Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i padlo na mnie :)

Ciesze sie niezmiernie, bo bede mial NOWE turbo bez wad poprzednika, moze sobie wiekszego garetta walne - ZOBACZYMY :)

 

Dodalem gazu na 2. biegu, metaliczne LUP! i autko stracilo moc.. Przejechalem jeszcze na wolnych obrotach okolo 5km i sie zatrzymalem (wczesniej nie bylo kompletnie mozliwosci). Oczywiscie przy lekkim dogazowaniu lecial bialy dym i slychac bylo "metaliczne mielenie" :)

 

Wiedzialem,ze turbo dogorywa bo od kilku dni odnosilem wrazenie,ze silnik pracuje jakby bardziej metalicznie, cos jakby zawory nie mialy odpowiedniej ilosci smaru. Dodatkowo przekroczylem przebieg 191.000km, wiec turbo mialo prawo pasc. Pomijam fakt chipowania, bo to jakby 10% przyczyny padniecia mojej turbiny :)

 

No dobra, bede chyba jedynym uzytkownikiem tego forum ale sie powtorze - bardzo sie ciesze,ze wreszcie padlo :dance:

Opublikowano
jak wybulisz dobrych pare tyśiączków za turbo to przestaniesz się cieszyć.
Opublikowano

Opisz jak cos wymyslisz z nowym wiekszym turbo. Na tej stronce mozna do nich napisac, podac dane auta i ile chce sie z niego wyciagnac. Moze cos Ci to pomoze. Nie ukrywam, ze mi caly czas chodzi po glowie zrobienie z mojego kombiaczka malega zapierdziulaczka;) Caly czas trzyma mnie skrzynia automat...

 

http://www.turbobygarrett.com/

Opublikowano

No dobra, bede chyba jedynym uzytkownikiem tego forum ale sie powtorze - bardzo sie ciesze,ze wreszcie padlo :dance:

no to faktycznie masz podejście jedyne w swoim rodzaju,wylej oliwe z silnika i zrób test przyspieszenia.Będziesz jeszcze bardziej zadowolony.

10 tys na naprawę przeciętnego auta to trochę dużo,nie wspominając jak to się ma do wartości pojazdu.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

No dobra, bede chyba jedynym uzytkownikiem tego forum ale sie powtorze - bardzo sie ciesze,ze wreszcie padlo :dance:

 

Wreście widze normalne podejście , wiekszość to by chciala jeździć 10 lat i nic nie dołożyć do autka a tak po prostu się nie da

 

mi ostatnio się ukręciło koło pasowe (podobna to nagminne w dislach ), niby nie mało mnie kosztowało bo same koło pasowe kosztowało 1500 zł plus robocizna paski wyszło 1700 zł ale zrobili mi to tego samego dnia , po drugie autko chodzi jak nóweczka, prawie teraz silnika nie słychać na wolnych obrotach

 

ostanio mi coś rzężiło , chrobotało ,głośno chodził tak brzydko (zaczynałem się już martwić), jak gasiłem silnik taki chrobot miałem - wszyscy mechanicy twierdzili że to dwumas, jak wymieniłem koło silniczek cyka i mruczy , jak gasze to zero stuków , chrobotów , po prostu bajka , mało nie zapłaciłem ale warto było , autko ma już prawie 170 tys przebiegu wiec ma prawo coś się zepsuć

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A mnie już turbo nigdy nie padnie :mrgreen:

 

Może i turbo Ci nie padnie ale jest tysiąc innych rzeczy które paść mogą,

 

 

Popieram kolege Rado, Polska to taki kraj gdzie wszyscy by chcieli wszystko za darmo, pięknie to widać na przykładzie eksploatacji aut, połowa jeździ i nic nie wymienia - no bo jeździ, to po co, a później lament jak to się wszystko psuje.

Pozdrawiam
Opublikowano

Oj nie tylko w Polsce tak jest ... ja ostatnio podjechalem w DE zeby mi zawias sprawdzili to pytali sie co zepsute bo nie chcieli uwierzyc ze dla spokojnosci chcialem :)

No poza TC czeka Cie chyba wymiana kata itepe skoro chmura byla :wink:

Opublikowano

 

 

Popieram kolege Rado, Polska to taki kraj gdzie wszyscy by chcieli wszystko za darmo, pięknie to widać na przykładzie eksploatacji aut, połowa jeździ i nic nie wymienia - no bo jeździ, to po co, a później lament jak to się wszystko psuje.

zalecasz wymianę turbo przy każdej wymianie oleju,czy jak?bo nie bardzo rozumiem sens twojej wypowiedzi.

