem ostatnio jak zmieniać numer vin za pomocą tool32 bez programowania.

Myślę też że do starszych aut można skanowanie całego samochodu w INPA 5 zrobić ze skryptu do e46 lub e53 niestety INPA 3 jest 16bit aby cała działała w 64bit

Chodzi Ci o schreiben i auftrag ?

Opublikowano
Witam mam ten sam problem wlasnie zainstalowalem wszystko wg instrukcji na win 7 32bit. wszystko niby ok ale gdy podlacze fejsa to inpa pokazuje zaplon i baterie ON a nie podłączylem jeszcze fejsa do samochodu czy to normalne i tak powinno byc ?

 

Czytałem na jakiejś aukcji interfejsów na Allegro, że taki objaw oznacza uproszczoną wersję softu i zarazem samej elektroniki interfejsu. Oznacza również w konsekwencji ograniczoną funkcjonalność interfejsu - można kasować błędy ale np. kodowanie nie jest już możliwe.

Nie wiem czy to prawda, czy tylko nieprawdziwa krytyka innych wyrobów.

Opublikowano
Podzieli sie ktos informacja jak ma u siebie ?

Tutaj masz link do aukcji, na której napisano coś na temat tej niedoskonałości interfejsu.

http://allegro.pl/tester-interfejs-do-bmw-inpa-obd2-usb-e46-e39-e60-i4785169836.html

U mnie, niestety, nie tylko to szwankuje. Program wcale nie kontaktuje się z systemem w aucie.

Szukam dalej, bo na forum nikt nie zgłasza się z wiedzą na ten temat :(

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Po instalacji INPY i próbie odpalenia programu pokazuje mi się błąd :

http://imgupload.pl/images/96722978822930634762.jpg

Dopiero zaczynam przygodę z diagnostyką wiec proszę o wyrozumiałość.

Może popełnilem błąd w ustawianiu zmiennych środowiskowych.

 

Dodatkowo przy każdej próbie odpalenia programu pojawia mi sie komunikat o inicjalizacji

http://imgupload.pl/images/89787911333305406633.jpg

 

Z góry dziekuje za pomoc

Opublikowano

Witam.

Mam dosc duzy problem przeczytalem juz wszystko po kilkanascie razy i nie moge zainstalowac NCS... Kupilem kabel na

http://allegro.pl/interfejs-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl-adapter-20-pin-i4868108438.html

Dostalem od goscia Inpe oraz Dis i podobno NCS ale po zainstalowaniu chodzi tylko inpa i w dodatku tylko jak dla mnie polowa... w diagnoze silnika wogóle nie chce wejsc kilka rzeczy jak parktronik i inne drobiazki jak siedzenia regulacja czy cos to dziala... reszta nic..

Po zainstalowaniu Dis wszystko wygladalo ladnie ale jak prubuje polaczyc z glowica to nie chce polaczyc bo wcale nie pokazuje IP..

Robilem wszystko jak na instrukcjach na forum obejrzalem kilkanascie razy filmiki i nic jak wchodze w kalibracje obrazu czy ekranu wyswietla sie tylko napis po angielku prosze nacisnac w kursor na górnym lewym rogu i nic... nacikam i nic ekran tylko czarny...

Co do NCS to jak zainstaluje przez Standard Tools to znowu INPA calkiem nie chodzi i NCS tez nie chce chodzic caly czas jakies bledy....

Prosze Was podrzuccie mi jakis link gdzie przetestowaliscie to i nie bedzie to jakies bardzo skomplikowane w instalacji...

Potrzebuje najlepiej NCS bo chce wlaczyc praktycznie tylko webasto na tym mi głównie zalezy... Instaluje wszysko juz 4 dni na 2 laptopach i usuwam i instaluje i tak w kolo i nic... Jest ktos kto da pewne miejsce gdzie po pobrac i jak najbardziej uproszczonym sposobem...Webasto chce aktywowac w e53 jezeli ma to jakies znaczenie... Pomózcie koledzy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

To zaczne od NCS masz pewnie windows 64bit i instalowałeś standard tools 2.3.0 (ediabas 6.4.7) INPE 5.02 lub 5.0.1 i NCS 3.0.8 lub 3.0.1 żaden z nich nie chodzi w windowsach 64bit ponieważ jes to 16bit wersja NCS INPA chodzi ponieważ jest to wersja 32bit to cały instalator

