Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podana suma była bez roboty oczywiście

 

w odniesieniu do 220 pln za komplet tarcz i klocków do "zwykłej" to nie mało, choć pewnie FSO i "Rzemiosło" ma coś taniej w swojej ofercie :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

były zaciski 2- tłoczkowe w e32 - juz wielokrotnie to pisałem ... były one montowane także w 740 i 730 na rynek niemiecki - oczywiście nie we wszystkich - w sumie to raczej w małej ilości , bo to rzadkie zaciski ...

 

 

panowie - pomału trzeba myśleć nad zmianą samochodu na jakiś bardziej cywilizowany a nie lepić hamulce z plasteliny :mrgreen: :wink:

 

 

wg etk zaciski 4-tłoczkowe wprowadzono po 1.90 roku ...

 

 

 

a kto widział w e32 zaciski 2 tłoczkowe - ale tłoczki przeciwstawnie - tak jak w zaciskach 4-tłoczkowych ? :mrgreen:

Opublikowano
były zaciski 2- tłoczkowe w e32 - juz wielokrotnie to pisałem ... były one montowane także w 740 i 730 na rynek niemiecki - oczywiście nie we wszystkich - w sumie to raczej w małej ilości , bo to rzadkie zaciski ...

 

wg etk zaciski 4-tłoczkowe wprowadzono po 1.90 roku ...

 

a kto widział w e32 zaciski 2 tłoczkowe - ale tłoczki przeciwstawnie - tak jak w zaciskach 4-tłoczkowych ? :mrgreen:

 

fajnie że pisałeś, ale kolega powyżej w założonym przezemnie kiedyś wątku http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?p=731497&highlight=&sid=f57d062e11ada8480606e51ea528c4ad#731497

 

kazał mi kalkulator do liczenia tłoczków w zacisku wyjmować, jak mówiłem wyraźnie że mam 2 a on widział 4 :mrgreen:

 

z przeciwstawnymi się nie spotkałem to mówie od razu

 

Za 220zł? Chyba Meyle albo jakiś chinol.

 

no chyba proste że nie Textar :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Zimmerman'a

Nie rób z dobrego Niemca Zimmermanna jakiegoś żyda.. :D

Opublikowano
. Aha i na czterotloczek felga min 16cali i to nie kazda.

 

 

nie prawda - kolega banol ma 750 i takie zaciski - i robił testa i pasuja felgi 15'...

 

wchodza 15" ale.... nie wszystkie

kupiłem swoja 750iL (z zaciskami o jakich mowa) na fabrycznych 15" alu BMW , kupiłem stalówki 15" (na zime) od 735 E32 załozyłem 4 zimowe kapcie wywazyłem koła chcem zakładac i.... wał tył pasował przód nie ,felga dotykała tego duzego zacisku zabrakło 1,5 - 2 cm

Opublikowano

kupiłem stalówki 15" (na zime) od 735 E32 załozyłem 4 zimowe kapcie

No to selber schuld Kolego, bo kto normalny kupuje do 7-mki stalówki!? :shock: . Co to kuźwa Ford jakiś czy co? Przecież na Allegro całe stada dobrych, oryginalnych alusów sprzedają...

Opublikowano

kupiłem stalówki 15" (na zime) od 735 E32 załozyłem 4 zimowe kapcie

No to selber schuld Kolego, bo kto normalny kupuje do 7-mki stalówki!? :shock: . Co to kuźwa Ford jakiś czy co? Przecież na Allegro całe stada dobrych, oryginalnych alusów sprzedają...

 

tak sie składa ze potrzebowałem stalówki (nie bój sie stac mnie było takze na alu) !!! akurat w twoich okol.blizej granicy własnie widywałem najwiecej 7 na stalówkach (twoja pewnie tez :twisted2: ) , chyba z tego powodu ze fajnie sie woziło faje w takich kołach bo troche ich tam wchodziło...

 

pytasz kto normalny kupuje stalówki do 7 ??? a kto normalny pyta o to !!!

Opublikowano
pytasz kto normalny kupuje stalówki do 7 ??? a kto normalny pyta o to !!!

 

dziku750IL jak najbardziej ma racje

 

oryginalna stal do e32 to bardzo mocna felga z którą nigdy nie miałem problemów a jeździłem na nich dość długo, zresztą po dzwonie w 750i oryginalne alusy 15" poszły od razu na przetopienie i na stali jeździłem nią do końca, teraz mając 17" na 730i też mam komplet stali i na pewno się z nią nie rozstanę

 

dziku co do twoich wątpliwości odnośnie felg na przód: 750i na 2 tłoczkowym zacisku miałem stalówke 7" (a na tyle stalówki z e23 :mrgreen: generalnie na tył wchodzi nawet stal z e36)

ale podejżewam że to właśnie 7 calowa stal jest dedykowana do 5 litrówki, w twoim przypadku mogłeś nabyć stalówki szerokości 6" które są dużo bardziej popularne (735i,730i oraz cała seria e34)

 

więcej w tym temacie było tu:

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=99065&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=15409bb6dbfbdb3a8dcd12448a9e55bf

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
generalnie na tył wchodzi nawet stal z e36

ale podejżewam że to właśnie 7 calowa stal jest dedykowana do 5 litrówki,

Do 4 i 5-cio litrówek fabrycznie nie była dopuszczona żadna stalówka, tylko alusy. A co do pasówek z E36, to jak się dobrze poszuka to i z jakiegoś Opla czy innego Volkswagena też się dopasuje, tylko...po co? 7-mka na stalówkach wygląda jak miss Polonia w gumofilcach. Jak ktoś lubi takie hard core...no cóż, różne są zboczenia...

