Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To poszukaj 740 z AGS. Jednak jeżeli chcesz mocno szaleć (tyle, że E32 nie jest do tego najlepsza) to zdecydowanie manual. Automaty z początku lat 90 już mogą tego nie wytrzymać.

 

 

mój automat z początku lat 90 nie sprawia mi żadnych problemów. Auto jest w 90% użytkowane na trasie Częstochowa- Gdańsk i Częstochowa - Kraków często z prędkościami grubo

przekraczającymi 200km/h.

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

A jeszcze jedno do jazdy bokami i palenia opon to jest M3. A nie seria siedem ;)

A i uważam że skrzynia manualna w samochodach klasy siódemek to jest nieporozumienie ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

no nie z tą jazdą bokami to przesadziłeś ;) hihihi...........

 

a M3 to za kilka-kilkanaście lat kupię synowi... no może to wtedy będzie już jakieś M10 :D

 

Mam rodzinkę i chcemy konfortowo,bezpiecznie,szybko itp. itd. podróżować i oczywiście chcemy być Bardzo Miłymi Właścicielami.

 

pozdroofka

Opublikowano
To poszukaj 740 z AGS. Jednak jeżeli chcesz mocno szaleć (tyle, że E32 nie jest do tego najlepsza) to zdecydowanie manual. Automaty z początku lat 90 już mogą tego nie wytrzymać.

 

w E32 740i /L nie było AGS, tylko w 750i/L od 09/92 - juz o tym pisałem.

poza tym manual w e32 to najwyzej w 735i /L - 211 koni ...a automaty sa baardzo wytrzymałe ( gdy sie o nie dba) zwłaszcza te z 750, bo w 740/ 540 wysiada czesto wsteczny, chociaz to raczej wada fabryczna niz efekt ostrej jazdy...

 

A jeszcze jedno do jazdy bokami i palenia opon to jest M3. A nie seria siedem ;)

A i uważam że skrzynia manualna w samochodach klasy siódemek to jest nieporozumienie ;)

 

popieram!! chociaz ja sam mam manual w swojej 7, to musze obiektywnie przyznac, ze komfort z jazdy żaden , a i tak to nie jest M5 , so what's the fuc%...teraz najblizsza E32 musi byc z V8 albo V12 i automatem ( no choice this time :naughty: )

Opublikowano
w E32 740i /L nie było AGS

Możliwe i swoją drogą ciekawe, że E34 540 byly z AGS a E32 740 nie.

Z manualem to jeszcze mogę zrozumieć, chociaż E38 740 już były w manualu.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

To może jeszcze ja wtrące co o tym myślę, było nie było mam i 730 R6 manual i 750. 730ką jeździłem przez 6 lat codziennie i było to dla mnie zawsze idealne połączenie komfortu (seria 7 czyli to co najbardziej komfortowe w swoim czasie) i możliwości poszalenia (188 KM + manual,to i z piskiem opon sprzed skrzyżowania ruszy i pobawić się na lotnisku można). Potem nadszedł dzień "straszny", gdy Kanap przyjechał na spotkanie i odpalił swoją 750kę. No i opadła mi szczęka i już tym samym człowiekiem nie byłem :duh: Nie spocząłem, aż też sobie 750ki nie kupiłem, aby chociaż od czasu do czasu przyjemności jazdy V12 zaznać. Fakt, żlopie mnóstwo benzyny, przy tym samym stylu jazdy w 730 na trasie osiągałem średnią 11-12 l/100, w 750 jest to 16-17. O ruchu miejskim nie wspomnę, bo przy ciężkiej nodze to normalnie horror. Ale wrażenie gdy się wciśnie kick-down i V12 wkręca się na 6000 jest nie do porównania z czymkolwiek. I dla tej przyjemności wypalam od czasu do czasu te 100 litrów w baku, choć kieszeń po tym boli i żona na mnie dziwnie patrzy.

Reasumując - codzienna eskploatacja 750ki będzie znacząco droższa od 730ki, pali więcej, oleju przy wymianie jest 8 a nie 4,5 litra, świec 12 a nie 6, klocki hamulcowe są droższe i częściej się zużywają itd itp. Jednak być może warto dopłacić za więcej przyjemności ...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
oleju przy wymianie jest 8 a nie 4,5 litra,

 

do 730i M30 wchodzi 5,75 litra oleju a do V12 M70 7,5 ...roznica nie jest wcale az taka straszna 8)

 

V12 - do dzis nie wiem, choc jezdziłem 740 i 750 ( oba E32- niestety nie moje) , ktory dzwiek podczas przyspieszania bardziej mi sie podoba ...jedno jest pewne - M30 brzmi przy nich bardzo spokojnie :mrgreen:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja też 2 słowa wtrące.

Mam 750 iAL.