A little piece of heaven in my hands
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

 

Popieram kolege Rado, Polska to taki kraj gdzie wszyscy by chcieli wszystko za darmo, pięknie to widać na przykładzie eksploatacji aut, połowa jeździ i nic nie wymienia - no bo jeździ, to po co, a później lament jak to się wszystko psuje.

zalecasz wymianę turbo przy każdej wymianie oleju,czy jak?bo nie bardzo rozumiem sens twojej wypowiedzi.

 

Widzę że pijesz do mnie, chyba mnie nie zrozumiałeś,

Poparłem kolegów bo uważam że ich tok myślenia jest dobry. Coś się sypnęło to trzeba wymienić i już, a nie płakać i nażekać że bmw czy inny wóz to grat bo się zepsuł

Pozdrawiam
Opublikowano
wcale bym sie nie zdziwil gdyby użytkownik papik w niedługim czasie chcial sprzedać auto a wpierw to oznajmił na tym właśnie forum. mówiąc chętnym zeby poczytali jego posty co on robił przy tym aucie :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bądźmy realistami, nikogo chyba nie cieszą wydatki i pisanie w stylu muszę wydać kilka tysi, ale się cieszę jest NIE POWAŻNE. Od razu chcę podkreślić, że nie chcę tutaj rozpoczynać debaty diesel kontra benzyna.

Skoro kolege nie boli wymiana turbo, to czemu nie zrobił tego zanim sie nie rozsypało (przecież pisze, że wiedział), przecież tak się robi. Teraz będzie miał większe wydatki. Jeździł aż zajeździł - dość specyficzny sposób dbania o auto.

TRZEBA BYĆ NIEROZSĄDNYM (delikatnie powiedziane), ABY Z WYDATKU ROBIĆ POWÓD DO ZADOWOLENIA.

Auto unieruchomione, pieniądze trzeba wydać, coś tam jeszcze może sie pokomplikować przy naprawie ... nic tylko się cieszyć.

Opublikowano
Czytam tytuł posta,czytam samego posta parę razy i za nic nie mogę zrozumieć co autor miał na myśli :shock: co wogóle ten wątek ma wnieść,hmmm.Radość z nie małego wydatku,no proszę przecież to żenada.
Opublikowano
kolega Papik chce nam chyba powiedzieć że tyle zaoszczędził jeżdżąc dieslem że teraz może sobie kupić turbo za 10 tys i jeszcze się z tego cieszyć.No ja niestety mam rodzinę,dwa auta i nie stać mnie na jeżdżenie dieslem.Takiego wydatku moja żona mogłaby nie zrozumieć.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
oj ale bzdury piszesz przedmowco :!: chyba nigdy diesla nie miales

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano (edytowane)

jak czytam te posty to nie mogłem się powstrzymać od komentarza

 

wiem że to wam sie w głowach nie mieści ale dla nas to nie tragedia jak coś padnie w dislu , wymieniamy , naprawiamy i jeździmy dalej a nie biadolimy "jaka ta naprawa droga" . to są prawa ekonomi nie chce mi się kolejnego wątku prowadzić bo przecież wiadomo wam benzyna mniej pali :mad2: i jest ekonomiczna :mad2:

 

mnie wcale Papika podejście nie dziwi bo z tego co napisał to przymierza się na wymiane turbo podrasowane a że jeździł dislem to go stać - dość oczywiste się wydaje , a naprawy w miare młodego modelu BMW nie należą do najtańszych czy to jest disel czy benzyna - chcecie tanich kupcie sobie fiata a nie lans BMW na który was nie stać , jak jeździsz to i ma coś prawo się popsuć - to normalne

 

u was jak coś padnie to koniec świata , zresztą ja podejrzewam że większość tu benzynowców co dużo jeździ ma przerobiony na gaz - bo to się w oczywisty sposób kłóci z waszymi wywodami

 

z jednej strony narzekają jakie te naprawy drogie itd - z drugiej strony stać ich jeździć na benzynie - to się oczywiście kłóci (prawa ekonomi ) bajki typu przejchałem 200 tys na benzynie i nic mi się nie popsuło to naprawde możecie sobie dzieciom opowiadać

 

oczywiście mi dalej bedziecie prawić jak to wam się opłaca benzyna , ja wiem ile na zbiorniku przejde na benzynie wiec w sumie mnie nie dziwi wasze biadolenie bo każdy grosz wydajecie na stacji paliw - ooo przepraszam na stacjach benzynowych :dance:

 

i bezsensu ten wątek , kolejny wywód benzyna - disel , wy macie swoje racje , my swoje i niech tak zostanie , nikt tu nikogo nie przekona

 

Papik napisz co z tym Turbo wykombinowałeś

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
jak czytam te posty to nie mogłem się powstrzymać od komentarza

