Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ponieważ w tym roku sprzedaję fokę żony,więc jestem na etapie przeglądania ofert.Wybór padł na Z3,autem w 90% będzie jezdzić moja żonka.I w związku z tym mam pytanka:czy podczas jazdy z zamkniętym miękkim dachem jest spory hałas w środku?i jak wygląda sprawa jazdy w zimie,chodzi mi o to czy nie odmrozi sobie tego i owego.Nie wiem jak mam się nastawić czy od razu szukać z hardtopem czy przrz jakiś czas się obejdzie?
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Dach halasuje dopiero powyzej 180-200 km/h wg mnie (przy 220 juz bardzo wyraznie go slychac) . Do tej predkosci jest praktycznie jak w zwyklym samochodzie .

 

U mnie w zime jest rownie cieplo jak w kazdym innym samochodzie, ogrzewanie jest bardzo wydajne (akurat pewnie przy 2.8 tak jest) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
no Piotres z ta predkoscia to chyba przesadziles... Przy normalnej jezdzie jezdzi sie jak w zwyklym samochodzie. Cisza i spokoj. Mozna swobodnie rozmawiac, sluchac radia, nawijac przez CB. Glosno zaczyna sie robic juz od 150 a dluzsza jazda powyzej tej predkosci moze byc juz meczaca. Przy 190-200 to jest juz saki lomot wiatru ze naprawde ciezko wytrzymac. Co do ogrzewania to nie ma z tym zadnego problemu. Nawiew jest bardzo wydajny a kabina ze wzgledu na to ze jest bardzo mala migiem sie nagrzewa.
Opublikowano
no Piotres z ta predkoscia to chyba przesadziles... Przy normalnej jezdzie jezdzi sie jak w zwyklym samochodzie. Cisza i spokoj. Mozna swobodnie rozmawiac, sluchac radia, nawijac przez CB. Glosno zaczyna sie robic juz od 150 a dluzsza jazda powyzej tej predkosci moze byc juz meczaca. Przy 190-200 to jest juz saki lomot wiatru ze naprawde ciezko wytrzymac. Co do ogrzewania to nie ma z tym zadnego problemu. Nawiew jest bardzo wydajny a kabina ze wzgledu na to ze jest bardzo mala migiem sie nagrzewa.

 

Byc moze troche przeszacowalem te predkosci dlatego ze na ogol jezdzac po 180 km/h slucham silnika ktory pieknie wtedy brzmi nie zwracajac uwagi na inne dzwieki typu dach :lol: . Wiem napewno ze przy 120 nic a nic go nie slychac . Utkwilo mi tez w pamieci ze raz jadac 220+ slyszalem juz glosne "lopotanie" dachi :wink: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

najbardziej chodzi mi o prędkości 60-120,więc powinno być spoko.

Jeszcze jedno,słyszałem że dach przed liftem miał problem ze szczelnością chyba tylnej szyby.Czy mozna to naprawić w razie takiej sytuacji,czy trzeba wymienić dach.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
To chyba jakies plotki z ta tylna szyba wyczytales pewnie w jakiejs gazecie ;) . Jak juz przecieka to chyba raczej wokol uszczelek drzwi, a konkretnie na laczeniach odcinkow uszczelek szyb bocznych .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Cieknący dach się zdarza tak jak pisał piotres. Tylna szyba matowieje, ale nie ma przez to problemów z jazdą (lub usunięciem matowienia). Prędkości 60-120 jeżeli chodzi o hałas - to bezproblemowo jak w normalnym samochodzie :D.
Opublikowano
To chyba jakies plotki z ta tylna szyba wyczytales pewnie w jakiejs gazecie ;) . Jak juz przecieka to chyba raczej wokol uszczelek drzwi, a konkretnie na laczeniach odcinkow uszczelek szyb bocznych .

w ostatnim bmw trends wspominali o tym :wink:,osobiscie nie miałem do czynienia z żadną zetką więc wszystko co wiem to to co usłyszę lub przeczytam.

A little piece of heaven in my hands

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.