Aby NCS i INPA chodziła i musisz na windows 64bit zainstalować Standard tools 2.12 (ediabas 7.3.0)i uzupełnić biblioteki do e53

http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/INPA+5+ENG-GER++WINDOWS+64+bit/INPA+5+ENG+INSTALL+Standard+tools+2.12+NCS401+update+SP-daten-53_5+Win64bit,4291842016.rar(archive)

 

tu będziesz miał wszystko INPE i NCS działający i przygotowany

ale aby Dis chodził to niestety musisz mieć Ediabas 6.4.7 tylko on współpracuje z DIS (tak samo v44 jak i v57) aby mieć wszystko na windows 64bit (7 , 8 , 8.1)

to trzeba mieć na podmiane drugi /ediabas 6.4.7 wystarczy sam bez plików w EDIABAS\ECU tylko 27MB zamienia się nazwy ediabas np

Jak ktoś używa inpe i NCS to korzysta z EDIABAS (7.3.0) a do ediabas od dis dopisuje do nazwy EDIABAS_DIS jak korzysta z DIS to potrzeba mu EDIABAS (6.4.7) to najpierw dopisuje do nazwy ediabasa 7.3.0 końcówkę np ediabas_NCS i odcina od nazwy ediabasa 6.4.7 końcówkę _DIS

Do instalacji głowicy DiagHead na windows trzeba mieć microsoft net framework i diaghead trzeba zainstalować ze zgodnością ze starszą wersją windows (właściwości)

po instalacji wchodzimy do Program Files (x86) (dla wersji windows 64bit) wchodzimy do głowicy Diaghead i znowu we właściwości zakładka zgodność i ustawiamy

uruchom ze starszą wersją windows XP SP3 reszta jak w instrukcji

tutaj jest wszystko razem z instrukcją filmem jak wszystko ustawić w Vmware sieci dla dis i uruchomić DIS na jednej maszynie vmware

http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/DIS-V44/DIS+v44+Dodatki/DISv57_CIPv44_BASEv52++INSTALL+Instrukcja+i+film*2c+jak+zainstalowa*c4*87+Dis+na+jednej+maszynie+VMware*2c+na+Windows+7+8+64bit+razem+ze+wszystkimi+potrzebnymi+dodatkami,4014362154.rar(archive)

 

A tutaj sam ediabas dla dis skonfigurowany tylko wkleić na C i zamieniać końcówki

DIS- v44 v57-Ediabas.rar

http://wyslijto.pl/plik/iwq4m0cuza

 

viewtopic.php?f=48&t=260787. Przeczytaj temat o ncs

Edytowane przez Din76
Opublikowano

Dziekuje kolego wlasnie takiego czegos potrzebowalem...

Wszystko zainstalowane chyba chodzi jeszcze nie sprawdzalem ale wydaje mi sie ze tak...

Tylko mam kolego pytanie inpa jest cala po angelsku to spolszczenie jakos nie chodzi albo musze jeszcze cos robic tylko nie wiem kolego czy masz jeszcze jakies takie instrukcje jak to zmienic na jezyko polski...

i jeszcze jedno nie ma tam X5 E53.... czy ja kolego nie widze tego gdzies ukryte... i jak móglbys jeszcze podrzucic jakis filmik jak sie koduje webasto w NCS najlepiej Twojejego autorstwa bo ta instalacja byla czysta przejrzysta i zrozumiala... bo inni jak pisali na forum to tydzien siedzialem i sie tylko denerwowalem ze ciagle cos nie tak...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu masz jak sie koduje NCS viewtopic.php?f=48&t=260787

ale w którym module to (jaka nazwa) to zmienić to musisz sam poszukać ponieważ niegdy nie kodowałem webasto (połączysz sie przez EWS moduł do komunikacji)

i które wartosci zmienić w pliku FSW_PSW.man to napewno znajdziesz na forum, nazwe modułu w NCS też a jak to zrobić jak już to znajdziesz to masz w tym wątku

co dałem link NCS DUMMY masz w NCSEXPER masz też BMW CODING TOOL

i dodałem puste pliki zapasowe dla WORK (3 puste pliki i jeden pusty FSW_PSW.MAN ) Z BASE WORK po każdym kodowaniu nawet czytaniu samochodu bez kodowania

usuwasz wszystkie pliki z WORK i wklejasz te z Z BASE WORK

 

A E53 masz tylko wejdz do EC_APPS / INPA /CFGDAT / otwórz pliki Inpa i wpisz sobie gdzie chcesz e53 masz tu podgląd

wpisz zamiast E39 pod F2 (chyba że E39 jest ci potrzebne to wpisz gdzie chcesz ale jednego musisz się pozbyć)

 

[iNFO]

