Skocz do zawartości

e39 525d.Ślizganie sie sprzęgła,mimo wymiany!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Koledzy pomocy!!!

 

Wymieniłem sprzęgło ponieważ od kiedy kupiłem samochód pedał był strasznie twardy a ostatnio przy mocnym przyspieszaniu sprzęgło zaczeło sie ślizgac...

 

Kupiłem kompletne sprzęgło SACHS bez dwumasu bo mechanik powiedział ze jest dobry.

Po wymianie pedał miękki,auto zaczeło płynnie ruchac bez żadnych szarpnięc a uslizgiwanie przy mocnym przyspieszaniu pozostało!!!

 

Co to może byc? Nie chce wymienic połowy samochodu...

Opublikowano
Witam.

 

Koledzy pomocy!!!

 

Wymieniłem sprzęgło ponieważ od kiedy kupiłem samochód pedał był strasznie twardy a ostatnio przy mocnym przyspieszaniu sprzęgło zaczeło sie ślizgac...

 

Kupiłem kompletne sprzęgło SACHS bez dwumasu bo mechanik powiedział ze jest dobry.

Po wymianie pedał miękki,auto zaczeło płynnie ruchac bez żadnych szarpnięc a uslizgiwanie przy mocnym przyspieszaniu pozostało!!!

 

Co to może byc? Nie chce wymienic połowy samochodu...

 

widze, ze masz dokładnie ten sam problem co ja. Walczylem juz z tym troche i rok temu wymieniłem sprzęgło kompletne na nowe, dalej lekkie uslizgi, potem dwumas, i dalej lekkie uślizgi. Coś mi sie zdaje, że problemem może być jakiś wewnetrzny mechanizm w sprzęgle kasujący luz jaki powstaje przy ścieraniu sie tarczy. A może nieprawidłowy montaż, ponoć trzeba robić to w dość nietypowy sposób i chyba przy użyciu jakiegoś narzędzia.

 

Znalazłem już gościa, który wie o sprzęgłach, dwumasach dużo i wie co i jak z montażem. Nie podam Ci na razie kontaktu do niego bo sam czekam na termin już drugi tydzień i wciaz jest kolejka. Ale ten gość jest jedyna moją nadzieją, także odezwij sie do mnie na priv gdzieś za dwa tygodnie, powiem Ci czy już po sprawie i jak i gdzie to rozwiązać.

 

A czy u Ciebie nie ma problemu, że sprzęgło czasem łapie wyżej a czasem nizej?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Na starym sprzęgle pedał był bardzo twardy i brał pod koniec.Teraz pedał jest miękki i bierze tak w połowie.

 

Ogólnie sprzęgło pracuje super tylko te slizganie przy mocnym przyspieszaniu....

 

Paru mechaników potwierdziło ze dwumas do wymiany,sie okarze...

 

Pozdro

Opublikowano

Witam serdecznie kolege jestes z WAWY zadzwoń pod ten numer.

Sebo 513133002(i wszystko jasne ) powiedz ze od Łukasz masz nr z e39 (czerwonej) Nie znam leszego mechanika a zapoznałem z naszego forum, notabene ma sliczna m5

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

Opublikowano
Czyżby CDV Clutch delay valve miałem wywaliłem uleczyłem:D u mnie sie nie ślizga

 

nie nie, to raczej nie to, tez myślałem, ze znalazłem rozwiązanie tego problemu przez wyrzucenie zaworu CDV. Ale usunięcie tego zaworu może poprawić delikatny uślizg sprzęgła ale który występuje tuż po zmianie biegu. U mnie problem był taki, ze po zapięciou biegu i kiedy już troche jechalem sprzęgło sie uślizgiwało. Także nie miało to związku z CDV. U siebie wymieniłem tez dwumas i to tez nie pomogło. Dwumas nie hałasował.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Zapytaj u gościa co sie nazywa Bogumił Wargenau i ma warsztat w Nowej Wsi pod Pruszkowem, zakład nazywa sie BODEX, poszukaj jego stronki internetowej. gość nie stawia diagnozy przez telefon, nie powie Ci też jakie moga być koszty, ma duża wiedze na temat sprzęgieł i kół dwumasowych, jak działają, jak są zbudowane i jak je poprawnie montować. Zanim sprzedałem auto to była dla mnie jedyny ratunek w tej sprawie.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Jeżeli macie problemy głównie silnikowe z dislem.

To proponuje odwiedzić mechaników z RAJBROTU ( małopolska, bochnia itp)

Goście znają sie na wszystkich dislach, maja fachowe fabryczne urządzenia do pomiarów, sami szlifują, toczą, planują dają gwarancję na robotę i części. W sumie nie wypuszczają auta z warsztatu, jeżeli nie powiedzą, z czystym sumieniem, żeby wsiadać i jeździć, a jeżeli na dzień dobry p. Staszek postawi krzyżyk na silniku to śmiało proponuje udać się do banku po kasę (remont silnika) lub na giełde z myślą o sprzedaniu:).

Proponuje gdy zadzwonicie poprosić p.Tadka, gość nie z tej ziemi.

0-14 684-49-43.

Sam do nich trafiłem z polecenia brata, który tam kiedyś jeździł z firmówką i tak w kółko trafiło na mnie.

 

P.S.

To są górale i proszę o zachowanie dystansu.

Nie mówcie, że coś wiecie i tak nic nie wiecie!!!

 

Poleca Maciek 525 tds e39.

W środku wygląda lepiej niż na zewnątrz, jeździ lepiej niż wygląda w środku. BMW

http://www.motostat.pl/user_images/7193/icon1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.