Pali średnio 16 l.

z śllnikiem odpukać nie miałem nigdy kłopotów,auto ma teraz 285tys km.

w servisie pytałem że te silniki są bardzo żywotne ,oczywiście jak sie o nie dba!

e 38 silniki 5,4 są straszne!!!podobno sasznie awaryje!!!tak słyszałem.

wiec e32 raczej ok.

wyposazenie w 750 jest raczej full.w langu tak jak u mnie siedzienia z tyłu grzane i jeżdżone !!!wypas :D

że bym nie woził wesel to kupił bym sobie z barkiem ,ze stolikami i lodówką.

jak dla siebie to prze wypas!!!

wadą jest że 750 V12 ma wszystko *2.2 filtry powietrza ,itd.no 12 świec który nie łatwo wymienić ale da sie nawet samemu.

 

o gazie zapomnij bo tylko sekfencja bedzie tu normanie chodzić a to 10tyś kosztuje no i to gaz w takim aucie.mówoiż że profanacja :D

 

awaryne są skrzynie biegów.robiłem 2 razy automat.tzn za 2 razem był pierduł jakiś.

ale jak nie jesteśnagrzanym małolatem i nie bedziesz katował auta to polatasz jak królewicz długo i szczęśliwie.

klocki nie są takie drogi na dziń dzisiejszy.

ja mam 4 tłoczkowe zaciski więc mam dodatkowe utrudnienie i z wymianą za średniej klasy klocki do przodu zapłaciłem 180zł.

firmy juri czy jakoś tak.

kolega miał 730! pusta strasznie,nie miała nic ,nawet dużego komputera,paliła może z 1-2litry mniej i szybko sie znudziła taka pusta 7-ka.

wiec ja generalnie jestm zadowolony z mojej 750-ki.

szkoda że nie udaje mi sie fotek tu wkleić to bym sie pochwalił moją bestią!!!

Co do zakupu jednak to dzisiaj bym kupił 740 e 32.ale tylko na pełne opcji!

osiągi prawie takie same.a o 4 cylindry mniej.wiecej miejsca że by reke wsadzić pod czas napraw.

wszystko razy 1 a nie 2.

to chyba tylko takie korzyści.

ale po co wszystkiego dawać *2,o 4 świece wiecej.itd skoro 740 osoągi ma prawie takie same!

jak byś bardzo chciał to gaz do takiej bez problemu założysz.

 

Ale...

750-ka to zawsze V12 i zawsze bedzie na topie jeśli jest w bdb stanie!!!

a te wszystkie 730 przeminą i nikogo nie wzruszy mowa o 730 a jak otworzysz maske w 750 to zawsze miło :mrgreen:

 

ja mam wypolerowane kolektory więc można jeść z silnika i grzywe przeczesać!!!

jest cacy chociaż kasy poszło w nią ho ho.

ale bmw to nie jakiś tam fiacik czy coś tam i trzeba sie z tym liczyć.

 

ale taki konkretny model bedzie zawsze podziwiany!!!

moja ma 16 lat i zdrowa ja 19-ka [BAD] he he. :norty:

 

a fiaciki itd już dawno by w stodole gniły.taka prawda niestety.

 

Nie chce tu nikogo urazić.Boroń Boże!użytkownicy bmw wiedzą że taka jest prawda.

 

 

Mam pytanie,kiedy są jakieś zloty bmw??? :8)

 

pozdrawiam i życze miłego użytkowania 7-ki.

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano
Ja też 2 słowa wtrące...

(...)

pozdrawiam i życze miłego użytkowania 7-ki.

:duh: No to wyciagnales chlopie "trupa z szafy"... i to takiego rocznego... :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
!!

Co do zakupu jednak to dzisiaj bym kupił 740 e 32.ale tylko na pełne opcji!

osiągi prawie takie same.a o 4 cylindry mniej.wiecej miejsca że by reke wsadzić pod czas napraw.

wszystko razy 1 a nie 2.

to chyba tylko takie korzyści.

ale po co wszystkiego dawać *2,o 4 świece wiecej.itd skoro 740 osoągi ma prawie takie same!

 

 

:lol: :lol: no, dokładnie " prawie takie same"- nie licząc idotycznego ograniczenia predkosci do 240 ( chociaz zdjecie blokady to zaden problem)

to osiagi wg danych fabrycznych to

750 740

0-50 3.2 3.1

0-80 5.3 5.3

0-100 7.4 7.4

0-120 9.8 9.7

 

:P :P

 

za to w spalaniu miejskim juz nie jest tak rozowo :D

740 - 17,5

750iL - 20,8

 

a co do silników V12 z E38 to czytałem i słyszałem własnie odwrotnie- M73 jest bardziej dopracowaną, trwałą , ekonomiczną i niezawodną jednostką...

Opublikowano

nie bede sie kłucił że e 38 5,4 silniki są super czy nie.

wiem to tylko z serwisów i od ludzi że są awaryjne.

 

ale pewnie można by długo gadać na ten temat.

 

jest jeszcze kwestia ze do e 32 cały silnik kupisz już za 1500zł.

a do e 38 5-litrowy pewnie za pare tysięcy.

