Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tam wolę Tool32 tymbardziej że u mnie kasowanie z zegarów nie działa nie wiedząc czemu :mrgreen:

 

Do tego NCSexpert i już nawet nie mam serwisów w idrive :lol:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Instalujac Inpe zazwyczaj masz w zestawie te dwa dodatkowe programy.

 

 

Ncsexpert to narzedzie do kodowania. Tool32 dla poczatkujacych moze zdecydowanie byc za trudny ale wszelkie poradniki sa na naszym forum.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Ok dzięki za wyjaśnienie. U mnie jest tak kasuję inspekcję na 40 tyś po około 2 tysiące km spada do zera i tak juz 3 razy robiłem klocki i czujnik nowy textar jakiś pomysł ktoś ma?
Opublikowano
Z ciekawości zdejmij klocki i zobacz jak wygląda czujnik wtedy będzie wiadomo co szwankuje. Czy zacisk z klockami i czujnikiem czy elektronika.
Opublikowano

Czujnik jak i klocki wyglądają jak nowe bo są nowe. Od początku się tak dzieje że po skasowaniu inspekcji od 50 tyś do zera spada w ciągu 2 tyś i tak w koło.

Magiczna jest ta elektronika w e60 :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja już ogarnąłem temat czujnika - nowy zestaw Textara ( klocki i czujnik ), reset inspekcji i wskoczyło 40000 km.

Ogólnie to w starszych bmw można używać tego samego czujnika wiele razy ( nie dopuszczając tylko do jego przetarcia ), w nowszych z Idrive czujnik jest zaprogramowany na określoną ilość km i później wymiana na nowy.

Opublikowano

Witam. U mnie w 520i z 2004 roku jest jeden czujnik po stronie kierowcy.

Po drugiej stronie nie ma nawet przyłącza do czujnika.

Nie wypowiadam się i nie wiem jak jest w innych e60 ale myślę że podobnie.

Niedawno kasowałem inspekcję po wymianie czujnika TRW i nie było problemu, trzeba tylko wykasować licznik i jest ok.

A jeśli chodzi o sam czujnik to nie ma tam żadnego rezystora tyko dwa druciki zalane plastikiem i jak się przerwie obwód o tarczę to wyrzuca błąd.

Wystarczy połączyć kabelki i jest ok. Wiem co mówię bo rozbierałem .

Pozdrawiam.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie czy tam czujniki są z lewej i prawej ? Trzeba dwa kupić od razu ? Bo wywaliło mi ten błąd i po kasowaniu inspekcji pokazuje -15000. Lepiej kupić Jurida czy textera klocki ?
Opublikowano
Czujnik masz tylko 1 z lewej strony. Koszt ok. 30-40z za Textara. Jurid i Textar to dwie równorzędne marki ( jedne i drugie były stosowane na I montaż przez bmw )
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam inspekcja dobiegala końca tylnych klocków postanowiłem ja skasować ponieważ klocki mam nowe. Po skasowaniu wychodzi - 25tys i teraz swieci cały czas błąd czerwony wykrzyknik :(. Jak sprawdzę ten czujnik gdzie on się znajduje na tylnej osi też jest po lewej przy klocku?
Opublikowano
Kupiłem juz z wymienionymi klockami i tarczami a nie z kasowana inspekcja z tyłu bo z przodu mam 40 tys. Czyli od strony pasażera koło ściągać? Da się jakoś oszukać ten czujnik?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli nie jest naruszony to spróbuj wypiąć wtyczkę od niego, następnie podłączyć ponownie i dopiero spróbować skasować.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Zdarłem klocki textara z czujnikiem textara do minimum inspekcja nie dała się już skasować bo czujnik się zdarł razem z klockami :roll: A kasowałem jeśli ktoś czytał posty wcześniej chyba z 10 razy terax wziołem komplet tarcze i klocki textar tarcze wysokonawęglane z textara ale kupiłem z innej firmy czujnik bo myślałem, że z textara lipa a tu zonk znowu to samo po przejechaniu 500 km z wykasowaną inspękcją 40 tyś zrobiło się 14tyś :duh: na tylnych klockach zrobiłem już 50 tyś a dalej pokazuje komp, że za 40 tysi do wymiany te czujniki zużycia to dramat lepiej samemu popatrzeć ile klocka zostało :cool2:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.


bawiłem się ostatnio trochę i zrobiłem sobie problem.


