Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
najciekawsze sa ceny.w europie 108k euro,a w usa ponizej 90k $.pewnie poplyna do europy w kontenerach :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wbrew pozorom jak doliczyć wszystkie opłaty dużej różnicy nie ma, a pewnie podstawowe wersje na USA będą trochę biedniejsze, więc jak je się doposaży do poziomu europejskiego to wyjdzie mniej więcej na to samo.

 

A jak już piszemy o najmocniejszych BMW to we wrześniu wchodzi do sprzedaży nowe 760i (iL) V12 6.0 litra podwójne turbo 544KM 750Nm i 4,6 do setki. :cool2: Co najciekawsze, średnie spalanie wg normy 12,9 l/100 km. No i 6 litrów więc jeszcze dużo można tu zrobić nowym programem. :)

Opublikowano
Wbrew pozorom jak doliczyć wszystkie opłaty dużej różnicy nie ma, a pewnie podstawowe wersje na USA będą trochę biedniejsze, więc jak je się doposaży do poziomu europejskiego to wyjdzie mniej więcej na to samo.

 

A jak już piszemy o najmocniejszych BMW to we wrześniu wchodzi do sprzedaży nowe 760i (iL) V12 6.0 litra podwójne turbo 544KM 750Nm i 4,6 do setki. :cool2: Co najciekawsze, średnie spalanie wg normy 12,9 l/100 km. No i 6 litrów więc jeszcze dużo można tu zrobić nowym programem. :)

 

Już zbieram kasę ... :twisted: za kilka lat sobie kupię :dance:

Opublikowano

Chcę doczekac momentu kiedy 6.0 litrowa benzyna spala ~13L/100km :lol: :lol: :lol: Spalanie między bajki włoży to raz a dwa kto będzie się tym przejmował ? Kogo obchodzi ile to pali ? No , może w ramach ciekawostki bo ktoś kto kupi takie auto nie zapyta o spalanie.

 

Do dematu, X6 jest śliczne samo w sobie a wersja M co do zasady MUSI byc ładna chociaż to ciągle pozostaje w kwestii gustu o którym zwykło się nie dyskutowac. W końcu turbo(w wersji M) tylko czemu nie kompresor ?? Na przekór Daimlerowi ?? Czy to nie układ wzięty z wersji 335i / 535i ?

Opublikowano

A czy mógłby ktoś napisać do czego takie auto sluży?

 

Wreszcie ładna deska rozdzielcza, bez muszli koncertowej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja patrząc na Twój podpis pod postami "BMW Indyvidual, pod tą nazwą BMW ukrywa pokraczne gusta swoich klientów." zastanawiam się mocno co to jest "BMW Indyvidual". :roll: Może zanim zaczniesz krytykować innych zacznij od siebie? ;)
Opublikowano
A ja patrząc na Twój podpis pod postami "BMW Indyvidual, pod tą nazwą BMW ukrywa pokraczne gusta swoich klientów." zastanawiam się mocno co to jest "BMW Indyvidual". :roll: Może zanim zaczniesz krytykować innych zacznij od siebie? ;)

 

Rozumiem że masz pomarańczową skórę w granatowym aucie?

 

Nie bardzo kumam o co Ci chodzi? Dlaczego mam siebie krytykować? Znam się na wzornictwie i widzę jakie gówno ludzie mają w indyvidualach i stąd ten podpis. Myślisz, że jak coś jest BMW to zawsze jest fajne?

 

Odpowiedz mi na pytanie po co jest X6M, jeśli nie wiesz to się stul...

 

ModEdit: kolego, nie od dziś jesteś na tym forum, więc powinieneś wiedzieć, że takich form tutaj się nie toleruje... Ostrzeżenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oj nie pyszcz bo nie ma potrzeby. Nie ma czegoś takiego jak BMW Indyvidual. Jest BMW Individual. Zapamiętaj i się nie błaźnij więcej. Możesz się też stulić jak chcesz. ;)

 

I chłopie.. na koniec. Nie krytykuj ludzi za wybór tego co chcą bo to oni na to patrzą na codzień a nie Ty. Wydaje mi się, że człowiek, który sobie kupił Alfę 147 naprawdę powinien być ostatnią osobą krytykującą gusta samochodowe innych ludzi.

