Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej ;)

 

Przymierzam sie do zmiany mojej buni 520i (sedan) na wieksza - upatrzylem sobie E38 i poki co jestem nia zafascynowany :)

Czy ktorys z Was, drodzy Forumowicze ma doswiadczenia z przesiadki miedzy tymi modelami ? Interesuja mnie wszelakie opinie, odnosnie roznic we wszystkim, odczuwalnych rozmiarow wnetrza, trakcji, awaryjnosci i co tam Wam jeszcze do glowy wpadnie...

Myslalem na silnikami benzynowymi powiedzmy do 3.5L....

Podzielcie sie prosze Waszymi wrazeniami bym wiedzial czy dobrze robie :)

Acha, maly szczegolik, kupie i bede uzytkowal to autko w Niemczech.

Pozdrawiam !

Opublikowano
ja zrobiłem taką przesiadkę, dokładnie miesiąc temu, E38 wygodniejsza, większa, nieco cięższa, można w niej odpocząć, E39 troszkę lepiej reaguje na kierownicę, jest bardziej precyzyjna. Ja oba auta użytkuję z silnikami 4.4 i jeżeli decydujesz się na silnik 3,5, to na Twoim miejscu wybrałbym 4.0.
Opublikowano

nie przesadzajcie że 3,5l sobie nie poradzi z buda e38 ...

 

to może od razu Alpine sobie weź .. spalanie porównywalne ..

 

jeśli chodzi o przesiadkę to takowej nie doświadczyłem ale jeździłem e39 i tak jak napisał kolega wyżej to rzeczywiście szybciej reaguje na ruch kierownica ..

 

Za to E38 jest dużo wygodniejsze i bardziej płynie po drodze .. Zresztą wiadomo do czego jest stworzone :) ..

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

ja przesiadkę miałem z E-39 523i na E-38 740i(M60B44)

i co mogę powiedzieć

E-38 super auto , według mnie rewelacja , duży wygodny krążownik

zmieniaj śmiało , nic się nie obawiaj

oczywiście musisz znaleźć zadbany egzemplarz bo jak kupisz pierwszy lepszy to kupisz po prostu skarbonkę (no ale to nie tyczy się tylko E-38 a każdego auta)

Opublikowano

dwa tygodnie temu przesiadłem się z E39 520iA na E38 730iA i do tej pory ochłonąć nie mogę o ile w środeczku komfort porównywalny o tyle radość z jazdy i brzmienie silnika to niebo a ziemia

jeżeli kupisz 3.5l będziesz mile zaskoczony przy większym motorku radocha pewnie jeszcze większa a różnic w spalaniu aż takich wielkich nie ma

co ja będę rozpisywał przykład z autopsji miałem seata toledo 1.6 przez rok nakręciłem niecałe 5k km przesiadłem się na BMW 520 i zrobiłem nim ok 10k km od 2 tygodni ma 730 i już mam przejechane ok 1k km tylko tak for fun do okola komina bo z auta żal wysiadać

Opublikowano
Od grudnia posiadam E38. Przesiadłem sie z E39 2,5 w TDS w automacie. Teraz śmigam 735i i jestem bardzo zadowolony. Auto jest jak ponton z którego się poprostu nie chce wysiadać. Koszty utrzymania troszke wieksze niż e39 ale do przełknięcia. Moja przy jeżdzie miejskiej ze średnią nogą wyrabia sie w 15L Pb. Uważam ze rozsądnie. Jak kupisz zadbaną i sam o nią będziesz dbał to jadąc ulicą bedziesz czuł wzrok przechodniów, którzy poprostu prowadzić Cię będą spojrzeniem. E38 to duży prestiż i każdy sie za nią ogląda. Zmianę w swoim przypadku uważam za doskonałą, i Tobie też polecam. Jedynie teraz jak bym ponownie kupował to chyba szukał bym 740. Cóż w miarę jedzenia apetyt rośnie. Na początek 3,5l spokojnie Cię usatysfakcjonyje. Optymalnie najlepszy wybór jednoski w E38. W miarę ekonomicznie i żwawo.
Opublikowano

Zmieniaj śmiało, to wygodny i prestiżowy wóz.

Choć dla uzupełnienia i sportowych wrażeń mam jeszcze E36 :D

Opublikowano

Danek dzieki za propozycje ;) Jesli do jesieni nie kupie to moze :) Z drugiej strony mieszkajac w Niemczech chyba nie bardzo moge/oplaca sie kupowac auto w Polce, co ? ;)

M.

Opublikowano
Danek dzieki za propozycje ;) Jesli do jesieni nie kupie to moze :) Z drugiej strony mieszkajac w Niemczech chyba nie bardzo moge/oplaca sie kupowac auto w Polce, co ? ;)

M.

 

Hehe było by to conajmniej dziwne, ale szczerze powiem nie chwaląc się napewno byś nie żałował mogę zagwarantować. Z ciekawości ile trzeba dać obecnie w niemczech za wychuchany egzemplaż E38 w wersji poliftowej np z 2000 roku? Wiem że jest mobile.de ale wolę zapytać kogoś kto tam jest w temacie na bierząco i na żywo widzi auta.

Opublikowano
E38 to duży prestiż i każdy sie za nią ogląda.

 

Ah ta próżność. :lol: Oglądaja się, bo to po pierwsze Beemka, a po drugie jest duża i się rzuca w oczy bardziej niż Punciaki, ale przecież to już dawno przeciętne auta dla przeciętnych Polaków. :lol: Co do prestiżu w E38 to już raczej melodia przeszłości, E65 w górę tak, ale nie stare 5-tki czy 7-mki, które można mieć za kilkanaście tys. zł. :)

 

Nie mniej jednak, taka zadbaną 740i po lifcie to bajka jeśli chodzi o komfort, bezpieczeństwo, osiągi, sam bym bardzo chętnie zamienił swoją E39 na taką, gdyby nie koszta utrzymania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.