Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale dziecinada ludzie i pozniej sie dziwic ze pisza o marce BMW jakies bzdury nawet ostatnio smiali sie z was na forum AUDI :!: jeden woli corke a drugi tesciowa Rado napisal swoje zdanie a zwolennicy benzyny zaraz go objechali :nienie:

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ałdi mówisz, hmm, kiedyś byli tacy też na forum daci logana, ci przynajmniej mieli odwage się tu odezwać, a nie szczekać zza płotu. Widać poziom ałdi niższy do tych od logana. :lol:

 

Fakt dziecinada.

 

Ja czekam na odpowiedz papika ile zrobił km.

Opublikowano
ałdi mówisz, hmm, kiedyś byli tacy też na forum daci logana, ci przynajmniej mieli odwage się tu odezwać, a nie szczekać zza płotu. Widać poziom ałdi niższy do tych od logana. :lol:

 

Fakt dziecinada.

 

Ja czekam na odpowiedz papika ile zrobił km.

 

Bax .................... piaskownica , ja naprawde nie mam nic do właścicieli audi - powiem wiecej - bardzo fajne samochodziki , po co to ? ,

Papik pisał że przy 191 tys mu padła i to też tylko dlatego że z chipował autko - wystarczyło tylko uważniej przeczytać

 

ja dodam że tak naprawde mnie naprawa ostatnia kosztowała 40 % mniej i tak to wygląda ze wszyskimi naprawami a jak by mi się chciało to pewnie bym urwał jeszcze z 10 % ale mi zależało na szybkiej naprawie , napewno nie wiesz wogóle o czym mowa - wszysko na fakture dodam , wiec powtórze nas stać jeździć tymi autami i naprawiać , ja się nie bawie w podróby tylko orginały kupuje i części pewne - zalecane , kiedyś o tym pisałem ale oczywiście znawcy tematu powiedzieli niemożliwe

 

lepiej dla mnie naprawić i jeździć dalej , turbo szybko nie pada w brew temu co tu piszą wiec mało prawdopodobne że kiedyś będzie się do tego zglądało , a kupowac urzywke niewiadomo w jakim stanie , sprzedawać auto i kupić też w niewiadomym stanie rok 2 lata młodsze bezsens , po za tym każdy powinien sobie zdawać sprawe że im nowszy model tym droższy serwis

 

różnica w serwisie i w częściach miedzy e36 a e46 jest mniej wiecj 2x

 

a o ekonomi nie bede dyskutował , powiem tylko tyle że na 3l disla 4x4 mnie stać i to na serwis w orginalnych częściach ,

 

na benzyne 3l zwykłą mnie nie stać - mówie o takim samym jeżdzeniu

 

a co do zalet jakie daje mi benzyna , ja sie przyzwyczaiłem do disli i męczy mnie kręcenie auta na wysokie obroty - kiedyś to lubiłem , teraz już mi ciężko się przestawić ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
ałdi mówisz, hmm, kiedyś byli tacy też na forum daci logana, ci przynajmniej mieli odwage się tu odezwać, a nie szczekać zza płotu. Widać poziom ałdi niższy do tych od logana. :lol:

 

Fakt dziecinada.

 

Ja czekam na odpowiedz papika ile zrobił km.

 

Bax .................... piaskownica , ja naprawde nie mam nic do właścicieli audi - powiem wiecej - bardzo fajne samochodziki , po co to ? ,

Papik pisał że przy 191 tys mu padła i to też tylko dlatego że z chipował autko - wystarczyło tylko uważniej przeczytać

 

ja dodam że tak naprawde mnie naprawa ostatnia kosztowała 40 % mniej i tak to wygląda ze wszyskimi naprawami a jak by mi się chciało to pewnie bym urwał jeszcze z 10 % ale mi zależało na szybkiej naprawie , napewno nie wiesz wogóle o czym mowa - wszysko na fakture dodam , wiec powtórze nas stać jeździć tymi autami i naprawiać , ja się nie bawie w podróby tylko orginały kupuje i części pewne - zalecane , kiedyś o tym pisałem ale oczywiście znawcy tematu powiedzieli niemożliwe

 

tak,już kiedyś o tym pisałeś że za 1500zł masz nowego garreta.

Kolego badyl80 kogo tu obchodzi forum audi?