 

wiem że to wam sie w głowach nie mieści ale dla nas to nie tragedia jak coś padnie w dislu , wymieniamy , naprawiamy i jeździmy dalej a nie biadolimy "jaka ta naprawa droga" . to są prawa ekonomi nie chce mi się kolejnego wątku prowadzić bo przecież wiadomo wam benzyna mniej pali :mad2: i jest ekonomiczna :mad2:

 

mnie wcale Papika podejście nie dziwi bo z tego co napisał to przymierza się na wymiane turbo podrasowane a że jeździł dislem to go stać - dość oczywiste się wydaje , a naprawy w miare młodego modelu BMW nie należą do najtańszych czy to jest disel czy benzyna - chcecie tanich kupcie sobie fiata a nie lans BMW na który was nie stać , jak jeździsz to i ma coś prawo się popsuć - to normalne

 

u was jak coś padnie to koniec świata , zresztą ja podejrzewam że większość tu benzynowców co dużo jeździ ma przerobiony na gaz - bo to się w oczywisty sposób kłóci z waszymi wywodami

 

z jednej strony narzekają jakie te naprawy drogie itd - z drugiej strony stać ich jeździć na benzynie - to się oczywiście kłóci (prawa ekonomi ) bajki typu przejchałem 200 tys na benzynie i nic mi się nie popsuło to naprawde możecie sobie dzieciom opowiadać

 

oczywiście mi dalej bedziecie prawić jak to wam się opłaca benzyna , ja wiem ile na zbiorniku przejde na benzynie wiec w sumie mnie nie dziwi wasze biadolenie bo każdy grosz wydajecie na stacji paliw - ooo przepraszam na stacjach benzynowych :dance:

 

i bez sensu ten wątek , kolejny wywód bezsensu benzyna - disel , wy macie swoje racje , my swoje i niech tak zostanie , nikt tu nikogo nie przekona

 

Papik napisz co z tym Turbo wykombinowałeś

 

 

Poproś jeszcze swoich kolegów z podwórka- Achillesa i FETORKA (czy jak mu tam) żeby dopisali

" Obserwuję posty kolegi Rado od dawna i uważam, że naprawdę kolega dobrze pisze i ma rację"

Opublikowano
Poproś jeszcze swoich kolegów z podwórka- Achillesa i FETORKA (czy jak mu tam) żeby dopisali

" Obserwuję posty kolegi Rado od dawna i uważam, że naprawdę kolega dobrze pisze i ma rację"

 

NO BA!!!!

 

Panowie moderatorzy - dajcie żyć - chyba już dość porównań diesel czy benzyna

Opublikowano

Temat, jak rozumiem, jest o padnietej turbosprezarce Papika.

Prosze o pisanie o tym, a nie o wyzszosci Pb nad ON a tychze nad LPG czy na odwrot.

Kazdy jezdzi tym, czym chce i tym, czym lubi.

Jezeli dyskusja znowu przerodzi sie w rozmowe rodem z piaskownicy, to temat zostanie zamkniety.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i Rado_! spalił temat w blokach. :duh:

 

Tak, tak Radzio, Wy dieslowcy jak coś się popsuje to wymieniacie bo przecież WAS stać, a Papik "zaoszczędził" na ropie 10kzł więc sobie turbo wymieni "za darmo". Gdby nawet tak było to oszczędności są RÓWNE ZERO, tłumaczyć chyba nie trzeba dlaczego.

 

 

 

papik: ile nim km zrobiłeś od zakupu do padu turbiny?

Opublikowano

Poproś jeszcze swoich kolegów z podwórka- Achillesa i FETORKA (czy jak mu tam) żeby dopisali

" Obserwuję posty kolegi Rado od dawna i uważam, że naprawdę kolega dobrze pisze i ma rację"

 

aaa miałem coś napisać ale mi się odechciało , a pisz swoje , nie krępuj sie , ty masz zawsze racje i twoje jest ok moje jest be ,

 

tylko uszanuj czasem to że ktoś ma inne zdanie od twojego , w zasadzie to nie mój poziom zeby bawić się w piaskownicy i sobie prztyczki robić

 

masz coś do mnie to pisz na priv

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
No i Rado_! spalił temat w blokach. :duh:

 

Tak, tak Radzio, Wy dieslowcy jak coś się popsuje to wymieniacie bo przecież WAS stać, a Papik "zaoszczędził" na ropie 10kzł więc sobie turbo wymieni "za darmo". Gdby nawet tak było to oszczędności są RÓWNE ZERO, tłumaczyć chyba nie trzeba dlaczego.

 

papik: ile nim km zrobiłeś od zakupu do padu turbiny?

 

kwestia kolego kalkulatora i przebiegu i jest to możliwe jak najbardziej

 

ale do ciebie to nigdy nie dotrze

 

po za tym Papik nie ukrywał że na własne życzenie zarżnął turbine ale po co ja tu tłumacze , komu ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.