Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak oglądam te wykresy i nic nie kumam.

artoor.s ty miałeś coś kombinowane?, jakiś chip? Skąd wy macie po 500nm?? przecież z fabryki wyjechało 390nm

Czy te urządzenia do pomiaru mocy są tak beznadziejne?

Proszę o jakieś wyjaśnienia

Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy te urządzenia do pomiaru mocy są tak beznadziejne?

 

Przyjąłbym takie założenie, a wlaściwie zestrojenie przez obslugę. Nie dlatego, że się czepiam tylko dlatego że to przeczy prawom fizyki.

 

Moc jest ściśle powiązana z momentem obrotowym i nie może być tak, że jeden ma podobny moment przy niższych obrotach od drugiego, a większą moc. Czary jakieś.

Opublikowano
tak oglądam te wykresy i nic nie kumam.

artoor.s ty miałeś coś kombinowane?, jakiś chip? Skąd wy macie po 500nm?? przecież z fabryki wyjechało 390nm

Czy te urządzenia do pomiaru mocy są tak beznadziejne?

Proszę o jakieś wyjaśnienia

 

Hunter - miałem co nieco dłubnięte...

 

Ale wracając do moich niepokoi...jak to z tym moim wykresem jest? Jest w miarę ok, czy należałoby zmodyfikować program aby uzyskać poprawny wykres?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moim zdaniem wykres spoko. Ewentualnie można by było zrobić korektę tak aby moment był jeszcze kawałek płaski, tak do 3500obr , ale to chyba już specjalne wymogi.

Kurde wszyscy na chipsie pomykają :twisted2:

Pozdrawiam
Opublikowano
Moim zdaniem wykres spoko. Ewentualnie można by było zrobić korektę tak aby moment był jeszcze kawałek płaski, tak do 3500obr , ale to chyba już specjalne wymogi.

 

Ja mam pewne wątpliwości....czy czasem najwyższa moc i najwyższy moment nie powinny być mniej więcej w tym samym zakresie obrotów...

 

To mi spać nie daje ;-)

 

Kurde wszyscy na chipsie pomykają :twisted2:

 

Mimo, że chipsy nie są zdrowe :-D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam pewne wątpliwości....czy czasem najwyższa moc i najwyższy moment nie powinny być mniej więcej w tym samym zakresie obrotów...

:nienie: w dieslu tak nie jest, moment max masz już od 1750 do 3500obr fabrycznie mówie a max moc jest przy około 4000obr

Dlatego ciężarówki nie mają silników benzynowych :twisted2: a przy 2000 obr jest czerwone pole

Pozdrawiam
Opublikowano

:nienie: w dieslu tak nie jest, moment max masz już od 1750 do 3500obr fabrycznie mówie a max moc jest przy około 4000obr

Dlatego ciężarówki nie mają silników benzynowych :twisted2: a przy 2000 obr jest czerwone pole

 

Ufff...to chyba dziś już zasnę spokojny :twisted2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW E46 184PS 330d

http://dray.pl/bmw/diesel.gif

 

BMW E46 330i

http://dray.pl/bmw/benzyna.gif

Tu masz E46 330d 204PS

http://dray.pl/bmw/204ps.gif

Pozdrawiam
Opublikowano

Koledzy byłem na pomiarze mocy.

Moment jest płaski i równy od 1800 do praktycznie 3200obr ale wynosi tylko 367nm moc jest taka jak dała fabryka czyli 184km.

Hamownia obciążeniowa Maha więc pomiar chyba wiarygodny.

Co może być przyczyną braku 23nm ?? na wykresie żadnych górek spadków, praktycznie idealna linia płaska. Na kompie brak błędów.

 

Dodam tylko że na pomiarze miałem troszke mało ciśnienia w kołach z przodu 2.2 a ztyłu 2.5 powinno być 2.4 i 2.9

Proszę o sugestię - czy to tylko błąd pomiaru te nm??

Opublikowano
Dlatego ciężarówki nie mają silników benzynowych a przy 2000 obr jest czerwone pole

 

.....i 18 biegowe skrzynie biegów. :)

Opublikowano

ja mam cb na stałe :)

 

a Jakub pomylił wątki , jemu przecież benzyna ciagnie tak samo jak u disla od samego dołu , po prostu szok , pali podobnie itd itp

 

nierozumiem po co ludzie tacy się wypowiadają w wątkach o dislach ,oni nawet doradzają ,

 

śledze od dawna ten wątek i po prostu mnie denerwują te nic nie wnoszące komentarze ,

 

tu jest wątek o dislach , benzyna nas nie interesuje i twoje racje i frustracje , wasze wykresy ładnie wygladają i kuszą strasznie by chipa wrzucić :) moment moc - super

 

i sorry za off ale ..... szkoda gadać , poczytam kolejny raz o stacjach benzynowych itd itp

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Rado, chyba CI się coś pomyliło... My rozmawiamy o D I E S L A C H. Forum disli jest na www.ursusC330.ru

 

no i rozmawiacie o stacjach benzynowych

 

zgadza się :cool2:

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy byłem na pomiarze mocy.

Moment jest płaski i równy od 1800 do praktycznie 3200obr ale wynosi tylko 367nm moc jest taka jak dała fabryka czyli 184km.

Hamownia obciążeniowa Maha więc pomiar chyba wiarygodny.

Co może być przyczyną braku 23nm ?? na wykresie żadnych górek spadków, praktycznie idealna linia płaska. Na kompie brak błędów.

 

Dodam tylko że na pomiarze miałem troszke mało ciśnienia w kołach z przodu 2.2 a ztyłu 2.5 powinno być 2.4 i 2.9

Proszę o sugestię - czy to tylko błąd pomiaru te nm??