A little piece of heaven in my hands
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Papik pisał że przy 191 tys mu padła i to też tylko dlatego że z chipował autko - wystarczyło tylko uważniej przeczytać

 

Jak widać w Twoim przypadku przeczytać nie znaczy zrozumieć, bo:

 

Dodatkowo przekroczylem przebieg 191.000km, wiec turbo mialo prawo pasc. Pomijam fakt chipowania, bo to jakby 10% przyczyny padniecia mojej turbiny :)

 

I nie odnoś się może do tego, co? A jak masz taki zamiar to nie mieszaj mnie do tego bo nie mam zamiaru Ci odpowiadać. :duh:

 

pozdro.

Opublikowano

a ja nie mam zamiaru cię uczyć liczenia ,

 

moim zdaniem warto wymienić to turbo i jeździć dalej , dla was koszt wymiany turbo to jakaś katastrofa ale w sumie się nie dziwie z takim liczeniem to i mnie by to szarpneło

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

A dla mnie przeciętnego zjadacza oleju napędowego koszt turbo to JEST katastrofa dlatego o nie dbam, ale jakby się już rozleciało to w łeb bym sobie nie strzelił tylko przy okazji pomyślał o czymś większym i podłubaniu w programie :)

Nie zgodzę się jeszcze z jednym;

Dodatkowo przekroczylem przebieg 191.000km, wiec turbo mialo prawo pasc

Moim zdaniem w prawidłowo eksploatowanym aucie nie miało prawa :)

Opublikowano

Czytając ten i poprzednie wątki można wysnuć następujące wnioski:

 

1. Papik hobbysta nie może doczekać się awarii turbo i fajerwerków z tym związanych by wstawić sobie lochę wielkości wiaderka 10 litrowego. Suszarka ta będzie pompowala dopiero od 4000 tys obrotów, ale to nawet dobrze bo nie zniszczy sobie sprzęgla , które dopiero co wymienił.

 

Hip hip hura, bum i kupa dymu czyli odwrotnie jak przy zakazany na tym forum paleniu gumy. Tam jest najpierw kupa dymu, a później bum

 

2. Dowiedzialem się także, że jako posiadacz 230 konnej benzyny nie potrafię liczyć i kupilem sobie auto, na które mnie nie stać i tuleje w zawieszeniu na pewno utwardzam cementem, a klocki hamulcowe nabijam z drewna. Wlaściciele diesli oczywiście liczyć potrafią i wszystkie awarie, które im się przytrafiają w autach, które mają średnio 300 tys więcej niż wskazuje blat są naturalną koleją rzeczy i to że zjadają roczne oszczędności na paliwie to norma.

 

3. Oczywiście ja liczyć nie potrafię bo nie wiem, że kupując turbo za 3500 wyludza się fakturę na trzy turbiny i księguje 10500 w koszty co daje okolo 2000 niższej ceny za uslugę. Jako miejscowy glupek nie wiem także, że vat można odpisać tylko od diesla i dlatego kupuje się go do BMW, a księguje na koparkę lub ciągnik siodlowy.

Jest jeden problem, IP komputera jest namierzalne i swoimi euforycznymi wyznaniami jakby się proch wynalazlo można tatusiowi niechcący klopotów narobić.

Opublikowano
Czytając ten i poprzednie wątki można wysnuć następujące wnioski:

 

1. Papik hobbysta nie może doczekać się awarii turbo i fajerwerków z tym związanych by wstawić sobie lochę wielkości wiaderka 10 litrowego. Suszarka ta będzie pompowala dopiero od 4000 tys obrotów, ale to nawet dobrze bo nie zniszczy sobie sprzęgla , które dopiero co wymienił.

 

Hip hip hura, bum i kupa dymu czyli odwrotnie jak przy zakazany na tym forum paleniu gumy. Tam jest najpierw kupa dymu, a później bum

 

2. Dowiedzialem się także, że jako posiadacz 230 konnej benzyny nie potrafię liczyć i kupilem sobie auto, na które mnie nie stać i tuleje w zawieszeniu na pewno utwardzam cementem, a klocki hamulcowe nabijam z drewna. Wlaściciele diesli oczywiście liczyć potrafią i wszystkie awarie, które im się przytrafiają w autach, które mają średnio 300 tys więcej niż wskazuje blat są naturalną koleją rzeczy i to że zjadają roczne oszczędności na paliwie to norma.

 

3. Oczywiście ja liczyć nie potrafię bo nie wiem, że kupując turbo za 3500 wyludza się fakturę na trzy turbiny i księguje 10500 w koszty co daje okolo 2000 niższej ceny za uslugę. Jako miejscowy glupek nie wiem także, że vat można odpisać tylko od diesla i dlatego kupuje się go do BMW, a księguje na koparkę lub ciągnik siodlowy.

