Skocz do zawartości

Napuchniete uszczelki szyby od strony lusterek - wymiana ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

Mam napuchniete uszczelki drzwi przednich przy lusterkach zewnetrznych - wiem ze to czesty problem w E46, ja nigdy tych uszczelek nie mialem zdejmowanych, a mimo to na lewej jest juz spory bombel, a prawej troche mniejszy .

 

Wiem ze owe uszczelki kosztuja ok. 70 zl/szt. w ASO .

 

Ale jak jest z ich wymiana ? Prosta czy raczej klopotliwa i jest ryzyko ze mozna cos uszkodzic, cos moze nie pasowac itp.

 

Prosze o opinie osob ktore maja to juz za soba .

 

pozdrawiam

dziekuje

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Maja byc napuchniete i troche grubsze zeby nie szumiało przy duzych predkosciach, bo tam sie własnie zamyka ten trojkat z lusterkiem ktory wystaje troche bardziej niz szyba, przynajmniej ja to tak widze. Ale w coupe to ma sens, nie wiem jak w sedanie, gdzie masz cała ramkę drzwi.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano

Zrobie zdjecie przed wymiana to zrozumiesz o co chodzi - one sa naprawde "napuchniete" :? . I napewno to nie jest normalne . Ciekawi mnie tylko dlaczego tak sie dzieje . Jak zdejme stara uszczelke to moze zobacze ocb .

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX71&mospid=47664&btnr=41_1109&hg=41&fg=40

 

Zamowilem juz uszczelke + 4 klamry . Total koszt ponizej 80 zl.

 

Zrobie fotki z wymiany.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Powodem napuchnięcia jest rdza wewnątrz uszczelki. Biegnie tam metalowa listwa wzmacniająca która lubi skorodować wewnątrz. Robi się coś podobnego jak pęcherzyk na lakierze - w tym wypadku wybrzusza gumę.

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Powodem napuchnięcia jest rdza wewnątrz uszczelki. Biegnie tam metalowa listwa wzmacniająca która lubi skorodować wewnątrz. Robi się coś podobnego jak pęcherzyk na lakierze - w tym wypadku wybrzusza gumę.

 

Dokladnie tak .

 

Wymiana uszczelki okazala sie byc banalna - wyciagamy stara, wkladamy nowa (trzeba uwazac by jej nie pogiac) . Nie potrzeba zadnych narzedzi . Balem sie ze trzeba bedzie lusterko zdejmowac ale nic z tych rzeczy .

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img32.imageshack.us/img32/7122/uszczelka1.jpg

 

Nowa vs stara

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img38.imageshack.us/img38/2769/uszczelka2.jpg

 

Ta listwa jest przyczyna pecherzy na uszczelce .

 

pozdrawiam

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.