Zmieniłem klemę ibs bo jeździłem ostatnio z odpiętym kabelkiem.


Z odpiętym kabelkiem miałem ładowanie 14.2V około w ukrytym menu, z nową klemą mam 14,6-14,7V - rozumiem że dobrze?



Teraz problem:


Miałem jeszcze ponad 10000km na klocki hamulcowe z przodu. Z jakiegoś powodu zresetowałem tę inspekcję i wyskoczyło -15000... Teraz non stop wyświetla wykrzyknik i upomnienia na ekranie. Klocki są w bardzo dobrym stanie, czujnik też.


Co teraz zrobić?


Mam jechać na komputer niedługo bo zmieniłem też akumulator i przydało by się to zarejestrować, jako, że jeździłem bez ibs to podobno są tam jakieś błędy więc tez bym je skasował. Czy tę inspekcję -15000 kompem też skasuję? Spróbować odłączyć czujnik i potem resetować w menu?


Co teraz? :)


Pozdro

Opublikowano
Jezeli czujnik nie jest przetarty czyli ma przejscie spróbuj odlaczyc i podlaczyc nastepnie zrob reset,jezeli to ne zadziala kup nowy czujnik 25 zl i po problemie
Opublikowano
Jezeli czujnik nie jest przetarty czyli ma przejscie spróbuj odlaczyc i podlaczyc nastepnie zrob reset,jezeli to ne zadziala kup nowy czujnik 25 zl i po problemie

 

Odłączyłem czujnik, przekręciłem kluczyk by dla pewności samochód sprawdził, że jest odłączony.


Nadal nie mogę skasować inspekcji.



Nowy czujnik pomoże? Ma jakieś własne numery czy po czym poznaje że to nowy czujnik?



Da się to zrobić podłączając pod komputer?

Opublikowano
Czujnik ma 2 obwody. Jeśli ten drugi obwod nie jest przerwany to inspekcje mozna ustawić (lub skorygować) ISTĄ D albo Tool32.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Czujnik ma 2 obwody. Jeśli ten drugi obwod nie jest przerwany to inspekcje mozna ustawić (lub skorygować) ISTĄ D albo Tool32.

 

Tam gdzie pojadę mają Autologic, czy tym też to ustawię?

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Nie wiem... nie znam.

Powiedzial bys pokolei co mam robic w tool32 zeby ustawic nowy akumulator i zresetowac inspekcje tych klockow?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Inspekcje klockow tylnych bez wymiany czujnika zużycia klocków można wykonać w następujący sposób:

Na wyłączonym zapłonie wpinamy kostkę od czujnika i mostkujemy dwa piny od strony pojazdu (tak aby komputer widział inna rezydtancje) Następnie włączamy zapłon i kasujemy inspekcje testerem. Wyłączamy zapłon, wyciagamy wczesniej zainstalowany mostek na piach czujnika i wpinamy stary czujnik.

Gotowe.

  • 2 lata później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

No to i ja sie podepne; mam to samo przod i tyl i skasowac nie moge, po poczytaniu Waszych opini zamierzam kupic czujniki i znowu probowac skasowac inspekcje.

Mam dodatkowo inne pytanie https://9apps.ooo/; Czy u kogos z Was palila sie tez notorycznie kontrolka recznego, tzn. czy to ma zwiazek z tym, ze komp krzyczy o wymane klockow??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.