Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam w samochodzie instalację gazową sekwencyjną, pojawił się problem powyżej 4 tys. obrotów przełączało się z gazu na paliwo. Pojechałem do serwisu (instalacja na gwarancji zrobione na niej 15000 km) powiedzieli mi że parownik do czyszczenia (koszt 100 zł). Dzisiaj dzwonią że wymienili jeszcze pompo wtryskiwacze (koszt 150 zł). Możliwe to jest żeby po tych 15000 km były już takie awarie?

 

Nie wspomnę już o dziwnych praktykach serwisu. Umówiony byłem tylko na czyszczenie parownika a goście bez mojej wiedzy wymienili też pompo wtryskiwacze i kazali dopłacić jeszcze 150 zł.

Opublikowano

chyba wtryskiwacze a nie pompowtryskiwaczze chyba że masz LPG diesla

 

To że reduktor się zasyfił jest mało prawdopodobne po takim przebiegu.

 

Zapewne założyli ci coś wybitnie niewydolnego mocowo i ciśnienie leci na pysk.

 

Wtryski pewnie miałeś czerwone valtek to po 15 tysiakach miały prawqo się rozklepać ale za regenerację 150 zł to rozbój w biały dzień niestety.

 

Tym bardziej że wtryski mają gwarancję producenta jak i cała instalacja ale o tym chyba wiesz. i co by się technicznie nie działo mają na gwarancji obowiązek to zrobić za free oprócz wymiany filtrów.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
żółty waltek po 10 tysiącach wyklepują się w nich zderzaki gumki jako że są 1 ohmowe (wieksza predkosc ciezkiego tłoczka) ten wtryskiwacz w tej kombinacji to skrajny że tak powiem odpad

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

zostałeś po prostu wycyckany.

 

To że się parownik zapcha, to musiałbyś jeździć na totalnym syfie z jakiejś niedorobionej stacji tankowania.

A jeśli się parownik rozwalił, to masz auto na gwarancji i to powinni w ramach gwarancji zrobić.

 

A zgodnie z prawem (co praktykują ściśle dobre serwisy), jeśli w grę wchodzi dodatkowa naprawa nie ustalona z tobą, to serwisant ma do Ciebie-klienta zadzwonić i poinformować cię o tym.

w przeciwnym razie możesz odmówic zapłacenia za usługę, jako zrobioną bez Twojej wiedzy i wbrew Tobie - chyba że wydałeś dyspozycję że Cię nie interesuje zakres naprawy i mają zrobić co jest nie tak.

 

Ale jak te "pompowtryski" (co kolwiek to jest w lpg) się popsuły - to w ramach gwarancji mają to wymienić :duh:

Opublikowano
Mam w samochodzie instalację gazową sekwencyjną, pojawił się problem powyżej 4 tys. obrotów przełączało się z gazu na paliwo. Pojechałem do serwisu (instalacja na gwarancji zrobione na niej 15000 km) powiedzieli mi że parownik do czyszczenia (koszt 100 zł). Dzisiaj dzwonią że wymienili jeszcze pompo wtryskiwacze (koszt 150 zł). Możliwe to jest żeby po tych 15000 km były już takie awarie?

 

Nie wspomnę już o dziwnych praktykach serwisu. Umówiony byłem tylko na czyszczenie parownika a goście bez mojej wiedzy wymienili też pompo wtryskiwacze i kazali dopłacić jeszcze 150 zł.

 

Taki przebieg to wg mnie zatkany filtr lub filtry. To w pierwszej kolejności.

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.