Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ,czy sa roznice w dyfrze od bmw e30 1,8 ,a bmw z3 1,8??

mechanik zaklada mi dzis taki dyfer,tylko sam nei wie jakie beda roznice;/

jak sprawdzic jakie jest przelozenie na dyfrze??zeby mi ta zetka wogole jescze jezdzila ,bo i tak to slabe jak cholera...

Opublikowano

Dyfer od E30 na 90% bedzie Ci pasowal, najwyzej bedziesz musial przełozyc flansze od połosi ze starego dyfra, ale one sa poprostu wciskane .

 

A co do przełozenia to albo do jednej ze srub tylnego dekla dyfra jest przymocowana metalowa tabliczka z wybitym przelozeniem, albo od gory dyfra jest naklejka (jesli ta druga opcja to bez demontazu dyfra nie dowiesz sie) .

 

To jednak dyfer Ci tak stukal ?

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
samochod na pewno bedzie slabszy ale bedzie mial wieksza predkosc maksymalana na poszczegolnych biegach. Silnik rowniez bedzie bardziej obciazony. Skoro masz maly silnik a zalezalo ci na przyspieszeniu to mogles zwiekszyc przelozenie tylnego mostu. Mialbys wtedy lepsze przyspieszenie ale mniejsza predkosc maksymalna
Opublikowano
3,38 a 3,45 to tak mala roznica ze mysle ze wogole jej nie odczujesz podczas jazdy .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Piotrku chyba wezme po swietach te twoje sprezyny na przod jestem teraz w zakopanym i droga nie wygladala rozowo twardo jak cholera,a co do doyfra to widzialem na allegro dyfry z przelozeniem 3,73 ale z e30 2,5 litra tylko czy beda pasowac?

a ten co mam to bardzo sie nie odczuwa roznicy,ale zapiszczec na asfaldzie juz jak by gorzej,i ten most szumi, slychac lekko metaliczny szum z tylu auta,ale ogolnie nie stuka nie buczy przy skrecaniu,pewnie to lozysko,

Powiedz mi czym sie roznia mosty np 4:25 od tych 3:38??i mala glowa i duza glowa?? w jakich jest mala i w jakich jest duza??,co bylo gdy bym zalozyl ten 4:25??

Opublikowano

Od E30 325 to juz Ci nie podejdzie tak latwo bo to wlasnie duza glowa , czyli polosiki bys musial miec inne, raczej nie polecam sie w to pakowac . Wszystkie R6 bmw maja duze glowy, czyli z E30 320 i 325 to duze glowy .

 

Przelozenie nie ma znaczenia czy duza czy mala glowa . Sa dyfry o przelozeniach ponad 4 zarowno w duzych jak i malych glowac .

 

Max wg mnie optymalny to 3,73 , powyzej tej wartosci bedziesz mial vmax pewnie ze 160-170 km/h .

 

W 4.25 bym napewno nie pakowal sie bedac Toba . Lepiej bym juz to kupil : http://www.allegro.pl/item602722485_bmw_e39_e46_z3_silnik_2_8_m52tu_2xvanos_podwojn.html

:D

 

Cena smiesznie niska, do tego skrzynie z E46 328 i jest moc :) .

 

co do sprezyn nie ma problemu :) .

 

pozdrawiam

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

dlaczego 4.25 bys sie nie pakowal?bardzo zmaleje predkosc max??

to czemu montuja w bmw takie mosty przy jednym typie silnika?

 

http://moto.allegro.pl/item605887348_most_bmw_e30.html

 

http://moto.allegro.pl/item592496346_bmw_e30_318_320_dyfer_most_3_91_koscian_srem.html

mi wystarczy max 140km/h i tak szybciej nie smigam z racji nierownych drog

sadzisz ze ten 3.91 moglby podpasowac??[/url]

Opublikowano

Jak Ci starczy max 140km/h to i powyzej 4 mozesz dawac ...ale licz sie z tym ze spalanie w trasie wzrosnie bo bedziesz z znacznie wyzszych obrotow zmuszony kozystac ...

 

Ten 3.91 jak jest w malej glowie (a jest napisane ze jest) to bedzie pasil . Mi sie na zdjeciu jakis taki dziwnie duzy wydaje ..