Opublikowano
Oj nie pyszcz bo nie ma potrzeby. Nie ma czegoś takiego jak BMW Indyvidual. Jest BMW Individual. Zapamiętaj i się nie błaźnij więcej. Możesz się też stulić jak chcesz. ;)

 

I chłopie.. na koniec. Nie krytykuj ludzi za wybór tego co chcą bo to oni na to patrzą na codzień a nie Ty. Wydaje mi się, że człowiek, który sobie kupił Alfę 147 naprawdę powinien być ostatnią osobą krytykującą gusta samochodowe innych ludzi.

 

Już poprawilem, dzięki nie zauważylem.

 

Jesli Tobie sie Alfa nie podoba to naprawde nie mamy o czym rozmawiac, gdyby nie uklad napedowy BMW nawet bym na ten pasztet stzlistyczny nie spojrzal. Widze ze jestesmy z innej bajki. Na szczescie.

Opublikowano

co z tego że alfa ma wygląd, który zresztą mi totalnie się nie podoba, miałem "przyjemność" pomechanikować ostatnio przy alfie i drugiego tak durnie zaprojektowanego mechanicznie samochodu chyba nie ma, cokolwiek tam zrobić to udręka :mad2:

w porównaniu z alfą praca przy beemkach to czysta przyjemność, wszystko da się odkręcić i wszędzie dostać

zresztą sami włosi wiedzą że alfa to syf i zamontowali 3 uchwyty do holowania z przodu :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

 

co do kolorów tapicerki itp to ten kto kupuje nowy samochód ma przywilej wybranie tego co mu się podoba, a ten kto kupuje auto z drugiej reki musi iść na kompromisy

Opublikowano

De gustibus non disputandum est, więc wynaturzenia kolegi jakuba są deko chybione, no chyba że w swoim zadufaniu ("znam się na wzornictwie") myśli, że ktoś będzie mu tu bił pokłony tylko dlatego, że wydaje mu się, że się na czymś zna, co samo w sobie jest śmieszne :D

Dlatego ja nie będę pisał, że to pasztet stylizacyjny (nie stylistyczny; poza tym pasztet z zająca jest bardzo smaczny), tylko napiszę, że mi się osobiście to auto nie podoba. Nie lubię SUVów, dla mnie są przerostem formy nad treścią. A X5M i X6M to troszkę dewaluacja literki ////M. No ale cóż, money makes the world go around...

Opublikowano

Mi też ta M się nie podoba, a ostatnio rozmawiając z kumplem o autach stwierdziliśmy że gdyby nie znaczki to oglądalibyśmy się na ulicach nawet za koreańskimi autami.

 

To tak samo jak z butelką coca coli , są osoby które nie napiją się coli gdy zniknie ta naklejka z butelki bo mają wrażenie że w środku znajduje się jakaś hoop cola.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
X6 M i X5 M to bezpośrednia konkurencja Cayenne Turbo ze znacznie atrakcyjniejszą ceną, więc na pewno będzie się sprzedawało dobrze bo Porsche na swoje topowe SUVy ma dość sporo klientów. A czy są ładne? Mnie się bardzo podobają ale wygląd to kwestia gustu i nie ma co nad nim dyskutować. Jedno jest pewne. Te auta to szczyt technologiczny i za to chyba kochamy BMW najbardziej.
Opublikowano
De gustibus non disputandum est, więc wynaturzenia kolegi jakuba są deko chybione, no chyba że w swoim zadufaniu ("znam się na wzornictwie") myśli, że ktoś będzie mu tu bił pokłony tylko dlatego, że wydaje mu się, że się na czymś zna, co samo w sobie jest śmieszne :D

Dlatego ja nie będę pisał, że to pasztet stylizacyjny (nie stylistyczny; poza tym pasztet z zająca jest bardzo smaczny), tylko napiszę, że mi się osobiście to auto nie podoba. Nie lubię SUVów, dla mnie są przerostem formy nad treścią. A X5M i X6M to troszkę dewaluacja literki ////M. No ale cóż, money makes the world go around...