VERSION = 5.0.6

DATUM = 22.11.2011

VARIANTE = ENGLISH

 

[ENVIRON]

DRUCKER = WIN

PEM = JA

LANGUAGE = ENGLISCH

 

[sCRIPT]

EDITOR = WIN

SCRIPTSELECT = LIST

DEFINI =

 

[CONFIG]

TITEL = BMW INPA 5.02 ENG

 

F2 = E53

F2_Text = E53 X5

F2_ARCHIV = SGBD_E53

 

F3 = E46

F3_Text = E46 (All Models / M3)

F3_ARCHIV = SGBD_E46

 

F4 = E60

F4_Text = E60 (E63, E64) / 5er, 6er

F4_ARCHIV = SGBD_E60

 

F5 = E65

F5_Text = E65 (E66, E67) / 7er

F5_ARCHIV = SGBD_E65

 

F6 = E70

F6_Text = E70 (E71, E72) / X5

F6_ARCHIV = SGBD_E70

 

F7 = E83

F7_Text = E83 / X3

F7_ARCHIV = SGBD_E83

 

F8 = E87

F8_Text = E87 (E81, E82, E88) / 1er

F8_ARCHIV = SGBD_E87

 

F9 = E90

F9_Text = E90 (E91, E92, E93, M3)

F9_ARCHIV = SGBD_E90

Opublikowano

dzieki za pomoc...w bardzo latwo przyswajalny sposób to tlumaczysz dzieki...

 

czyli co do kodowania webasto nie jestes dokladnie pewnien bo mam niepewnosc czy jest mozliwosc zakodowania mojego webasto...

Opublikowano

dzieki za pomoc...w bardzo latwo przyswajalny sposób to tlumaczysz dzieki...

 

czyli co do kodowania webasto nie jestes dokladnie pewnien bo mam niepewnosc czy jest mozliwosc zakodowania mojego webasto...

Opublikowano

Panowie prosze jeszcze raz o pomoc

Mam X5 E53 w którym jest webasto do ogrzewania silnika... i chodzi tylko gdy silnik jest wlaczony...

Chce to aktywowac zeby bylo równiez jako podgrzewanie... Z przodu webasta mam naklejke Termo Top Z ale z boku jest nabita tabliczka znamoionowa i na niej jest Termo Top C 12V 40W 5kW Diesel i wydaje mi sie ze to jest z pompka... "pewnego razu zaraz po chwilowym odapaleniu zeby sprawdzic po jakim czassie sie to wlancza wylaczylem auto i otwozylem z ciekawosci korek od chlodnicy i lecial plyn takim malym ciurkiem ze sie tak wyraze a auto bylo zgaszone tylko jeszcze chwile pracowalo webasto wiec pompke raczej posiada...

Próbowalem to wlasnie przed chwila aktywowac wedlug instrukcji kolegi pitonga

tylko ze ja nie mam nic takiego jak STANDHEIZUNG to co jedynie mam to

ZUSATZWASSERPUMPE co podobno powinienem aktywowac razem z STANDHEIZUNG

nicht_aktiv

STANDHEIZUNG_KONZEPT

nicht_aktiv.

i moj problem to ze nie mam tego STANDHEIZUNG zeby wlaczyc webasto....

to znaczy ze mam nieodpowiednie webasto czy ze czegos w nim brakuje... czy ja zle cos robie???

problem lezy po stronie webasto czy po mojej stronie z kodowaniem???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzieki za pomoc...w bardzo latwo przyswajalny sposób to tlumaczysz dzieki...

 

czyli co do kodowania webasto nie jestes dokladnie pewnien bo mam niepewnosc czy jest mozliwosc zakodowania mojego webasto...

 

Może moduł się inaczej nazywa, w różnych wersjach są sterowniki w jednym modelu BMW, w nowszym wydaniu bywa że zmieniają nazwę na np: ZHZ ale to przypuszczenia

NIE wiem nie kodowałem webasto ale pewnie w klimatyzacji IHKA ponieważ ona ma wpływ na ogrzewanie i może ZHZ.01 ???? (ale nie jestem pewien czy to te moduły sie koduje NCS otwórz NCS DUMMY i w okienku chasis wybierz E53 i w drugim Module będziesz miał wszystkie moduły w E53 ale jeszcze które wartości zmienić to .............

