Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

przymierzam sie do zakupu e90 w M-pakiecie stylistycznym.

model 320 d moc 163 km

 

Jakie felgi wybrac? Waham sie min 17 a 18 cali. Z doborów wynika, że 17-nastki moga byc np. w takiej konfiguracji 8JX17 ET:34 na przód i tył. Opony 225/45R17.

Przy 18 calach można już mieć mieszane felgi i opony 8JX18 ET:34 na przód 81/2JX18 ET:37 na tył do tego opony przednia oś 225/40 R18Y

tylna oś 255/35 R18.

 

Jak sparawuje sie taki mieszany zestaw w e90 320d? Czy warto, czy spadek mocy jest odczuwalny w porównaniu z 17nastkami? Spalanie będzie większe ale to nie gra roli, komfort tez bedzie gorszy to jasne.

 

Prosze o porady i z góry dzięki za wszelkie info.

A całkiem ciekawy komplet to ten, szkoda, że na runflatach.

 

http://www.moto.allegro.pl/item597237043_felgi_z_oponami_bmw_bbs_e90_93_e87_motosport.html

Opublikowano
Witam

 

przymierzam sie do zakupu e90 w M-pakiecie stylistycznym.

model 320 d moc 163 km

 

Jakie felgi wybrac? Waham sie min 17 a 18 cali. Z doborów wynika, że 17-nastki moga byc np. w takiej konfiguracji 8JX17 ET:34 na przód i tył. Opony 225/45R17.

Przy 18 calach można już mieć mieszane felgi i opony 8JX18 ET:34 na przód 81/2JX18 ET:37 na tył do tego opony przednia oś 225/40 R18Y

tylna oś 255/35 R18.

 

Jak sparawuje sie taki mieszany zestaw w e90 320d? Czy warto, czy spadek mocy jest odczuwalny w porównaniu z 17nastkami? Spalanie będzie większe ale to nie gra roli, komfort tez bedzie gorszy to jasne.

 

Prosze o porady i z góry dzięki za wszelkie info.

A całkiem ciekawy komplet to ten, szkoda, że na runflatach.

 

http://www.moto.allegro.pl/item597237043_felgi_z_oponami_bmw_bbs_e90_93_e87_motosport.html[/quote

 

Dlaczego szkoda, że RoF?

 

Te kółeczka z aukcji bardzo ładne, ale to 18" .. ja jednak uważam, że 17" z oponkami 225/45 R17 na nasze drogi to max, w mojej Buni na sportowym zawiasie i oponach rof jest twardo, a co dopiero na takich 18? Masakra.. Z drugiej strony problemy z zaparkowaniem, trzeba pamiętać o wszelkich krawężnikach a te czasami bywają za wysokie ;)

 

Złapałeś kiedyś kapcia?

 

Pzdr.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja mam w swoim fabrycznie 17 " 225/45 17 i uważam ,że to jaest max do tego silnika i na polskie drogi . Jak chcesz mieć 18 " w RF to od razu współczuję :duh: .Na 17 " jest wyjątkowo twardo przy RF-ach. i wg.mnie na 16" się dużo przyjemniej jeździ. Takie koła mam na zimę. Szerszych opon do tego silnika nie mam sensu wkładać. Rozwalają mnie kolesie , którzy ładują 235 i więcej np. przy 318 - paranoja.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Opublikowano
Ja mam w swoim fabrycznie 17 " 225/45 17 i uważam ,że to jaest max do tego silnika i na polskie drogi . Jak chcesz mieć 18 " w RF to od razu współczuję :duh: .Na 17 " jest wyjątkowo twardo przy RF-ach. i wg.mnie na 16" się dużo przyjemniej jeździ. Takie koła mam na zimę. Szerszych opon do tego silnika nie mam sensu wkładać. Rozwalają mnie kolesie , którzy ładują 235 i więcej np. przy 318 - paranoja.

 

Dokładnie :), przesiadka z 16" zimowych na letnie 17" jest bardzo odczuwalna :)

 

Pzdr.

Opublikowano

17" RFT to na polskie warunki max. Kilka dni temu wywarzałem koła letnie i sie okazało że dwie mam do prostowania..a naprawde uwazam na drodze i nie atakuje krawezników.

Ponoć 18" na zwykłych oponkach daje lepszy komfort niż 17 RFT...

Grzesiek e90, 320dA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.