Jest jeden problem, IP komputera jest namierzalne i swoimi euforycznymi wyznaniami jakby się proch wynalazlo można tatusiowi niechcący klopotów narobić.

 

 

ale dałeś do pieca , ale pochwale bo widze chyba 1 post który ma wiecej niż 2 zdania

 

a najbardziej mnie ubawiło te ip i te turbo za 10 tys na fakture :duh: widzisz mówisz o czymś o czym pojęcia nie masz , kto ci lewą fakture wystawi , ty chyba naprawde matrix mylisz z rzeczywistością , koleś wystawi zawyżoną fakture po to by sobie zwiększyć przychód a mi koszty :duh: rozumiem że vat i dochodowy zapłaci z własnej kieszeni :duh: wogóle nie rozumiesz tych pojęć i nie ma sensu dalej tego tłumaczyć ,

 

dobre też były te awarie po 300 tys - coś ci się pomyliło to wy twierdzicie że benzyny są bezawaryjne ,

 

zastanów się troche co piszesz kolego , widać że nie wiesz o czym mówisz , to o tym turbo też było dobre , widać wasz kompleks kiedy wy macie moc dopiero od 4000 tys obrotów , boli jak widać- wyszło szydło z wora , dalej o tym turbo nie bede komentował :duh: po porostu matrix ,

 

i przychamuj kolejne wycieczki osobiste , ja do twojego tatusia nic nie mam i od mojego się po prostu odwal , masz coś do mnie to pisz do mnie

 

całoś po prostu potraktuje tak jak sam to napisałeś i ujełeś

 

Jako miejscowy glupek

 

nie zamierzam też komentować kolejnych twoich rewelacji , nie ma sensu

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

chwile mnie nie było na forum i o mały włos bym taką świętą wojnę przegapił :) Jak zwykle benzyna na ON :) lubię tu zaglądać :) niestety bmw ma e46 M3 w coupe a ja muszę mieć kombi :(i mimo że kocham Bmw i lubię mojego diesla to rozglądam się za 4,2 s4 :) ale nawet jak zmienię na ałdi czy tam audi to i tak forum nie zmienię tu naprawdę jest fajnie :mlotek:

Tak na marginesie Papik ma zdrowe podejście - jak czegoś nie możesz przeskoczyć to trzeba to obejść - zamiast płakać przyjmuje to na wesoło :) myślę że dystans do życia to podstawa :) Starcie JAKUB VS RADO :) która to odsłona :) ktoś liczył ??

Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jak to w końcu jest ??

Po co bić pianę w innych postach jak to 100km robi się na 5-6l ropy, i że jak ktoś jeździ a nie się wozi to kupuje diesla.

Teraz natomiast w przypadku awarii jest debata "jestem człowiekiem z klasą dbam o auto kupuję tylko oryginalne części i 3-5tyś zł to nie fortuna, samochód kosztuje". Totalna paranoja.

Jak zwykle zrobiła się zadyma :x , no i oczywiście nie zabrakło głównego pieniacza, nie pisze kto bo szkoda języka strzępić a i tak się wszyscy domyślą.

 

Podkreślę dla jasności: mam benzynę bez gazu, rocznie robię około 25-30tyś km głównie prywatnie, użytkuje auta w dieslu, nie mam nic przeciwko nim, znam ich zalety. Mało tego ostatnio teść za moją radą zakupił auto w dieslu i sobie chwali. Żal mi osób które nie mogą pomieścić w swoich małych główkach, że ktoś wyrażając opinie, tu akurat o dieslu nie zawsze musi zazdrościć czy pisać na przekór.

Opublikowano

panowie ten temat byl tyle razy przerabiany ze robi to sie nudne.ja mam benzynke i dizla i oba sobie chwale.dlaczego a dlatego ze to BMW.a nie skoda.(bez urazy dla fanow skody)

 

 

papik czekam na relacje z moda. pozdrawiam zwolennikow pb i on.

Opublikowano

Szanowni koledzy - ja wychodzę z założenia iż TROLLA nie należy karmić - więc i wy zróbcie to samo i nie karmcie kolegi Rado_! rewelacjami o dieslach - bo jeszcze za bardzo się podnieci.

 

Im więcej wchodzicie z nim w dyskusję - tym więcej jest riposty - zupełnie nieuzasadnionej i pełnej błędów ortograficznych.