 

Może filtr powietrza jest już przypchany.

 

Koledzy nie zaśmiecajcie forum. Przez Wasze zgryźliwości zaraz zamkną temat!!!!!!!

Pozdrawiam
Opublikowano

Coś chyba się koledze Radkowi pomyliło. Dyskusja jest o zależności mocy od momentu obrotowego. Analizujemy wykresy diesli, a nie benzyn, jedyną osobą która nie wnosi nic do dyskusji jesteś Ty kolego.

Chcesz poszerzać wiedzę, propunuję bibliotekę, internet, warsztaty. Nie korzystaj z CB w tym celu.

Opublikowano
Dyskusja jest o zależności mocy od momentu obrotowego. Analizujemy wykresy diesli...

 

Kubo - że tak się pozwolę spoufalić -wracajac właśnie do wykresów - co Ty (jako ktoś, kto jak sądzę ma cokolwiek o tym pojęcie) zatem sądzisz o moim wykresie? Hunter stwierdził że można by "zrobić korektę tak aby moment był jeszcze kawałek płaski, tak do 3500obr"...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dyskusja jest o zależności mocy od momentu obrotowego. Analizujemy wykresy diesli...

 

Kubo - że tak się pozwolę spoufalić -wracajac właśnie do wykresów - co Ty (jako ktoś, kto jak sądzę ma cokolwiek o tym pojęcie) zatem sądzisz o moim wykresie? Hunter stwierdził że można by "zrobić korektę tak aby moment był jeszcze kawałek płaski, tak do 3500obr"...

 

Można tylko czy to już zbyt mocno nie wysili silnika??

Jeśli jest ok to zostawiłbym tak jak jest, pamiętajmy że to nie są nowiutke jednostki :norty:

Pozdrawiam
Opublikowano

 

Można tylko czy to już zbyt mocno nie wysili silnika??

Jeśli jest ok to zostawiłbym tak jak jest, pamiętajmy że to nie są nowiutke jednostki :norty:

 

Ot właśnie... co prawda silnik dopracowany jakby na to nie spojrzeć, ale...własnie to "ale"...

Opublikowano
Dyskusja jest o zależności mocy od momentu obrotowego. Analizujemy wykresy diesli...

 

Kubo - że tak się pozwolę spoufalić -wracajac właśnie do wykresów - co Ty (jako ktoś, kto jak sądzę ma cokolwiek o tym pojęcie) zatem sądzisz o moim wykresie? Hunter stwierdził że można by "zrobić korektę tak aby moment był jeszcze kawałek płaski, tak do 3500obr"...

 

Jakbyś napisał Kubusiu to już bym się bał :)

 

Wydaje mi się, że korekta wypłaszczająca wykres może spowodować obniżenie maksymalnego momentu. W tej chwili masz wysoki moment przez relatywnie krótszy czas niż auta fabryczne. To ma oczywiście swoje wady i zalety. Fabryka robi to tak, aby auto mialo ciąg jak najdlużej, Twoje auto zbliża się do charakterystyki TDi (mocny kop, ale bardzo krótko). Z uwagi jednak na bardzo duży moment obrotowy ja bym zostawił tak jak jest. Przynajmniej czapkę z głowy zrywa. :)

Opublikowano

 

Jakbyś napisał Kubusiu to już bym się bał :)

No bez przesady :-)

 

Wydaje mi się, że korekta wypłaszczająca wykres może spowodować obniżenie maksymalnego momentu. W tej chwili masz wysoki moment przez relatywnie krótszy czas niż auta fabryczne. To ma oczywiście swoje wady i zalety. Fabryka robi to tak, aby auto mialo ciąg jak najdlużej, Twoje auto zbliża się do charakterystyki TDi (mocny kop, ale bardzo krótko). Z uwagi jednak na bardzo duży moment obrotowy ja bym zostawił tak jak jest. Przynajmniej czapkę z głowy zrywa. :)

 

Tak więc - chyba jednak nic nie bedę zmieniał. Dzięki za rady - Tobie "Kubusiu" i Hunterowi ;-) Idę pozrywac sobie czapke :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moim zdaniem bardzo mocny ale dobry program, pięknie utrzymuje moment praktycznie od 2000 do 3000obr , moim zdaniem idealny wirus :twisted2: korekta która utrzymała by niutona do 3500obr może wysiliś mocno jednostkę, gdzieś kiedyś trzeba odpocząć :norty:

 

Ps. ile kilometrów już przejechałeś na tym programie?? miałeś jakieś awarie??

Pozdrawiam
Opublikowano
Ps. ile kilometrów już przejechałeś na tym programie?? miałeś jakieś awarie??

 

Po programie przejechałem już ok 3600 km (tak szacuję bo wyjeździłem od programu 4 baki paliwa) Jak dotąd nic niepokojącego w pracy silnika nie zauważyłem i co ważne auto nie dymi. Natomiast martwię się jak długo jeszcze wytrzymają oparcia foteli :D

Dodam jeszcze że auto z 2004 roku i przebieg 220 kkm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ps. ile kilometrów już przejechałeś na tym programie?? miałeś jakieś awarie??

 

Po programie przejechałem już ok 3600 km (tak szacuję bo wyjeździłem od programu 4 baki paliwa) Jak dotąd nic niepokojącego w pracy silnika nie zauważyłem i co ważne auto nie dymi. Natomiast martwię się jak długo jeszcze wytrzymają oparcia foteli :D

Dodam jeszcze że auto z 2004 roku i przebieg 220 kkm

 

czyli masz 204 konie w serii. Czyli masz normalny program, myślałem że to wersja 184.

pozdro

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.