Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio po zmianie kół na letnie (oryginalne 16cali) auto lata po całej drodze.Auto kupiłem na zimówkach i było ok. Do beemki dostałem papiery dotyczące wymiany amortyzatorów przednich.Dodam że auto oryginalnie wyszło jako m-pakiet a wychodzi że poprzedni właściciel wymienił amortyzatory przednie na Bilstein vne 4419 i vne4420 czyli b4.

:duh: Koledzy mam pytanie czy mozna wymienić same amortyzatory od seryjnej wersji bez wymiany sprężyn.I co mam teraz zrobić z tylnymi amortyzatorami(bo nadają sie do wymiany)Kupić od m-pakieta bilsteina B36-1526 czy juz zwykłe bilsteinyb4 BNE-2752(seryjne) :?: :mad2: Koledzy proszę o waszą pomoc :modlitwa:

Opublikowano

To że auto wyszło w M-Pakiecie nie oznacza od razu że ma zawieszenie M-Technik. A Twoje ma :?: Sprawdzałeś w Vinie :?:

 

Może to od opon zależy że auto Ci "tańczy" jesteś pewien ze to amorki :?:

 

Jeśli poszły Ci amortyzatory a masz seryjny zawias to B4 lub B6 będą ok. Jeśli masz M-Technik to powinieneś wsadzić B8 (drogie) inaczej auto podniesie się do góry a zawieszenie straci swoje właściwości.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
To że auto wyszło w M-Pakiecie nie oznacza od razu że ma zawieszenie M-Technik. A Twoje ma :?: Sprawdzałeś w Vinie :?:

 

Może to od opon zależy że auto Ci "tańczy" jesteś pewien ze to amorki :?:

 

Jeśli poszły Ci amortyzatory a masz seryjny zawias to B4 lub B6 będą ok. Jeśli masz M-Technik to powinieneś wsadzić B8 (drogie) inaczej auto podniesie się do góry a zawieszenie straci swoje właściwości.

 

Kolego według vinu mam takie coś

704 M SPORT SUSPENSION

a poprzednik wstawił b4 czyli spartolił cały efekt emki :evil:

Opublikowano
A no to fakt.

Powinny być B8.

Poszedł na taniochę

A czy jest możliwość zmiany amortyzatorów z b8 na b4 bez wymiany sprężyn. :doh:,bo już niewiem co mam zrobić z tylnymi amortyzatorami,czy kupić w tym przypadku od seryjnego żeby w miare stał równo a może kupić od m-pakieta :shock: Koledzy co proponujecie pozdrawiam Bartezz

Opublikowano
Witam ostatnio po zmianie kół na letnie (oryginalne 16cali) auto lata po całej drodze.Auto kupiłem na zimówkach i było ok.

zimowe są wąskie , teraz pewnie na alu masz szeroką oponę i to może być wina że auto się źle zachowuje , po prostu wyrzuca z kolein do normalne przy szerokiej oponie

Opublikowano
OT a propos zawieszenia mojego BMW. Mam w VIN'ie napsane między innymi S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS jakie moge mieć amortyzatory?

tzn.że masz M-TECHNIKA

Bilsteina B8 możesz włożyć

Opublikowano

tak jest to oryginalne sportowe zawieszenie M-technika

jak podasz vin to dobiorą Ci dedykowane Sachsa amortyzatory

Opublikowano
A no to fakt.

Powinny być B8.

Poszedł na taniochę

A czy jest możliwość zmiany amortyzatorów z b8 na b4 bez wymiany sprężyn. :doh:,bo już niewiem co mam zrobić z tylnymi amortyzatorami,czy kupić w tym przypadku od seryjnego żeby w miare stał równo a może kupić od m-pakieta :shock: Koledzy co proponujecie pozdrawiam Bartezz

 

Kolego ja u siebie również mam zawias M i bez problemu założyłem zwykłe Bilsteiny B4 bez zmiany sprężyn i wszystko gra, jedyny minus a może plus że autko poszło delikatnie w górę

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
A no to fakt.

Powinny być B8.