 

Generalnie kolego bedzie Ci pasowal kazdy dyfer z E36 Compact i E30 w malej glowie . Radze szukac z E36 Compact bo bedzie po prostu nowszy znacznie, a co za tym idzie masz mniejsze ryzyko kupna zajechanego . I jakos mam przeswiadczenie ze ludzie jezdzac compactami spokojniej jak E30tkami :oops: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no,ma nowy uzywany dyfer 3,91 zobaczymy jak bedzie smigal,ma jeszcze pytanko jaki moze byc luz na oskach w dyfrze i na walku zdawczym??czy minimalny luz kreca oskami jest dozwolony??(odczuwalny)
Opublikowano
no,ma nowy uzywany dyfer 3,91 zobaczymy jak bedzie smigal,ma jeszcze pytanko jaki moze byc luz na oskach w dyfrze i na walku zdawczym??czy minimalny luz kreca oskami jest dozwolony??(odczuwalny)

 

Tak minimalny luz jest dopuszczalny - takiego zupelnie bez luzu z E30 czy E36 to chyba nie znajdziesz :roll: . Byleby pracowal bezglosnie podczas jazdy :).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
no i z mostem male problemy,bo nie pasowaly flansze od polosiek z obudowami ,ale przelozylismy od starego mostu i ma mnadzieje ze bedzie dobrze,jutro test:)
Opublikowano
no i z mostem male problemy,bo nie pasowaly flansze od polosiek z obudowami ,ale przelozylismy od starego mostu i ma mnadzieje ze bedzie dobrze,jutro test:)

 

O tym wlasnie wspominalem ze to moze byc jedyny problem.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

no i ciul wielki jak szelki;/znowu szumi kur...i cos drze ja juz nie mam sily.opier... ta zetke w kosmos,przyspieszenie ma fajne, ale obroty strasznie szybko rosna na 5 biegu 100 km/h mam przy 3300 obr/min

jakos dzoiwnie sie jezdzi,sadze ze 3,64 jak bym znalazl to bylo by optymalnie,ale znajdz tu dobry most;/

Opublikowano

i jedno pytanko znowu dotyczace mostu:)niedlugo napisze doktorat na ten temat,czy to moze byc wina mostu czy zawieszenia czegos ,jak dodaje gazu i odpuszcza to lekko stuka z tylu auta i tak jak by buja czyms, mam nowa gume zawieszenia dyfra,na tamtym moscie tak nie bylo;

co to moze byc?

Opublikowano

Jak tuleje tylnej belki masz dobre (te 2 duze z bokow belki) to raczej to dyfer . Kurcze az tak ciezko kupic dobry dyfer ?

 

A o tych obrotach to Cie ostrzegalem ze nie bedzie z tym za rozowo ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

mam nowe newsy

bylem u takiego machera u mnie w miescie i zalozyl mi jakies niebieskie sprezyny bo mu zostaly od jakiegos bmw:),nie pamietal jakiego,i efekt jes taki,ze autko jest z cm wyzsze od tych czerwonych,ale komfort wzrosl strasznie i prowadzi sie duzo lepiej,

ale dalej kombinuje z dyfem bo ten 3,91 jest za krotki w trasy,

tu mam link do 3,64 ale od bmw 5 ,ponoc mozna przelozyc tyl mostu od e30 i pasuje do e30,ale on jest z duza glowa,sadzicie ze podejdzie??

 

http://allegro.pl/item635115296_bmw_e34_m50_2_0_automat_dyfer_3_64.html

Opublikowano

Widze ze kombinujesz jak kon pod gore z tymi dyframi :oops: .

 

Nie sadze ze duza glowa Ci podejdzie bez zmiany polosi . Pozatym moze i sama zmiana pokrywy wystarczy by ten dyfer podpasowal do Z3 ale nie myslales nad tym ze ta pokrywa moze przeciekac po zmianie (wiadomo i tak nowa uszczelke z ASO trzeba kupic i to dodatkowy koszt, ale i tak nic nie wiadomo) ?

 

Wg mnie zamiast szukac 20 letnich dyfrow za 100-200 zl , powinienes poszukac czegos z ostatnich lat produkcji E36 compact, moze i zaplacisz wiecej ale chyba mniejsze prawdopodobienstwo kupna zlomu .

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Autor wątku, widzę, ma dość sporo problemów ze swoim egzemplarzem z3.....ale jak będzie próbował w ten sposób je rozwiązywać to będzie miał jeszcze więcej.

 

Jeśli padł dyfer od z3 1.8 to się montuje dyfer od z3 1.8, a nie kombinuje jak wsciekły tracąc przy tym nerwy i sympatię do auta. Dla mnie to tzw "druciarstwo" :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.