 

to już tak w razie draki :roll:

 

musze przyznać że e 38 w bananowych skórach jest najładniejszym autem jaki znam.jeszcze z tv to już powala.

najnowsza 7-ka to kosmiczny syf i z bmw nie wiele zostało jak dla mnie!

mowa tu o środku auta.

najbardziej przytulna i luksusowa,super wykończenia.pełno przcisków podświetlanych itd.mały samolocik.

mój sorcik :twisted2:

 

ta co mam e32 zostanie ze mną do końca.ale jak upstrykam kasiory to e38 właśnie w bananowych skórak ,oczywiście Lang no i 740.bedzie następna :mrgreen:

 

pozdro!

 

kiedy jakieś zloty bmw???

http://img210.imageshack.us/img210/10/mojefotki0716pd.jpg

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano
szkoda że nie udaje mi sie fotek tu wkleić to bym sie pochwalił moją bestią!!!

Najpierw zapodaj sie tutaj, a potem tutaj. :mrgreen:

...i wszyscy moga podziwiac "twoja niunie". :8)

 

kiedy jakieś zloty bmw???

... to zalezy o jakie ci chodzi... :wink:

Mozesz zapodac sie tutaj, ale musisz nalezec do BKP... 200 PLN :mad2: :mrgreen: :wink:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

Mozesz zapodac sie tutaj, ale musisz nalezec do BKP... 200 PLN :mad2: :mrgreen: :wink:

 

Moje najlepiej w zyciu zainwestowane 200zl :wink: I nawet gdyby kosztowalo to 1200zl to tez bym zaplacil :D

Opublikowano

Mozesz zapodac sie tutaj, ale musisz nalezec do BKP... 200 PLN :mad2: :mrgreen: :wink:

 

Moje najlepiej w zyciu zainwestowane 200zl :wink: I nawet gdyby kosztowalo to 1200zl to tez bym zaplacil :D

Wiem... moge sie zalozyc, ze wszyscy z BKP tak mowicie. :wink:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

No sluchaj siwy: nie jestem zadnym zalozycielem tego klubu, nie czerpie z tego zadnych korzysci (nikt nie czerpie), rok temu jeszcze bylem swierzym forumowiczem i nie mam powodow by narzekac na ten klub a wrecz przeciwnie. Jak mi sie nie bedzie podobalo to poprostu nia zaplace skladki... A poki co to mam zamiar ja placic do konca zycia :8)

Pozdrawiam :wink:

Opublikowano
nie bede sie kłucił że e 38 5,4 silniki są super czy nie.

wiem to tylko z serwisów i od ludzi że są awaryjne.

 

ale pewnie można by długo gadać na ten temat.

 

serwisy ? hmm a jakie oni mają pojecie- tych aut u nas jest ciagle stosunkowo bardzo mało i z tej małej liczby niewielki odsetek jezdzi do serwisów...to samo sie tyczy ludzi- kupią zajezdzone E38 750 za 4000 E i potem beczą ,ze awaryjne...

Polecam np lekturę forum www.7er.com - prawie 10 000 userów, ponad poł miliona postów- jest w czym szukac - i masa ludzi jezdzi E38 750, duzo jest tez E32 750. I widac z tej masy postów wyraznie,ze nowsza jednostka jest lepsza pod kazdym wzgledem. Zresztą nielogiczne byłoby,zeby starsza wersja była lepsza. To samo tyczy się V8- M60 ustepuje M62 i juz. Nie ma tu zadnych gdybań.

Opublikowano

no tak.

 

a co do zlotów to dale czekam na info...gdzie itd.

co do składek też prosił bym o jakieś wskazówki itd co gdzie jak i za ile.

albo linka do tekowego tematu. :D

 

P.S.ma ktoś linka lub doświadczenie w magnetyzerach???zastanawiam sie czy i jakie założyć i czy faktycznie to coś da.

 

dzieki za pomoc. :mrgreen:

UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA TO UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA SZYBKICH DECYZJI!


MISTRZ POLSKI poleca !!! fachowe porady w zakresie suplementacji, diety oraz treningu.

suplementy i odżywki najlepszych firm !!!

15 lat doświadczeń!!!

polecam sie...

Opublikowano
P.S.ma ktoś linka lub doświadczenie w magnetyzerach???zastanawiam sie czy i jakie założyć i czy faktycznie to coś da.

 

w jaki sposób kawałek plastiku z przyklejonym magnesem którego koszt produkcji wynosi kilka zł może powodować znaczne zmniejszenie zużycia paliwa i do tego jeszcze wzrost mocy.

chociaż u niektórych osób działa to na zasadzie placebo, więc jeśli wyrzucone w błoto 50-100 zł czyni ich szczęśliwszymi to ja nie mam nic przeciwko

Opublikowano
No sluchaj siwy: nie jestem zadnym zalozycielem tego klubu, nie czerpie z tego zadnych korzysci (nikt nie czerpie), rok temu jeszcze bylem swierzym forumowiczem i nie mam powodow by narzekac na ten klub a wrecz przeciwnie. Jak mi sie nie bedzie podobalo to poprostu nia zaplace skladki... A poki co to mam zamiar ja placic do konca zycia :8)

Pozdrawiam :wink:

Marcin, chlopie, nie chcialem cie urazic... wydaje mi sie, ze w najblizszym czasie tez o 200 PLN :mad2: :mad2: :mad2: zubozeje. :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.