 

Nie wiecie jeszcze tego iż ów Rado_! jest monotematyczny i dla niego nie istnieje nic poza jego obsesyjnie uwielbianym 330d!!!

 

Po co wchodzić w dyskusję z kimś, kto "jara" się na widok swojego samochodu aż do szczytowania????

Po co dyskutować z kimś, kto załatwia sobie nowe turbiny za ( około 900zł ) ???

 

Zobaczcie koledzy szanowni ( oraz panowie moderatorzy ), że każdy wątek, w którym głos zabiera kolega Rado_! staje się kłótnią i przepychanką a na dodatek zmienia się w OT.

 

 

że jako posiadacz 230 konnej benzyny nie potrafię liczyć

 

Bo widzisz - my posiadacze "śmieciowych BMW" ( czyt. benzynowych ) mamy zupełnie inne kalkulatory niż posiadacze cudu techniki ( czyt. gruźlika ).

Przecież my nie możemy nalać do swojego auta "gnojówy" zwanej BIO DIESEL - bo nasze auta od tego prędzej by się porzygały niż pojechały. A w dieslach odwrotnie..... i masz odpowiedź.

 

Pzdr,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo widzisz - my posiadacze "śmieciowych BMW" ( czyt. benzynowych ) mamy zupełnie inne kalkulatory niż posiadacze cudu techniki ( czyt. gruźlika ).

Przecież my nie możemy nalać do swojego auta "gnojówy" zwanej BIO DIESEL - bo nasze auta od tego prędzej by się porzygały niż pojechały. A w dieslach odwrotnie..... i masz odpowiedź.

Kolego raz piszesz żeby zamknęli wątek a z drugiej strony sam prowokujesz bezsensowną dyskusję.

Po cholere piszesz że do diesla leje się "gnojówe" ???

Czytałem pośmiałem się, ale zaczynam się wk....

A i jeszcze jedno.

Zobaczcie koledzy szanowni ( oraz panowie moderatorzy ), że każdy wątek, w którym głos zabiera kolega Rado_! staje się kłótnią i przepychanką a na dodatek zmienia się w OT.

Równie dobrze kolego można zauważyć, że w tych wątkach bierzesz udział na równi z kolegą Rado, na którego notabene tak psioczysz!!!!!!

Pozdrawiam
Opublikowano
Starcie JAKUB VS RADO która to odsłona ktoś liczył ??

 

Starcie? To jest dopiero przedwalkowa prezentacja szlafroczków. Mam nadzieję, że nie skończę jak Gołota.

Opublikowano
Po cholere piszesz że do diesla leje się "gnojówe" ???

Potwierdza się reguła iż połowa polaków czytać nie potrafi a następne kilkadziesiąt procent nie rozumie tego co czyta.

Otóż wyjaśniam - BIO DIESEL = GNOJÓWKA <--- i taki był sens mojej wypowiedzi. A, że niektórzy leją ten specyfik ( i nie tylko ten bo OO także leją ) więc zalewają gnojówkę nieprawdaż???

Równie dobrze kolego można zauważyć, że w tych wątkach bierzesz udział na równi z kolegą Rado, na którego notabene tak psioczysz!!!!!!

Niestety kolego ale chyba nie zauważyłeś iż od pewnego już czasu nie wchodzę w "igraszki" słowne typu wymiana zdań z Rado_! - bo nie ma to sensu. I moja wypowiedź nie miała na celu atakowania nikogo ( o co mnie posądzasz ) a jedynie stwierdzenie faktu iż z tym kolegą w wymianę zdań się nie wchodzi gdyż:

na zadane pytanie co jest lepsze - kawa czy herbata odpowiada hucznym słowem - najlepsze jest 330d!!! <----- i nie ulega wątpliwości iż jest dobre - tylko dlaczego wtrącać to do rozmowy o kawie i herbacie????

Zauważ, że ani ja, ani BAX, ani Jakub nie wychwalamy swoich samochodów wniebogłosy - ani też nie staramy się na siłę zainteresować tym innych.

 

I tyle.....

 

Pzdr,

Opublikowano
Szanowni koledzy - ja wychodzę z założenia iż TROLLA nie należy karmić - więc i wy zróbcie to samo i nie karmcie kolegi Rado_! rewelacjami o dieslach - bo jeszcze za bardzo się podnieci.

 

Im więcej wchodzicie z nim w dyskusję - tym więcej jest riposty - zupełnie nieuzasadnionej i pełnej błędów ortograficznych.