 

poszukaj tutaj http://bmw-diag.pl/Thread-Ogrzewanie-postojowe-WEBASTO-dla-Diesla-E38-E39-X5?highlight=webasto

Za pomoca DIS V44:

- Coding/Programming

- 3 ZCS/FA coding

- 2 Retrofit

- 5 Independent Heating

 

lub

 

NCS w IKE zmieniamy na:

 

STANDHEIZUNG

aktiv

 

a dodatkowo ewentualnie jeszcze w IHKA:

 

ZUSATZWASSERPUMPE

aktiv

STANDHEIZUNG_KONZEPT

sh_high_ohne_sperrventil

 

Tylko dla diesla z dobrzewaczem (Zuheizer) i pompka wody - Webasto ThermoTop Z/C!!!

Opublikowano
Ja wlasnie nie mam teho IKE a mam IKHA i ten o którym pisales tez sprawdzalem... musze zobaczyc jutro w tym Dummy moze tam bedzie to widac... bo ja robilem to wklejacac na putlit PSW_... i zmiana na koncówke MAN.. przejrzalem wrzystkie te moduly i do 3 nie chcialo mi wejsc jakis blad mi wyskakiwal jutro sprawdze to na dummy moze tam sie uda cos znalesc.... dzieki jeszcze raz ten link wlasnie najczesciej przegladam i juz go przeczytalem ze 100razy ale nic wiecej przydatnego nie ma to kazdy sie wypowiada F1 F3 back tylko w jednym miejscu ze IKE ale problem taki ze ja takiego nie mam.. pooczekam moze wypowie sie ktos jeszcze na ten temat... mam nadzieje ze wypowie sie ktos kto przechodzil aktywacje webasto w e53
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

IKE to jest w E39 a w E53 i E46 nie ma, zczytaj wszystkie moduły tylko za kazdym razem usuwaj z work pliki, można zmieniać moduły bez usuwania ale to raczej dla bardziej zaawansowanych, jak nie można czytać to trzeba zmienić numer ( lub usunąć wszystkie pliki z Work zostawić tylko sam MAN) tak jak jest w tym poście na pierwszej stronie w tym linku co dałem.

te główne to

EWS

KMB (zegary)

KMBI (też zegary)

LCM światła

DSC5 -hamulce

MRS - poduszki aibarg

GM- centralny zamek

PDC - czujnik parkowania

TEL - telefon

ULF - media

TV- telewizja

 

 

IHKA- to jest klimatyzacja jak dla mnie to podstawa musisz zczytać i sprawdzić ale nie szukaj ręcznie tylko automatycznie napisałem jak w Codding tool i NCS Dumy też

jest w linku albo w pliku notatnika tesz jest Za pomoca DIS V44:

 

w zakładce EDYCJA

Opublikowano

potrzebuje kolego jeszcze pomocy od Ciebie badz kogos po aktywacji webasto... w tym module IHKA jest cos takiego jak

ZUHEIZER Auxiliary Heater

konwetionel normal

k_bus

Zuheizung Auxiliary Heater

nicht aktiv

aktiv

ZUSATZWASSERPUMPE Auxiliary water pump

nicht aktiv

aktiv

STANDHEIZUNG_KONZEPT

nicht aktiv

sh_low_ohne_sperrventil

sh_high_ohne_sperrventil

sh_low_mit_sperrventil

sh_high_mit_sperrventil

lws_high

 

oraz w module ZHZ.C01 znalazlem

ZUHEIZER Auxiliary Heater

konwetionel normal

k_bus

i jeszcze w KMBI_E38.C12

STANDHEIZUNG Independent park heating

nicht aktiv

aktiv

jak to powinno byc ustawione... zmilem w tym KMBI na aktiw wtedy pokazalo mi sie na wyswietleczu wentylacja webasto ale nie dalo sie go uruchomic ani na ustawiona godzine ani bezposrednio Direkt. i dodam ze jak widze to na wyswietlaczu to nie chce sie wlaczyc podczas wlaczonego auta... tak wiec wylaczylem i nie mam opcji webasta teraz ale za to wrócilo dogrzewanie silnika... co poradzicie?????

e53 r 2004 a webasto Termo Top C

jest jakas mozliwosc zeby to funkcjonowalo...

 

Kolego Din 76 jak zrobic zeby odinstalowac jezyk polski na INPIE tej która mi poleciles... chyba zle zrobilem z tym spolszczeniem i chyba bedzie musialo byc po niemiecku mam nadzieje ze po angielsku bedzie chodzilo.... wiekszosc rzeczy nie chce wejsc ciagle problem z jezykiem ze cos tam sie nie zgadza...a zwlaszcza webasto nie nie moge klikac... cos tam wchodzi ale widac okienko jak z ubytkami takie troche puste i i z komunikatem o niewlasciwym jezyku...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.