Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

maly problem. po naprawie silnika autko cieka dobrze ale niepokoi mnie straszny dym o kolorze niebieskim wydobywajacy sie z rury zaraz po odpaleniu i w sumie na krotko. po jakichs 10 sekundach jest oki ino taki delikatny. mam podejrzenie ze w ukladzie wydechowym sa jakies syfy i po nagrzaniu wydechu zaczynaja sie spalac. a po zgaszeniu nadal sie w tlumikach wypalaja tylko nie maja jak sie te spaliny wydostac. jesli mam bledne podejzenia to mnie poprawcie.

 

nadmienie ze wymienialem uszczelke pod glowica bo mi plyn chlodniczy do wydechu spitalal.

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
Niebieski dym jest oznaką spalania oleju silnikowego. Sprawdź w jakim tempie go ubywa. Normy dopuszczają aż do 1,5 l na 1000km. Jeżeli zużywa więcej to mogą być zużyte pierścienie lub uszczelniacze.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Niebieski dym jest oznaką spalania oleju silnikowego. Sprawdź w jakim tempie go ubywa. Normy dopuszczają aż do 1,5 l na 1000km. Jeżeli zużywa więcej to mogą być zużyte pierścienie lub uszczelniacze.

ciekawe kolego czy chciałbyś jeżdzić autem co pali 1,5 L oleju na 1000km

jeżeli auto przez chwilę kopci na zimnym silniku to wskazuje to na uszczelniacze zaworowe

Opublikowano
niepokoi mnie straszny dym o kolorze niebieskim wydobywajacy sie z rury zaraz po odpaleniu i w sumie na krotko. po jakichs 10 sekundach jest oki ino taki delikatny

 

Jeśli dym w kolorze niebieskim przy odpalaniu to najprawdopodobniej uszczelniacze zaworowe.

 

Ważne aby sprawdzić ile ubywa tego oleju.

 

po naprawie silnika

 

Co Ci takiego naprawiali w tym silniku? Bo chyba nie głowice.

 

Pozdro

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano
jezeli zaraz po odpaleniu to obstawiam na 90% gumki zaworowe. nie ma problemu z wymiana tylko pokrywa zaworowa wek i jazda...

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
Niebieski dym jest oznaką spalania oleju silnikowego. Sprawdź w jakim tempie go ubywa. Normy dopuszczają aż do 1,5 l na 1000km. Jeżeli zużywa więcej to mogą być zużyte pierścienie lub uszczelniacze.

ciekawe kolego czy chciałbyś jeżdzić autem co pali 1,5 L oleju na 1000km

jeżeli auto przez chwilę kopci na zimnym silniku to wskazuje to na uszczelniacze zaworowe

 

Nie wiem czy dobrze pamiętam ale limit dla M3 to chyba 3,5l/1000km :norty:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
w sumie to sam go naprawialem. wymienialem uszczelke pod czapka oraz walek rozrzadu i koniki bo ich krzywki doszczetnie szlak trafil.
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
w sumie to sam go naprawialem. wymienialem uszczelke pod czapka oraz walek rozrzadu i koniki bo ich krzywki doszczetnie szlak trafil.

 

A czy przed tą naprawą również dymił, czy dopiero po naprawie?

 

Bo jeśli przed nie dymił, to musiałeś coś rozszczelnić i gdzieś olej spier...

 

W sumie jak już miałeś całą klawiature na wierzchu można było pokusić się o wymianę uszczelniaczy.

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.