 

Nie wiecie jeszcze tego iż ów Rado_! jest monotematyczny i dla niego nie istnieje nic poza jego obsesyjnie uwielbianym 330d!!!

 

Po co wchodzić w dyskusję z kimś, kto "jara" się na widok swojego samochodu aż do szczytowania????

Po co dyskutować z kimś, kto załatwia sobie nowe turbiny za ( około 900zł ) ???

 

Zobaczcie koledzy szanowni ( oraz panowie moderatorzy ), że każdy wątek, w którym głos zabiera kolega Rado_! staje się kłótnią i przepychanką a na dodatek zmienia się w OT.

 

 

że jako posiadacz 230 konnej benzyny nie potrafię liczyć

 

Bo widzisz - my posiadacze "śmieciowych BMW" ( czyt. benzynowych ) mamy zupełnie inne kalkulatory niż posiadacze cudu techniki ( czyt. gruźlika ).

Przecież my nie możemy nalać do swojego auta "gnojówy" zwanej BIO DIESEL - bo nasze auta od tego prędzej by się porzygały niż pojechały. A w dieslach odwrotnie..... i masz odpowiedź.

 

Pzdr,

 

tia twój stosunek do mnie jest mi znany ale może wyjaśnie wszyskim skąd te zaciekłe ataki tego ów Pana i ciągłe podszczypywanie i zaczepki

 

otóż ten Pan wielce elokwentny i baczący na błedy ortograficzne kiedyś tego wielce kulturalnego Pana poniosło i po prostu mało kulturalnie odpowiedział - konkretnie na mojego posta - poniosło go i jestem w stanie to zrozumieć i nie wracać do tego ale .....

 

ten Pan dostał ostrzeżenie i nie potrafi tego przetrawić wiec jak tylko zobaczy jakiś mój post to robi wszysko by mnie sprowokować

 

ale jedno widze w tym pozytywnego że już go nie ponosi i mieści się w ramach kulturalnej dyskusji ,

 

można dyskutować ale na jakimś poziomie , twoje zdanie jest znane tak samo jak moje , ja nie zmieniłem swojego tak samo ja ty , ja wyrażam swoje zdanie z czym spotykam się zaciekłym atakiem ,

 

generalenie to się nie musisz martwić bo coraz mniej zaglądam na te forum mniej wiecej przez takie bezsensowne dyskusje i wycieczki osobiste

 

przetraw to w końcu , mnie ci się nie uda sprowokować ,

 

po za tym przeczytaj ostatnie swoje posty na tym forum , oprócz wytykanie błędów komuś nie masz absolutnie nic do powiedzenia , pomijam że to własnie jest OT i pieniactwo

 

w sumie dopieliście swojego bo naprawde nie chce mi się z wami dyskutować wiec coraz rzadziej tu zaglądam

 

nie jestem przeciwnikiem benzyny , wiele lat jeździłem zarówno na benzynie jak i LPG , miałem e36 318i i wielokrotnie chwaliłem sobie to autko , nawet mi kilku rzeczy brakuje , wszysko ma swoje wady i zalety ,

wiec nie rozkręcaj się i nie dopisuj coś czego nigdy nie pisałem ,

i nadal podtrzymuje to że jeżeli benzyna to tylko m-ka bo napisze kolejny raz co mi takiego daje 330xi lepsze przyśpieszenie o 0,04 s czy może o 0,4s do 100 km , powyżej 100 km/h to bedzie odwrotnie , wiec o czym my dyskutujemy , wszysko poniżej m-ki w benzynie to dla mnie bezsens - takie moje zdanie , jara mnie m-ka , jara mnie rajdówka - ale ty chyba nie wiesz co to , 330xd jest do normanej szybkiej jazdy w trasacha nie do wyścigów na ulicy , do wypadów na wakcje itd , a jak troche bede miał wiecej czasu i pieniedzy to kupie sobie rajdówke z turbinką by sobie pojeździć w kjsach , takie mam mażenie a nie kupno m3 które kupie ale nie bedzie mnie stać jeździć tym wiec pozstanie mi lans na ulicach i po centrach , po za tym o czym my rozmawiamy e46 330xd to średniej klasy auto w wawie a nie szpan , na wiosce pewnie wszyscy robią och ach :)

 

sorki że mam inne poglądy od was i w wielu kwestiach się nie zgodze , zwłaszcza to co wy tu wypisujecie o dislach , wy żyjecie w czasch kiedy były stacje benzynowe, ja żyje w czasach kiedy są stacje paliw

 

i tak podsumuje to

narqa

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.