Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Mam pytanie w sprawie różnic e39 530 a Aplina D10 Biturbo. Wiem że tego drugiego modelu Alpina wypuściła 145 sztuk i ma dwie turbiny jak sama nazwa wskazuję.

Chciałbym się dowiedzieć jakimi częściami te dwa samochody się różnią. Wyglądają tak samo z zewnątrz no ale napewno czymś się muszą różnić, nawet ze względu na większą moc Alpiny. Jeżeli się różnią to jaki jest koszt utrzymania i serwisowania Alpiny, czy wogóle opłaca się mieć ten samochód?

Jak jest z dostępnością części. Wiadomo 145 sztuk to nie jest produkcja seryjna. A może któryś z forumowiczów ma taką Alpinę i się podzieli z wrażeń jazdy takim samochodem, czy duża różnica jest w stosunku do e39 ze zwykłym 3litrowym diselem? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam...

edit: tytul.

Opublikowano

Dla mnie ten samochód to totalny niewypal, nie wiem jaki byl cel...

Mala moc kiespkie osiągi, nawet porównaj do e39 B10 V8 340KM czy V8s 375KM... Już nie wspomne że B10 w e39 to raczej porażka porównując to do masakratorów B10 Bi turbo e34 i B10 4.6 e34 :modlitwa: . No i same automaty....

 

A zauważ że ceny sa od 16 000 E za normalny stan do ponad 20 000 Euro...

Dla mnie bez sensu....

Opublikowano
Dla mnie ten samochód to totalny niewypal, nie wiem jaki byl cel...

Mala moc kiespkie osiągi, nawet porównaj do e39 B10 V8 340KM czy V8s 375KM... Już nie wspomne że B10 w e39 to raczej porażka porównując to do masakratorów B10 Bi turbo e34 i B10 4.6 e34 :modlitwa: . No i same automaty....

 

A zauważ że ceny sa od 16 000 E za normalny stan do ponad 20 000 Euro...

Dla mnie bez sensu....

 

No tak ale mówimy mi chodzi i disla. e39 z 3litrowym diselem po liftingu a alpina z 2.9 litrowym diselem biturbo. wlasnie dobrze że automat. Nie chodzi mi o wyscigowke. Wiem ze BMW to nie disel ale jakos tak chce zostac przy klekocie. Slyszalem wiele dobrego o 3 litrowym silniku BMW w e39 i szukajac takiego modelu 530 (w M Pakiecie) natknąłem się na Alpine. Ma wszystko co sobie wymarzyłem w e39 (automat, skóra, sportowe fotele, szyberdach, navi 16:9 fabryczne itd.) jak patrze na ceny w tym wyposażeniu zwykłej e39 to wcale tak bardzo się nie różnią od Alpiny.

Stąd moje pytanie jak to jest z utrzymaniem takiego modelu.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dla mnie ten samochód to totalny niewypal, nie wiem jaki byl cel...

Mala moc kiespkie osiągi, nawet porównaj do e39 B10 V8 340KM czy V8s 375KM... Już nie wspomne że B10 w e39 to raczej porażka porównując to do masakratorów B10 Bi turbo e34 i B10 4.6 e34 :modlitwa: . No i same automaty....

 

A zauważ że ceny sa od 16 000 E za normalny stan do ponad 20 000 Euro...

Dla mnie bez sensu....

posiadacz Alpiny inaczej to postrzega...aby ją docenić należy ją poznać i posiąść...

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

D10 to wersja testowa modelu silnika 3.5*d , zasada jest taka sama w D10 wisi podwójna sprężarka , skrzynia swichTronik ZF , ponadto mozna ja podkrecic do 260PS , zwykle 3.0d mozna bezpiecznie do max 230 PS , a ze D10 jako system wspomagający ma bi Turbo to i deko więcej można podkręcić.

z tego co sie orientuje to jest ten sam silniki ale ma inne Tloki* , inny Program , no i dodatki Alpiny ,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.