 

Właśnie, że stylizacyjny bo rozmawiamy to o stylizacji M6 i individual.

Dlaczego o gustach się nie dyskutuje? Król jest nagi a wszyscy mają przyklaskiwać i twierdzić że ubrany?

 

 

Alfa nie ma trzech haków holowniczych, to jest atrapa chlodnicy

 

Tym postem chciałbym się pożegnać z Forum, ku pewnie uciesze wielu.

Opublikowano

jakub nikt za Tobą tutaj nie będzie tęsknił, jesteś na Forum pasjonatów marki BMWi jak wyjeżdżasz z jakąś włoska Alfą to nie licz na zrozumienie. To tak jakbyś wszedł na Forum FC Barcelony i zaczął chwalić Malagę albo Espanyol, bo mają dobrego skrzydłowego, wszyscy by Cię wyśmiali, analogiczną sytuację możesz zaobserować na tym Forum. :cool2:

 

Co do najnowszych X6 M i X5 M to mi takie dopakowane SUVy również się nie podobają, ale takie coś jest tworzone na potrzeby konkretnej grupy klientów i jej zdobycia, a to że znajdzie sie masa osób, którym się to nie podoba, kogo to obchodzi, rynek aut jest tak rozległy, że każdy znajdzie coś mu odpowiadającego.

Opublikowano

Witam

 

Na początek - Panowie poziom waszej dotychczasowej dyskusji jest... no właśnie... ta dyskusja nie ma poziomu...

 

Rozmowy o stylistyce nigdy do niczego nie doprowadzą, a to forum nosi wiele tego przykładów.

"Literkowanie się" jest tak żenujące, że ciężko mi jest poznać autorów niektórych postów :duh:

 

Jakub zadał na początku bardzo dobre pytanie, a mianowicie pytanie o przeznaczenie takiego auta. I wydaje mi się, że przy okazji tej premiery właśnie nad nim powinniśmy się zastanowić. A to dlatego, że literka M została powołana do życia w jakimś konkretnym celu. Było nim tworzenie samochodów sportowych, o znakomitych osiągach, świetnych na torze, a przy okazji nadających się do jazdy na co dzień. Dziś, wraz z odsłoną X6 M i X5 M cel ten się zaciera i dewaluuje. Bo jazda sportowa takim klocem, to abstrakcja. Czy gdziekolwiek organizuje się wyścigi aut klasy SUV?? Czy tym autem fajnie będzie się śmigało po torze na weekend?? Czy pozycja sportowa za kierownicą to pół metra nad ziemią?? Co w ogóle ze sportem wyczynowym ma wspólnego taki koczkodan?? Czy jest to wyścigówka... a może terenówka?? Czy milion koni mechnicznych czyni te samochody sportowymi??

Odpowiedzieć na poszczególne pytania możecie sobie sami...

Tak oto litera M rozmieniła się na drobne.

 

Argumenty rynkowe rozumiem, bo zdobywanie klientów zawsze było ważne. Dziś dzieje się to kosztem 30 lat tradycji...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i nie masz zupełnie racji niestety. Skąd taka teoria, że BMW w wersjach M to auta na tor???????? To chyba tylko twoja teoria. Na jaki tor nadaje się ważące dwie tony M6 cabrio na przykład? M5 to też nie jest prawdziwa fura do ścigania się na torze. Mimo tego jazda tymi autami dostarcza niewiarygodnych wrażeń.

 

BMW M to najwyższa technologia, przyjemność z jazdy i przede wszystkim najlepsze osiągi. I o to w tym chodzi a nie o to czy auto nadaje się do wyścigów na torze.