Poszedł na taniochę

A czy jest możliwość zmiany amortyzatorów z b8 na b4 bez wymiany sprężyn. :doh:,bo już niewiem co mam zrobić z tylnymi amortyzatorami,czy kupić w tym przypadku od seryjnego żeby w miare stał równo a może kupić od m-pakieta :shock: Koledzy co proponujecie pozdrawiam Bartezz

 

Kolego ja u siebie również mam zawias M i bez problemu założyłem zwykłe Bilsteiny B4 bez zmiany sprężyn i wszystko gra, jedyny minus a może plus że autko poszło delikatnie w górę

 

A jeśli nosisz rozmiar buta 45 i kupisz sobie 48 to też bez problemu wejdą tylko będą trochę przy duże nie :?: :duh:

Nasza polska rzeczywistość :twisted:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Panowie moje pytanie brzmi :D Jeżeli poprzednik zmienił amortyzatory z przodu z b8 na b4 to ja teraz wymieniająć amortyzatory z tyłu jakie powinienem założyć :?: b8 czy b4 żeby to wyglądało z sensem :shock:
Opublikowano
Panowie moje pytanie brzmi :D Jeżeli poprzednik zmienił amortyzatory z przodu z b8 na b4 to ja teraz wymieniająć amortyzatory z tyłu jakie powinienem założyć :?: b8 czy b4 żeby to wyglądało z sensem :shock:

 

odpowiedz juz byla powinny byc b8 na dwoch osiach porada ze b4 na tyl bo poprzedni wlasciciel zalozyl b4 z przodu nie powinna pasc na tym forum zaloz b8 na dwie osie a jak chcesz zeby bylo tanio to zmien sprezyny na zwykle i juz zawsze laduj b4

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koledzy tez mam zawieszenie M-Technick i tez przyjdzie czas do wymiany amorków tylko ze moja bunia to e46 czy to niej to tez amorki B8 czy z jakims innym oznaczeniem ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Ja mam sprężyny z niebieskimi kropkami i podobno mam utwardzone, obniżone zawieszenie. Czy mogę zatem włożyć amortyzatory standardowe, czy muszę jakieś inne?
Freude am fahren...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS

338 M SPORTS PACKAGE II

 

Czego dotyczą te kody ?

 

338 to na pewno wahacze m-technik - tyle wiem.

Opublikowano
A no to fakt.

Powinny być B8.

Poszedł na taniochę

A czy jest możliwość zmiany amortyzatorów z b8 na b4 bez wymiany sprężyn. :doh:,bo już niewiem co mam zrobić z tylnymi amortyzatorami,czy kupić w tym przypadku od seryjnego żeby w miare stał równo a może kupić od m-pakieta :shock: Koledzy co proponujecie pozdrawiam Bartezz

 

Kolego ja u siebie również mam zawias M i bez problemu założyłem zwykłe Bilsteiny B4 bez zmiany sprężyn i wszystko gra, jedyny minus a może plus że autko poszło delikatnie w górę

To samo jest u mnie i przód troszeczke pieje za wysoko

:o co nie wyglada za fajnie :duh:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Odświeżę temat troszkę koledzy , czy jest jakaś alternatywa dla tylnych amortyzatorów pod zawieszenie M-technik?

Pomijając B8 , bo wywalić 1000zł na 2 amory to na tą chwile dla mnie jakiś nieporozumienie :|

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

Co wy się na te B8 uparliście.

Też mam M-pakiet i wymieniałem z tyłu amoryzatory. W realOEM poszukaj sobie numerów i kupisz z jakiej firmy będziesz chciał (na pewno odpowiedniki produkuje kilka firm). Ja kupiłem Sachsa bo takie były zakładane w fabryce.

Po ściągnięciu starych, na nich znalazłem dokładnie taki sam numer BMW, jak na nowych które kupiłem. Producentem starych było BOGE - jak się dowiedziałem to jeden piec co SACHS. Z resztą numery nie kłamią.

Amoryzatory nowe SACHS ADVANCE - 250PLN sztuka.

Na tym forum jest chyba kolega o nicku:czescidobmw (czy jakoś podobnie) on Ci też dobierze. Od niego się dowiedziałem że boge to sachs.

 

viewtopic.php?f=68&t=100506

Opublikowano
Ok, dzięki za info. :cool2:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Podłącze się troszeczkę. mam możliwość zakupu sprężyn od m-pakiet E36 318is. A moje zapytanie jest takie, czy podejdą one pod 325i?
Opublikowano
nie podejdą bo 318 to silnik R4 a 325 R6
Bring Me Woman
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Podepne sie do tematu z amorkami na krutko, bo tak jak zawsze odpisuje, to co bedzie docelowo u Ciebie, zalezy od zdolnosci finansowych:) Co do amorkow Bilstein jestem przedstawicielem i moge pomoc cenowo w tej kwestii;) Mam rowniez sachsy i reszte oferty. Natomiast jak ktos trzymal, jezdzil lub przejechal sie na Bilstein od B6 w gore , nie spojrzy na inne;) Pozdro :cool2:
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.