Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie odnośnie malowania zacisków, zastanawiam się co da lepszy efekt malowanie proszkowe czy malowanie u lakiernika, gdzie pojawi się później rdza o ile się pojawi (wcześniej zaciski będą wypiaskowane i założone nowe elementy gumowe). Jeśli lepsze piaskowanie to jak zabezpieczyć powierzchnie po której przesuwa się tłok w zacisku bo ona nie może być pomalowana, założenie tłoka i gumki, która tam jest nie poskutkuje ponieważ zacisk pójdzie do pieca i gumka spłynie i zostanie na zacisku, może wyjąć tłok i czymś to zaślepić/zakleić to dziurę z gładką powierzchnią. Robił ktoś coś podobnego.
Opublikowano

jezeli chodzi o jakosc to jasna sprawa proszek malo co go ruszy musisz rozmontowac zacisk i zaslepic otwor na tlok w srodku nie powinno sie piaskowac najlepiej wyciac klin z drewna i wepchnac na sile sam musze sie za to zabrac czekam na piaskarke z allegro

:mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Zacisk jest już rozebrany i był już nawet piaskowany, pięknie wygląda, tylko nie wiedziałem, ze jest problem z piaskowaniem. Rozmawiałem s osoba, która piaskuje metalowe elementy i powiedziała mi, że farby u lakiernika mają lepsze utwardzacze, ale jak to wpływa na jakość, nie wiem dlatego pytam, bo mam jeszcze trochę czasu na proszkowanie.
Opublikowano
nie spotkalem sie zeby lakier mial trwalsza powloke wkoncu ramy motocykli felgi stalowe maluje sie proszkowo ze wzgledu na wytrzymalosc powloki

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Ja nie wiem, dlatego pytam, skoro lepsze proszkowanie to ok, ale drewno nie rozleci się w temp 200 stopni, nic się nie stanie?? Będę musiał chyba uśmiechnąć się do stolarza, bo gdzie ja takie kliny dostane pod wymiar tłoka :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm, a mnie się wydaje że całkowicie wystarczy pomalować zacisk dobrą farbą odporną na wysoką temperature i nie ma siły aby to coś ruszyło. Sa specjalne farby do malowania elementów kominków, kolory różne - sensowne ;) i dużo tańsze niż "specjalne" farby np. motip-a.
Opublikowano
Jeśli chodzi o jakość powłoki, to zdecydowanie lepsze jest malowanie proszkowe,ale BaX ma rację ,są specjalne farby do malowania zacisków, w zupełności powinny wystarczyć.
Opublikowano
Za malowanie proszkowe będę musiał zapłacić 100 zł, drożej niż w porównaniu do kupna farb czy czegoś, ale jak zaciski są zdjęte i nie koliduje mi to z korzystaniem z samochodu, to raczej zdecyduje się na proszkowanie, bo już się trochę najeździłem, więc szkoda mojego wysiłku, żeby poszedł na marne, jak proszkowanie to najlepsza jakość i wygląd to jednak zostanę przy proszkowaniu. Słyszałem jeszcze o czymś takim jak anodowanie, ale anoda pokrywa chyba tylko aluminium, stalowych zacisków nie pokryje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tyle zachodu z malowaniem dla "lepiej wyglądających" zacisków? Nawet jak byś je pomalował pędzlem zza felg nikt nie pozna różnicy. W dodatku na tak przygotowane jak u Ciebie zaciski dobra farba ogniodporna złapie tak samo. No ale zrób po swojemu żebyś był zadowolony.

 

Pozdro.

Opublikowano

cze, zgadzam sie z BaX-em.

 

sam mam pomalowane zaciski i wg mnie jest to fajny sposob na "odmlodzenie-usportowienie" auta.

 

tak jak kolega mowi po co dawac "jagiełłe" za malowanie skoro mozna zrobic to samemu i to niewielkim kosztem.