 

X6 M i X5 M mają zapewnić właśnie najlepsze osiągi i przyjemność ze sportowej jazdy w klasie SUV i to będą robić. Dorabianie do tego filozofii o rujnowaniu tradycji itd jest zupełnie nie na miejscu.

Opublikowano
przyjemność ze sportowej jazdy w klasie SUV

 

Czy jesteś pewien, że to zdanie ma sens?? :duh:

 

Nie napisałem, że auta z M to auta na tor (przeczytaj raz jeszcze moją wypowiedź!), ale że są to auta, którymi można pojechać na tor, które poza osiągami mają jeszcze jakieś aspiracje sportowe i takowe korzenie. M6 jest autem klasy GT, więc też sportowym. A X6M czym jest?? 550-konnym klockiem... to tak jakby Lamborghini wsadzało do swoich ciągników silniki z Murcielago i nazywało je sportowymi...

 

Jeszcze trochę to zrobią M7

 

Dokładnie :worried:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przyjemność ze sportowej jazdy w klasie SUV

 

Czy jesteś pewien, że to zdanie ma sens?? :duh:

 

Nie napisałem, że auta z M to auta na tor (przeczytaj raz jeszcze moją wypowiedź!), ale że są to auta, którymi można pojechać na tor, które poza osiągami mają jeszcze jakieś aspiracje sportowe i takowe korzenie. M6 jest autem klasy GT, więc też sportowym. A X6M czym jest?? 550-konnym klockiem... to tak jakby Lamborghini wsadzało do swoich ciągników silniki z Murcielago i nazywało je sportowymi...

 

 

Znaczy, że auto które ma 4,7 do paki i to w automacie dla Ciebie nie ma aspiracji sportowych? Zapewniam Cię że X5 M i X6 M wypałuje na torze nie jedno auto o sportowych korzeniach i aspiracjach, które jest niskie, lekkie itd.

 

No a Twój argument z ciągnikiem jest już tak górnolotny, że chyba dalsza dyskusja nie ma sensu.

Opublikowano (edytowane)

Znaczy, że auto które ma 4,7 do paki i to w automacie dla Ciebie nie ma aspiracji sportowych? Zapewniam Cię że X5 M i X6 M wypałuje na torze nie jedno auto o sportowych korzeniach i aspiracjach, które jest niskie, lekkie itd.

 

No a Twój argument z ciągnikiem jest już tak górnolotny, że chyba dalsza dyskusja nie ma sensu.

Na pewno bardziej sportowy będzie dla mnie Lotus Elise - zwinny, lekki, mimo, że na torze (choć też zależy jakim) dostanie bęcki od X5/6 ////M. Osiągi to nie wszystko, tak jak i u kobiet nie wszystko to ładny tyłek i cycki :D Liczy się coś jeszcze, coś, czego nie zmierzy się stoperem - lekkość prowadzenia, reakcja auta na ruchy kierownicą. Wszelkie logiczne przesłanki pozwalają przypuszczać, że moze to nie być oczekiwany od ////M poziom - MASA, gabaryty, wysokość środka ciężkości. No ale z tym to poczekajmy na testy, bo jeśli chodzi o układ jezdny to BMW przecież potrafi zaskakiwać.

Jeszcze jedna rzecz - wydaje mi się, że wszelkie poprzednie modele ////M kupowali ludzie, którzy dokladnie wiedzieli, czego chcą i z czym mają do czynienia. A X5/6 ////M kupi zblazowany snob, szukający "naj naj" wersji tego modelu.

@Jakub - jeśli przeczytasz jeszcze ten wątek (a na bank przeczytasz) - z tą stylizacją to chodziło mi tylko o to, że to, o czym mówisz to STYLIZACJA a nie STYLISTYKA.

A o gustach się nie dyskutuje, bo jest to kwestia czysto subiektywna, niemierzalna. O czym tu dyskutować? Że linia słupka A nachylona pod kątem 30 stopni jest ok, pod kątem 40 stopni już nie? Dla jednego tak będzie, dla innego nie.

Pozdrawiam.

Edytowane przez maaad13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.