Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czujnik zmieniłeś? Auto Ci nie stanie :) Będzie pokazywało minus kilometry.

Tak czujnik zmienilem na nowy w lewym przednum kole. Jestes pewien ze auto nie stanie? No i jak tem problem rozwiazac, trzeba pod komputer podlaczyc?Troche mnie uspokoiles.. dzieki

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrób tak jak na filmie poniżej i pamiętaj że drzwi maja być zamknięte i włączony zapłon (pozycja numer 2)

 

Opublikowano
Zrób tak jak na filmie poniżej i pamiętaj że drzwi maja być zamknięte i włączony zapłon (pozycja numer 2)

 

Widzialem juz ten filmik chyba nawet jako pierwszy. Probowalem juz nie pamitam ile razy i tylko trojkat z wykrzyknikiem w srodku wyskakuje i nic po za tym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozumiem że zapłon uruchamiasz naciskając przycisk bez trzymania nogi na hamulcu ?
Opublikowano
Rozumiem że zapłon uruchamiasz naciskając przycisk bez trzymania nogi na hamulcu ?

Wielkie dzieki :D pomoglo uruchomienie zaplonu bez trzymania nogi na hamylcu. Wykasowalem klocki przod i inspekcje. Pozdrawiam! :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wcześniej w ogóle nie włączyłeś zapłonu lub uruchamiałeś silnik dlatego nie mogłeś wejść w opcje serwisowe. Samo włożenie kluczyka do slotu to jest pozycja 1 tak jak w starych stacyjkach przekręcało się kluczyk na pozycję 1 a uruchomienie zapłonu następowało po przekręceniu kluczyka na pozycję 2 czyli w modelach z przyciskiem przy skrzyni automatycznej to naciśniecie przycisku bez hamulca a przy skrzyni manualnej bez sprzęgła.
Opublikowano

U mnie było tak ze wyskoczyła inspekcja klockow ze do wymiany stan klocków 1/3 skasowałem została na 3000 tyś zrobiłem 10 tyś na tych kioskach wymieniłem na textar są te same co orginał bmw bo textar robi dla bmw a jak przechodzi przez bmw to wiadomo cena x2

Po wymianie wykasowałem inspekcje na kompie wyszło 25000 tyś po zrobieniu 1tyś została na 8 tyś skasowałem w meni wyskoczyła na 35 tyś przejechałem 2tyś i już jest na 6 tyś inspekcja magiczne są te auta faktycznie

Opublikowano

Beznadziejny system który wymyśliło BMW.

 

 

Miałem podobnie... założyłem nowy zestaw.. kasowanie i wartości fabryczne. Przejechałem moze z 5 000 km i komunikat o koniecznej wymianie. Znów kasowanie z poziomu licznika i zonk bo przebieg wskakiwał na wartości ujemne (-45000 tył; -60000 przód). Wymiana czujników TRW na TEXTAR nie pomogła. Kombinacje Tool32 z opcją CBS RESET przynosiło krótkie efekty w postaci takiej że serwisy ustawiały się na fabryczne... ale po przejechaniu zaledwie kilu kilometrów znów wartości 0 km oraz komunikaty na czerwono SERVICE :duh:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Tak wymieniłem czujniki też na nowe textar generalnie ten gong w e60 co jest od wszystkiego nawet jak tem spadnie poniżej 3 stopni przyprawia o zawał serca że znowu coś nie działa:-0 tył za to stoi na 47000 tyś a zrobiłem już 17 ty ś od zakupu kolejny zbędny bajer w bmw tak jak ibs i tym podobne
Opublikowano
Dokładnie, nie ma to jak zdjąć koło i samemu zobaczyć grubość klocka. A nawet bez zdejmowania przez szparę w feldze można ocenić.
Opublikowano

Koledzy, ja u siebie skręcam przerwane przewody czujnika i jest wszystko ok. Chodzi o to, że w e60 dde mierzy rezystancje obwodu i informuje o jego zużyciu w 3ech ostrzeżeniach.

