Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hymm... wiec chyba to sprawdze, z podpieciem sie do sondy nie bede mial zadnego problemu, tylko jak juz wynik bedzie to jak go interpretowac?? Jak jest mniej niz 0,7V to ubogo i cos trzeba z tym robic, tak?? A mam to w ruchu na wszystkich biegach sprawdzac od lamerskiej jazdy do max buta i przy roznych obciazeniach??
Opublikowano
Na postoju jak sonda sie rozgrzeje napiecie powinno sie zmieniac mniej wiecej od 0 do 1 bo taki jest zakres. Podczas jazdy bedziesz widzial ze jak przyspieszasz i nagle zdejmiesz noge z gazu to sonda pojdzie na 0. Rusz ostro i jak masz gaz w podlodze to patrz czy sonda nie spada ponizej tych 0,7V
Opublikowano

Zrobilem testa, wyszlo dziwnie a mianowicie, podpielem sie pod kabel ktory szedl do sondy od centralki gazu a drugi pod mase - moze zle to zrobilem ale z sondy wychodzily 4 kable i nim bym doszedl ktory z ktorym... Jezeli zle to zrobilem to piszcie... Mase pociagnelem w pierwszym tescie od zaworu gazu bo tam bylo najszybciej i najblizej, i tu chyba moj blad, poniewaz na ujemnym biegunie zaworu bylo jakies niewielkie napiecie ale zobaczylem to dopiero po tescie. Wyniki z takim podlaczeniem byly dziwne, bo przy jezdzie na benzie wskazywalo napiecie z "minusem" a na gazie z plusem, i tak na benzie przy max bycie (testowalem na 3 biegu) caly czas w zakresie 0.73-0.70V, a na gazie 0.40-0.7V przy czym najwyzsza wartosc praktycznie przy obrotach na max. Wartosci dla benzy rosly momentalnie natomiast dla gazu w zaleznosci od wzrostu obrotow.

2 test to po naprawie masy ktora wziolem ze sruby ktora jest przykrecony sterownik gazowy tam nie bylo zadnego napiecia, tutaj wskazania z sondy byly tylko z "minusem" na gazie i benzie.

I tak, wartosci na benzie w zakresie od 0.76-0.86V a na gazie ponizej 0.55-0.70V i na gazie przy koncowce predkosci obrotowej silnika spadalo nawet do 0V. I silnik znowu na srednich chrypeczki dostal...

Jutro porozmawiam jeszcze z tym gazownikiem.

A co wy o tym sadzicie??

Opublikowano
Shit... to samo powiedzial gazownik, wiec kewstja ubogiej mieszanki to tylko wymiana instalacji bo w tym e-gas nie wiem czy da sie to zrobic, nie ma tam zadnej jakotakiej mapy. Gazownik ma tylko obawy czy po zamontowaniu staga 300 wszystko bedzie dzialalo jak nalezy, zastanawia sie czy cewki czasem zle nie bija i moze to stad problemy z "pochrypywaniem" na gazie. Jak to sprawdzic?? wiem ze normalne cewki to mozna sprawdzic na takiej maszynie a cewki elektroniczne??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.