Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam wciąż ten sam problem z włanczającymi sie kontrolkami od hamulca recznego(na żółto) oraz kontroli trakcji(tym trójkątem żółtym). Kontrolki zapalają się po przejechaniu kilku kilometrów.Jak wyłącze silnik to gasną po czym zapale auto i na kilka kilometrów spokój.Byłem na kompie i błędów nie ma.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napięcie musi spaść w okolicach 10V a nie 12V, ciągle by się zapalały kontrolki. Sprawdź ilość płynu hamulcowego. A czym sprawdzałeś auto, jakim programem ??
Krzysztof
Opublikowano
akumulator ma napięcie 9V, alternator chyba w normie bo auto ma ładowanie 12,2V. Jesli chodzi o program to nie wiem bo sprawdzali mi w serwisie bmw i mówili ze nie ma błędów.Wcześniej paliły sie kontrolki cały czas ale zrobili mi adaptacje i tylko czesem teraz sie zapala.
Opublikowano

Witam.

Jeżeli dobrze mierzyłeś, to:

9V - akumulator rozładowany

12,2V - brak ładowania / jeżeli mierzone na alternatorze, jeśli na rozładowanym aku, to może być błąd pomiaru/.

pozdrawiam

Opublikowano
plyn hamulcowy mam na maxa tak wiec to odpada. Co jeszcze może być?
Opublikowano
Sprawdzałem dzisiaj ładowanie i wynosi 14.28V. Nie wiem co jeszcze sprawdzić?
Opublikowano
wstawiłem dzisiaj inny akumulator i żadnej poprawy,teraz sie pali cały czas i nie gaśnie.Może mieć temperatura auta znaczenie i co to może jeszcze być skoro błedów nie ma.
Opublikowano
widze ze bez oddania auta do mechanika sie nie obejdzie.
Opublikowano
widze ze bez oddania auta do mechanika sie nie obejdzie.

 

Mechanik za wiele nie zdziała, elektryk ma większe szanse na usunięcie tej usterki, pod warunkiem jak umie posłużyć się komputerem.

 

Od diagnostyki należy zacząć, bo ABS to nie tylko czujnik..., lepiej żeby to jednak były czujniki, bo to prościej wykryć.

 

Pozdro

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano

a sprawdzales tylne klocki?? bo wiem ze w innych autach te kontrolki sie moga zapalac jak masz koniec klockow z tylu lub malo plynu hamulcowego.

Taka mala teoria.....

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Opublikowano
od klocków jest inna kontrolka o ile mi wiadomo,płyn mam w normie.
Opublikowano

Przyczyna moze byc rowniez czujnik polozenia kierownicy, a nie tylko czujnik abs. Ten pierwszy jest niestety drozszy i wiecej roboty przy wymianie. Z tego co czytalem, to ten czujnik mozna rowniez kalibrowac i nie zawsze konieczna jest wymiana.

Bledy tego typu mozna jednak bez problemu odczytac na komputerze.

Facet z próchnicą grał w kości i... wypadły mu cztery szóstki.
Opublikowano

Witam koledzy!

U mnie jest ten sam problem tylko że kilka dni wcześniej zapaliła się kontrolka nie wiem od czego z przerywanymi trzema kreseczkami po bokach taka jak od ręcznego na pomarańczowo a następnie zapaliły się od ręcznego i trakcji też na pomarańczowo czyżbym miał klocki do wymiany?

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Opublikowano
Ta pierwsza kontrolka (z kreseczkami) sygnalizuje właśnie zużycie klocków, a te następne błąd w systemie ABS/DSC.
Facet z próchnicą grał w kości i... wypadły mu cztery szóstki.
Opublikowano
ja już mam auto zrobione,wystarczy znależć dobrego mechanika i po problemie.
Opublikowano
Przyczyna moze byc rowniez czujnik polozenia kierownicy, a nie tylko czujnik abs. Ten pierwszy jest niestety drozszy i wiecej roboty przy wymianie. Z tego co czytalem, to ten czujnik mozna rowniez kalibrowac i nie zawsze konieczna jest wymiana.

Bledy tego typu mozna jednak bez problemu odczytac na komputerze.

Dokładnie tak - miałem identyczną sytuację w E39 - kilku "specjalistów" chciało mnie nawet naciągnąć na nowy sterownik kontroli trakcji. Okazało się, że wystarczyło coś tam pogrzebać przy czujniku położenia kierownicy i problem został w M-Auto w Katowicach za 61 zł usunięty.

Opublikowano
i co bylo w koncu ??
.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Opublikowano
u mnie ustawił czujnik skrętu i wysłał na zbierzność i po bólu. A już miałem wymieniać akumulator-dobrze że sie nie posłuchałam pseudo mechaników.
  • 12 lat później...
Opublikowano

Mam też ten sam problem pali się kontrolka ręcznego na żółto i kontrolka trakcji kółeczko z literka a z wykrzyknikiem na żółto wszystko. Check engine wyświetla kółeczko i wykrzyknik jak by sugerował że nie ma płynu hamulcowego ale sprawdzałem płyn i jest full

W marcu wymieniany ostatnio geometria była robiona i robiony cały zawias. Czy to jakis sterownik czy abs?


Editt///błąd 5E46 DSC lenkwinkelsensor Plausibiltat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.