 

Załóżmy, ze przewód składa się z 3ech drutów. Tarcza ścina pierwszy = pierwsze ostrzeżenie (zielone), ścina 2 = 2 ostrzeżenie (żółte), ścina 3 = 3 ostrzeżenie krytyczne (czerwone). Wedlug dde klocki sa juz niezdatne dalszej eksploatacji co nie jest do końca prawdą. Połączenie przewodu daje pełną rezystancje co umożliwia bezproblemowe wyzerowanie licznika inspekcji. Ponadto nic nie zastąpi weryfikacji wzrokowej i zdrowego rozsądku. Pozdrawiam

Opublikowano

Tak jak kolega yoshimura mówi. Najlepiej skręcić kabelki i mamy problem z głowy. Nie widzę sensu wydawania 150zl na nowy czujnik, skoro nie zastąpi on ludzkiego oka.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak kolega yoshimura mówi. Najlepiej skręcić kabelki i mamy problem z głowy. Nie widzę sensu wydawania 150zl na nowy czujnik, skoro nie zastąpi on ludzkiego oka.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Godny serwis dla BMW. :duh: W porwanych gaciach też chodzisz ?

Opublikowano
O to właśnie chodzi że czujnik trw oraz textar kosztuje około 40 zł ale po skasowaniu inspekcji u mnie raz wyszło 25 tyś po przejechaniu 1 tyś zostało już 6 tyś kasowanie z ukrytego meni wyszło 35 tyś po 2 tyś zostało mi teraz 8 tyś i chu....j wie o co chodzi teraz już nie kasuje zobaczymy czy dojdzie do komunikatu że klocki do wymiany dodam że klocki nowe textar nie kupujcie orginałów BMW które kosztują 2 razy drożej bo to są te same klocki nr wszystkie takie same tylko nie ma znaczka BMW bo textar robi klocki właśnie dla BMW.
Opublikowano
Dla E60 klocki na pewno na pierwszy montaż dostarczał Textar, Jurid i Galfer ( u mnie właśnie ten ostatni ) . Niedługo będę zmieniał u siebie klocki i czujnik ( wezmę komplet textara ) i zobaczymy co wyskoczy po skasowaniu inspekcji. Ale też mnie to zastanowiło , że pomimo ok. 2-3 mm klocka czujnik pokazywał jeszcze 16000 km do zrobienia, jednak niepotrzebnie skasowałem bo wyskoczyło -15000 i komunikat o wymianie klocków, oczywiście pali się czerwona kontrolka hamulców.
Opublikowano
Weź textara nie piszczą troszkę pylą na te kilometry w idrive nie ma co paczyć mi tył stoi na 46 tyś i zakupu a 17 tyś zrobiłem a przód mam nowy zestaw textar i co dzień po 1 tyś ucieka.
Opublikowano

U mnie tył stoi na 100.000km już od 7 tys km :lol:

A ori klocki też mi pylą, wystarczy 100km trasy i już widać zapylone felgi.

Klocki wezmę Textar'a , a co powiecie na tarcze z tej firmy? Bo mają 2 rodzaje tarcz: PRO i PRO+, i te drugie wg. producenta są wysokonawęglane i odporniejsze na zwichrowanie, więc może to właśnie te BMW stosuje na I montaż.

Opublikowano

Zgadza się , może tylko tarcze ceramiczne za 10 tys sztuka ( porsche ) wytrzyma takie mycie.

 

Tarcz na razie nie zmieniam, mam tarcze ori bmw bez żadnych oznak bicia i dużego rantu więc zmienię tylko klocki. Te 30-40 tys km powinny jeszcze wytrzymać.

Opublikowano
U mnie tył stoi na 100.000km już od 7 tys km :lol:

A co za czujnik założyłeś? Bo u mnie po skasowaniu wskoczyło na 50 000.

Opublikowano
Mam nową procedurę kasowania inspekcji klocków przebieg dzienny km kasujemy do zera przyciskiem check ustawiamy datę na wyświetlaczu i przytrzymujemy przycisk od kasowania przebiegu przez 5 sekund wyświetlą się klocki przód przytrzymujemy wyskoczą kreski i mi wyskoczyło na 40000 tyś tak samo w i drive na youtube jest filmik. Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.