 

ja u siebie przetarlem zacisk papierem sciernym, odtluscilem i pokrylem sprayem do malowania zaciskow (deco kolor, motip) - koszt ok. 25zl

jestem zadowolony w 100%: daje wyrazisty ostry kolor i co wazne nie schodzi

 

jeden sezon pomalowalem hameraitem odpornym na wysokie temperatury i niestety wg mnie jest zdecydowanie gorszy od spray-ow. szybko stracil kolor ale pozostal na zacisku do kolejnej wiosny :twisted2:

 

reasumujac, polecam spraye: na feldze zacisk naprawde fajnie wyglada, choc niestety nie jest to Brembo :liar:

 

pzdr :cool2:

Opublikowano
Hmm, a mnie się wydaje że całkowicie wystarczy pomalować zacisk dobrą farbą odporną na wysoką temperature i nie ma siły aby to coś ruszyło. Sa specjalne farby do malowania elementów kominków, kolory różne - sensowne ;) i dużo tańsze niż "specjalne" farby np. motip-a.

 

Dokładnie. Ja pozdejmowałem zaciski trzymające klocki , szczota druciana i jazda. Fabra - spray odporna na temperaturę. Przecieram tylko szmatką jak zmieniam koła lato/zima.

 

powodzenia :-)

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
O ile z przednimi zaciskami po zimie nie ma problemów, to z bębnami na tyle nie jest już tak wesoło. Na krawędziach bębna wyłazi rdza i znowu trzeba je odświeżać. Chyba że za słabo je pomalowałem latem :| Używałem wspomnianego już lakieru Motipa odpornego na wysokie temperatury, po uprzednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
a ja rok temu malowalem motipem i mi schodzi powoli dodam ze malowalem nowe zaciski zamienniki moze to dlatego bo nie jestem z nich zadowolony :( ale coz kupilem heble od m3 jako ze tarcze musze wymienic to wymienie sobie wszystko a tak nawiasem to niektore zamienniki pozal sie boze :cry2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja zakupiłem heble od E46 3.0i 325x25 :) większe niż M3 E36

 

Felgi masz 17' do tego lub większe? :wink:

Opublikowano
Na lato mam 235/40/17 a na zimę będę teraz kupował 205/50/17 :P, bo na zimę miałem dętki 205/60/15, teraz auto przynajmniej w zimie będzie jakoś wyglądało.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyjścia za wielkiego i tak nie będziesz miał, chyba ze na zime zmieniał byś też zaciski na stare. :mrgreen:
Opublikowano

Nie po to montuje BIG BRAKE KIT, żeby na zimę go zmieniać i jeździć na dętkach :P Jestem ciekaw jak to ładnie wypełni szczeliny w feldze, narazie to seryjny zestaw, jak się tarcze skończą, bo kupię jakieś Black Diamond czy Zimmerman czy może coś jeszcze dobrze hamującego i ładnie wyglądającego, może Black Diamond, bo tarcze są czarne - nietypowe :)

A skoro kolega jest w temacie, to czy są ori kołpaki BMW do tych felg stalowych - aluminiowych na zimę??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodziło mi o to, że jak założysz tarcze z 330 to minimalna felga jaka wchodzi to 17'. Do felg 17' stalówek nie ma kołpaków, nawet oryginalnych, są tylko dekle wielkości piasty.
Opublikowano
Te dekle widziałem ok tak pytałem, bo ciekawe mogłoby wyglądać auto na dużych stalówkach z kołpakami, chciałbym kiedyś zobaczyć np jakieś starsze auto ładnie zrobione i na stalówkach 16'' i do tego np opony 205/45/16. Tak chciałem wiedzieć o tych kołpakach, bo zawsze się zastanawiałem a nigdy nie widziałem.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Koledzy jaki polecacie kolor farby do mojej srebrnej strzaly...??:))) Bo niedlugo bd sie bral za malowanie zaciskow i klockow ale niewiem na jaki kolorek pomalowac...:)Doradzcie:) POzdrawiam
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Oczywiście, że wrażenia pozytywne. Od razu czuć różnicę. Oprócz mechanicznej zmiany jest też wizualna. Tarcza z zaciskiem idealnie prezentuje się z 17" kołami. Między zacisk a felgę można włożyć żyletkę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.