Skocz do zawartości

Silnik zgasl w czasie jazdy i nie chce odpalic :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was :) jest kicha totalna, przyspieszalem sobie delikatnie od 100km/h wszystko bylo dobrze i nagle Bunia przestala przyspieszac, dalo sie odczuc gdakanie silnika jak by na czesci cylindrow i silnik zgasl...sprawdzilem iskre i czy paliwo dochodzi (do listwy) i wszystko ok ale nie chce odpalic. Pytanie co mam robic? Czy podpiecie pod kompa cos mi powie? Jesli tak to jest ktos z forum kto by mogl podjechac i mi pomoc? Jest szansa ze to usczelka pd glowica?świeta sa a ja bez samochodu...kaplica.

 

 

 

Ogolnie to Wesolego jajka :)

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Sproboj kolezko odpiac aku na chwile i ponownie uruchomic aparacik.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Zabralem aku do domu. Cala noc pewnie samochod byl otwarty bo sie sam otworzyl. Laduje baterie wlasnie i jutro zobacze co z tego wyjdzie co nie zmienia faktu ze potrzebowal byl sprawdzenia samochodu na kompie.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
...jak by tego bylo malo to sie sama otwiera :| moze mi ktos pomoc? Nikt nie ma mozliwosci podjechania i wrzucenia jej na kmpa?
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

Pogrzebalem troche dzisiaj. Sprawdzilem czujnik polozenia walu i czyjnik rozpoczecia fazy wtrysku. Oba czujniki dzialaja poprawnie wedle miernika. Probowalem odpalic ale nic z tego. Ojciec przyszedl posukal pomacal chyba wszystkie przekazniczki pod macha i odpalila. Teraz odpala normalnie ale boje sie wyjechac zeby znowu nie stanac gdzies po drodze. Pytanie mam takie teraz: czy jak podpial bym sie Bunia do takiego pozadnego kompa np w ASO to czy ten wadliwy przekaznik lub cos co jest do bani pojawilo by sie na tym ze kompie? w sensie czy bylo by widac ze cos z ktoryms "bublem" bylo nie tak w postaci bledu albo co???

 

A jaki przekaznik lub cos innego odpowiedzialne jest za "otwracie wtryskiwaczy" lub cos zwiazanego z wtryskiem paliwa.

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Masz alarm w samochodzie? Myśmy mieli problem z odpaleniem poprzedniej BMW 525i właśnie przez alarm. Zegary świeciły niby wszystko OK ale za nic w świecie nie chciała się uruchomić.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
no jakis mam ale cie wiem co i jak. Sa czujniczki ruchu z tylu na slupkach pod kanapa centralka i diodka na desce rozdzielczej. Ale nie mam pilota ani nic sam kluczyk.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Może to być wina alarmu. U mnie koles mechanik wyrzucił alarm i bunia paliła bez problemu. Warto by to sprawdzić.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
Bylem u mechanika z forum "anjinsan"..zdiagnozowal usterke ktora jest krokowy. Magik normalnie. :mrgreen:
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
No puki co jezdzi. odpalila juz pare dni temu o czym pisalem i jezdzi kulejac na wolnych obrotach. W poniedzialek zamowie krokowy i zobaczymy jak bedzie.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
juz nie jezdzi. wymienilem krokowy i prr...powiedzcie mi za co jest odpowiedzialny przekaznik o numerze 0332014456
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
juz nie jezdzi. wymienilem krokowy i prr...powiedzcie mi za co jest odpowiedzialny przekaznik o numerze 0332014456

 