Opublikowano

jedyny plus stalówki to to że są tanie ... ale obecnie komplet oryginalnych alusów można kupic za mniej niż 400zł więc zakup rdzewiejących stalówek w kolorze smoły mija się z celem... ale jak ktoś je już ma i nie musi koniecznie zmieniać na aluminiowe , to czemu nie...

 

 

dla ścisłości - wg najnowszego ETK BMW - zadna e32 m60 i m70 nie wychodziła na stalówkach ... stalówka jest opisana jako koło zimowe i występuje tylko z silnikami m30 . w m60 i m70 koło zimowe to juz felga aluminiowa - tego typu - http://www.allegro.pl/item570969672_felgi_aluminiowe_bmw_lemmers_15_e32_e34_5x120_et20.html

Opublikowano

dla ścisłości - wg najnowszego ETK BMW - zadna e32 m60 i m70 nie wychodziła na stalówkach ... stalówka jest opisana jako koło zimowe i występuje tylko z silnikami m30 . w m60 i m70 koło zimowe to juz felga aluminiowa - tego typu - http://www.allegro.pl/item570969672_felgi_aluminiowe_bmw_lemmers_15_e32_e34_5x120_et20.html

 

rzeczywiście tak właśnie jest, zresztą stare katalogi też podają "complete winter wheel" na stalowej feldze jako cześć dedykowana do 730i, 735i natomiast v8 i v12 ma dedykowanego aluminiowego Lemmersa

 

tak czy inaczej alu na zimę raczej bym nie założył, obecnie mało mnie to obchodzi bo i tak całą zime auto stoi w garażu... na stalówkach :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

oryginalne alu na zime są lepsze niz stalówki - bo są wytrzymalsze - te felgi maja lepszy lakier i więcej jego warstw niż stalówki - ja np mam w swoim samochodzie zimowe felgi aluminiowe style TD - są one przy moim e32 od nowości - i od nowości z zimówkami - i trzymaja sie wyśmienicie ... a większość stalówek z tego okresu jest pordzewiała i nadaje sie tylko rost style e32 ...

 

 

http://img25.imageshack.us/img25/5517/xxxxxxxd.th.jpg

Opublikowano

Witam.

Na cztero tłoczki wchodzą 15'' ale jest problem przy wyważaniu tzn. zewnętrzne ciężarki mogą być klejone od środka przy szprychach ale wewnętrzne muszą być nabijane bo klejone zrywają przewód od czujnika klocków - zbyt blisko felga chodzi przy zacisku. Mi to jednak nie przeszkadza i jeżdżę na 15''Styling 5

Kreuzspeichen-Styling bo mi się podobają. Jeździłem na TRX-ach ale opony się skończyły albo jedna kosztuje tyle co dwie 15- ostatnia znana mi cena to 1480 zł. sztuka

Co do stalówek w 7-er , to ładnych parę lat do tyłu pojechałem do serwisu BMW w niemczech , zimą na stalkach , pierwsze co usłyszałem od serwisanta to opr.. że jeżdżę na stalkach które to są zbyt słabe do 5.0 i w szybkim zakręcie może mi je ''złożyć'' - wygiąć i się zabiję- oczywiście piękny niemiecki szwargot , ale kto zimą jeździ szybko.

 

Pozdrawiam Kanap

Opublikowano
Witam.

 

Co do stalówek w 7-er , to ładnych parę lat do tyłu pojechałem do serwisu BMW w niemczech , zimą na stalkach , pierwsze co usłyszałem od serwisanta to opr.. że jeżdżę na stalkach które to są zbyt słabe do 5.0 i w szybkim zakręcie może mi je ''złożyć'' - wygiąć i się zabiję- oczywiście piękny niemiecki szwargot , ale kto zimą jeździ szybko.

 

 

no to padł na mnie blady strach w tym momencie bo to co sie robiło na tych stalkach...

 

... to w Smokey and the Bandit nie widzieli :worried:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Co do stalówek w 7-er , to ładnych parę lat do tyłu pojechałem do serwisu BMW w niemczech , zimą na stalkach , pierwsze co usłyszałem od serwisanta to opr.. że jeżdżę na stalkach które to są zbyt słabe do 5.0 i w szybkim zakręcie może mi je ''złożyć'' - wygiąć i się zabiję- oczywiście piękny niemiecki szwargot , ale kto zimą jeździ szybko.

Niemcy są w kwestiach bezpieczeństwa bardzo restrykcyjni i trudno im się dziwić. Wystarczy przejechać się kilka razy w różnych warunkach atmosferycznych po ich autostradach i dla każdego będzie jasne, dlaczego zalecenia producenta muszą tam być precyzyjnie przestrzegane...

Opublikowano

Witam.

Może i na tamtejszych autostradach można zimą szybko polatać , ale w naszych realiach asfaltowych to mało realne dlatego też dalej na zimę zakładam matowe '' gumofilce '' do mojej '' baletnicy '' - spodobało mi się to porównanie - i na razie wszystko spox.

Pozdrawiam Kanap

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.