Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wracam do tematu trochę żle zatytuowałem wątek długo szukałem wymarzonego e 60.jest roczna ma przejechane 20 tys jest po lifcie 520 d 177 koników nie walona i w ogóle same plusy.Oprócz jednego drżenia kierownicy.jest to tak wkurzające że nie da się wytrzymać.mam 3 komplety kół 17 18 i 19 cali i na wszystkich jest to samo.To znaczy raz jest raz nie ma.Najczęściej w przedziale między 80 a 120 km/h.Wydaje mi się że bardziej bije na zimnym silniku ale sam już nie jestem pewien.Koła oczywiście wyważone.Ostatnio kupiłem 18" nowiutkie porządnie wyważone i NICCCC.Na service nawet nie jadę bo mnie oleją albo zedrą ze mnie a i tak nic nie zrobią.Nieraz telepie mocno a nieraz delikatnie drży a czasami jest ok.Może ktoś miał taki beznadziejny przypadek jak mój i pomoże mi uwierzyć ponownie w markę BMW.Czy to możliwe że od tarcz tak się dzieje.może ktoś zna jakiś warsztat który coś by doradził.Dodam jeszcze że jest to wersja m-pakiet 2007 z grudnia pozdrawiam z góry dzięki za każdą wskazówkę
Opublikowano
dodam że felgi są nowe nie wiem jakiej firmy ale są to podróby m-pakietu 18" z wyważeniem nie było żadnych kłopotów opony też załoąyłem nowe
Opublikowano
dodam że felgi są nowe nie wiem jakiej firmy ale są to podróby m-pakietu 18" z wyważeniem nie było żadnych kłopotów opony też załoąyłem nowe

 

Oczywiscie maga to byc wady felg, lub opon, nawet niewidoczne golym okiem, czy na wywazarce. Ale skoro juz pojawia sie problem trudny do rozwiazania to lepiej sobie darowac i szukac innego e60.

U mnie kola sa na 1000% ok, zawieszenie podobno (w/g ASO) tez i czasem tez zdarza sie lekkie drzenie! Przyczyn moze byc duzo i wyeliminowac wszystkie (skoro nie da sie jednoznacznie problemu zdiagnozowac) to bardzo kosztowna zabawa.

Opublikowano

Witam. Jako że również zostałem nawiedzony przez nieizidentyfikowane bliżej drgania podzielę sie moimi spostrzeżeniami. Drgania kierownicy jak wiadomo to niewyważone koła.

Felgi 16' orginały nowe opony z tym że jedna felga z zauważalnym biciem od wewnętrznej strony, gumolep stwierdził że to nic takiego, do wyważenia użył jakieś 10....cm odważników. Na maszynie oki ale...bije kierownicą. Po prostawaniu felgi bicie ustało.

 

Wibracje całego auta.

Kupiłem felgi z alegro 17'więc odrazu na wyważarkę niby gitara minimalne bicia wszystkich czterech. Gumolep stwierdza(nie ten sam co poprzednio) że jest git więc montaż i....drżenie całej budy :mad2: W przyszłym tygodniu daje do prostowania i zobaczymy co z tego będzie.

 

Konkluzja

 

"To, że koła są "wyważAne" nie jest tożsame z tym, że są "wyważOne"..."

100% racji thenygoos :hand:

 

Wesołych Świąt!

Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano

Witam

 

Jezeli auto jest z 12.2007 to przeciez jest/powinno byc, jeszcze na gwarancji... :? no i napisales ze na wszystkich kompletach kol, dzieje sie to samo, wiec kola raczej odpadaja.

Opublikowano
Myśle że wiekszość naszych beemek choruje na drżenie kierownicy w granicach 90 km/h. Najbardziej wyczuwalne jest to podczas hamowania. Juz pare osób z forum wymieniało tarcze, klocki i pomagała na chwile, jak sie okazało po wymianie górnych wahaczy wszystko wrociło do porządku. Tak jest w E39, mysle ze E60 ma podobne zawieszenie, może to problem w minimalnym niewyczuwalnych luzie na wahaczach górnych....

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Panowie, mnie też to dopadło, nowe felgi 135M 18" + nowe opony PIrelli P ZERO i już 3 razy wyważane i dalej to samo :mad2: :mad2:

 

w piątek jestem umówiony na sprawdzenie zawieszenia i ukł. kier.

auto ma dopiero 29 tyś km czy to możliwe, że coś już się wytłukło ? :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedyna metodą wyeliminowania problemu koł jest założenie innego zestawu. Niestety opona może mieć taką wadę, że na wyważarce jest ok a jak przekroczy się np. 100 km/h zaczyna się drganie.

 

Jeżeli to nie któreś koło to najczęściej są to zużyte tuleje wahacza. Jak tuleja jest luźna to koło nie trzyma podczas jazdy lini prostej i zaczyna się odchylać a potem siła napędowa spowrotem jest prostuje i tak cały czas. Najczęściej czuć to podczas hamowania. Może to być też inny luźny element na którymś wahaczu, generalnie na pewno jest to problem zawieszenia, a pomysł pozbycia się auta z takiego powodu to chyba dowcip. ;)

Opublikowano
hej ja pamietam ze jak mi bily kola to najbardziej przy hamowaniu wtedy zmienilem tercze i problem znikl niestety powrocil po jakims czasie wiec nie wien jak pomoc a kiedy ci trzesie przy hamowaniu czy jezdzie przy wiekszej predkosci?? przy hamowaniu to raczej tarcze pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.