Podaj jakiś dłuższy numer. Gdzie jest ten przekaźnik? Sprawdzałeś palec i kopułkę? Może silnik ma iskrę tylko na cylindrze na którym sprawdzałeś?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
dluzszego nie ma spisalem ten co byl na przekazniku, doczytalem sie ze jest on odpowiedzialny za wtrysk ile w tym prawdy nie wiem. Sa 4 takie przekazniki jeden ten co nie tyka jest tam gdzie ECU a 3 pozostale w skrzynce z bezpiecznikami. Przed chwila zamienilem miejscami te przekazniki i ten co nie "tykal" wsadzilem w miejsce sprawnego ( tam gdzie bezpieczniki) i tyka a ten ze skrzynki z bezpiecznikami tam gdzie ECU i zero reakcji. Co mam zrobic? A iskra raczej jest nawet jak by nie byla na wszystkich garach to by miala ochote zapalic a jest totalny kaszan tak jak by wogole paliwo nie trafialo do cylindra.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
stalo sie to samo co w temacie. Przyspieszalem bylo okolo 4-4,5 tys obrotow i nagle starcila moc, zrzucilem na N dalem gazu raz sie wkrecila do 3 rpm i zgasla. A co do iskry nie sprawdzilem (jeszcze) ale mi sie wydaje ze nie podaje paliwa do garow, cos nie daje sygnalu na wtryski..
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
...tak wiec chyba wiem co jest grane. Sprawdzilem paliwo- jest, iskra - jest, czujniki sprawne. Zdjelem oslonke od "okablowania" wtryskiwaczy i od razu rzucily sie w oko kabelki ktore no ni jak nie pasowaly do reszty. Poszedlem sladem tych kabelkow i doprowadzily mnie one do jakiejs kostki od lpg bo kiedys ten smiec bym w moim samochodzie. Wyjelem po drodze bezpiecznik z tego przewodu i wlozylem spowrotem popstrykalem ta centralka co jest w srodku samochodu i sprobowalem odpalic no i odpalila. Pojezdzilem blisko domu jest ok jednak trzesie silnikiem, poczekalem az sie mocniej sciemni i sprawdzilem przewody WN. Skacze iskra na 1 i 2 cylindrze. Poprawilem troszeczke te kable bo iskra leciala na oslonke metalowa pod pucha filtra powietrza ale nadal gdzies skacze iskra bo ja slysze ale nie widze, gdzies w okolicy samej kopulki. Tak ze jesli ktos ma zamiar kupic przewody janmora to niech dolozy 300pln i kupi ngk :wink: one raczej po 2 latach sie nie rozsypia jak moje janmory.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
No wlasnie ja sie boje ze cos spartole i jak sie znajdzie termin to jutro podjade do mechanika z forum zeby go usunac jak nalezy. wiem ze jak odlaczam wiazke od...od tej puszki co w nia stukam gdy mi zgasnie, to tez nie chce odpalic.
Magia trzech liter - BMW
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
odnawiam temat:) bylem u mechanika z forum gaz zostal zdemontowany i jest elegancko. Zrobilem tez dzwigienki zaworowe bo stukaly i teraz jest super cichutko:D przewody WN wymienione:) jednak zastanawiaja mnie 2 rzeczy, 1 to nierowna praca na jalowym, gdy wrzuce bieg jest juz elegancko jak wlacze swiatla tez jest juz lepiej obstawialem krokowy ale zdaje sie byc sprawny, 2 rzecz to po nagrzaniu silnika (jakas tam przejazdzka) i zgaszeniu go i probie odpalenia po np 10 minutach musze dlugo krecic zeby zaskoczyl. Nie jest tak zawsze ale zdarza sie. Jakies sugestie?
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Jak chodzi Ci nierowno na jalowym to moze zle ustawiles zawory,napisales,ze chodza cichutko a nie powinny...powinny wlasnie lekko klekotac i byc ustawione na 0.35 mm i ssace i wydechowe.Moze masz ustawione za ciasno i wtedy silni chodzi cichutenko ale szarpie lekko.Sprawdz to.Pozdrawiam.
Opublikowano
Dzis bylo ok jak odpalalem. Zawory tak czy siak sprawdze bo za 1000km jade na kontrole calej operacji ;)
Magia trzech liter - BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.