Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy uruchomionym silniku i otwartej masce słychać metaliczny drzwiek z okolicy łańcucha rozrządu. Czy to koniec łańcucha?

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
Przy uruchomionym silniku i otwartej masce słychać metaliczny drzwiek z okolicy łańcucha rozrządu. Czy to koniec łańcucha?

 

A może szklanki? Na zimnym wiele gorzej niż na ciepłym?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ciężko określić czy to jednostajny drzwiek - taki jak by szum, ciężko określić, silnik był zimny przy ciepłym nie sprawdzałem.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

cięzko powiedziec - trzeba posłuchac z jakiej okolicy dochodzi dzwięk ...

 

 

może to być wiele rzeczy - cos z silnkiem , ale takze rozwalone łozysko napinacza , uszkodzona sprężarka klimy lub pompa wspomaganie ...

 

jezeli bedzie pewność że to coś w silniku to trzeb rozbierać i patrzec co i jak - najpierw dekle górne i miska - może będzie cos widać - jezeli nie to dalej ...

Opublikowano
Pasek mam wymieniony ten główny ale czasami wspomaganie się zacina jak przed wymiana paska ale to bardzo rzadko. Ten drzwiek dochodzi jakby z górnej części silnika z przodu w okolicy korka wlewu oleju. Może to wina oleju bo powinien być wymieniony 10 tys już przekroczyło a zalany jest mineral lub półsyntetyk :-(

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
Pasek mam wymieniony ten główny ale czasami wspomaganie się zacina jak przed wymiana paska ale to bardzo rzadko. Ten drzwiek dochodzi jakby z górnej części silnika z przodu w okolicy korka wlewu oleju. Może to wina oleju bo powinien być wymieniony 10 tys już przekroczyło a zalany jest mineral lub półsyntetyk :-(

 

 

to nie wygląda dobrze ... ale nie ma co gdybać - sciagnąć ten dekiel spod którego dochodzi dzwięk i zobaczyć co go boli ...

 

może wreszcie będzie pretekst do swapa na 4.0 :mrgreen: :wink:

Opublikowano

najpierw pokrywę zaworów - czyli sciągasz czarny dekiel cewek zapłonowych , wyciągasz cewki , odkręcasz dekiel na około i ściągasz - może będzie cos widać ...

 

mówimy o elemencie nr1- http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD21&mospid=47340&btnr=11_1229&hg=11&fg=15

 

 

żeby dobrac się do łańcuchów trzeba rozebrac cały przód silnika - spuścic płyn ściągnąć visco , pozdejmowac paski napinacze , pompe wspomagania dolot ... na szczescie miejsca jest tam sporo wiec nie ma problemu

Opublikowano
a jak jest z tym łancuchem rozrzadu trza go wymieniac lub napinacz ,bo ja tez nam stuki na wolnych obrotach w okolicy rozrzadu .moze napinacz sie juz starł?ale słychac stuki a moze to panewnka ???co???
Opublikowano
a jak jest z tym łancuchem rozrzadu trza go wymieniac lub napinacz ,bo ja tez nam stuki na wolnych obrotach w okolicy rozrzadu .moze napinacz sie juz starł?ale słychac stuki a moze to panewnka ???co???

 

andre w przypadku R6 szansa ze tlucze sie rozrzad jest dosc mala, do zajechania panewek glownych tez musialbys sie ostro przykladac...

 

kiedy ostatnio regulowales zawory?

 

podnies pokrywe zaworow i juz bedzie cos wiadomo

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
Pasek mam wymieniony ten główny ale czasami wspomaganie się zacina jak przed wymiana paska ale to bardzo rzadko. Ten drzwiek dochodzi jakby z górnej części silnika z przodu w okolicy korka wlewu oleju. Może to wina oleju bo powinien być wymieniony 10 tys już przekroczyło a zalany jest mineral lub półsyntetyk :-(

 

sprawdz czy ten "dzwiek" nie dochodzi czasem z przodu dolnej czesci silnika,wsłuchaj sie przy misce olejowej...

 

moze nadszedł czas na dokrecenie pompy olejowej :mrgreen:

 

mozesz tez sprawdzic kompresor klimy moze byc łozysko na sprzegle wyjechane...

Opublikowano
Dzis przy ciepłym silniku przysłuchalem sie silnikowi. Ten szum jak by byl słabszy i dochodził z dołu okolice pompy wody sprężarki klimy-notabene klima nie działa. Wentylator wymieniony i dalej stoi w miejscu! :-(

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.