Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W compsporcie jest tak ,że hamownie masz w cenie ale nie w dizeń chipowania tylko np jak mają grupowe w katowicach. Oficjanie mówią , że mają hamownie w Katowicach. Po programie podają dni w jakie można sprawdzić moc. Swoją drogą lepiej zrobić program odrazu z hamownią ponieważ można odrazu dokonywać korekt programu. W dynosofcie tak właśnie robią i poprawiąją aż wykres będzie tip top.
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
BMW e60 2008 rok 2.0d (177 km seria ) chip 206 km / 410nm przebieg 105 tys km , padło turbo ...... 6 tys wplecy , przy ok 90 tys poszło sprzęgło . Czy będę chipował nastepne auto ...... tego sam nie wiem . Ale nie chciałbym mieć w tym przypadku bi-turbo . :) Fakt faktem gdyby to auto mówiło napewno by nie powiedziało " mój właściciel jezdzi ECO " . Być może jest to zbieg okoliczności ale chip napewno przyspiesza i to znacznie zużywanie tych rzeczy . Wgrywać serii już nie ma sensu bo jezdzi się bardzo fajnie :) a patrząc na to z innej strony to już wymienione praktycznie wszystko co było możliwe przy chipie :) jeszcze tylko wtryskiwacze ...... ale mam nadzieje że to będzie już robił nastepny właściciel :D
Opublikowano
BMW e60 2008 rok 2.0d (177 km seria ) chip 206 km / 410nm przebieg 105 tys km , padło turbo ...... 6 tys wplecy , przy ok 90 tys poszło sprzęgło . Czy będę chipował nastepne auto ...... tego sam nie wiem . Ale nie chciałbym mieć w tym przypadku bi-turbo . :) Fakt faktem gdyby to auto mówiło napewno by nie powiedziało " mój właściciel jezdzi ECO " . Być może jest to zbieg okoliczności ale chip napewno przyspiesza i to znacznie zużywanie tych rzeczy . Wgrywać serii już nie ma sensu bo jezdzi się bardzo fajnie :) a patrząc na to z innej strony to już wymienione praktycznie wszystko co było możliwe przy chipie :) jeszcze tylko wtryskiwacze ...... ale mam nadzieje że to będzie już robił nastepny właściciel :D

 

a gdzie robiłeś virusa?

Opublikowano
Chipowanie nie wpływa raczej na żywotność chyba że ktoś źle użytkuje turbinkę. Napewno jeżeli ktoś robi to źle to taki zabieg to tylko przyspieszy. Ja chipowałem każdego diesla jakiego miałem i zero problemów. Z tego co się orientuję to BMW ma słabe turbawki. Ja miałem wymienioną przy 120 tyś km, sąsiad w 320d przy 96 tyś a kolega znowu miał przy 110 tyś. Ten element w BMW raczej szybko kończy żywot.
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Opublikowano

Kto robił wirusa nie jest ważne w tym przypadku bo wiem że jest on zrobiony bardzo dobrze.

Też właśnie słyszałem że turbinki w BMW to słaba rzecz , która wytrzymuje gdzieś w tyg graniach.

Coś się w tych auta psuć musi , bo przyznam szczerze że ponad 100 tys przejechane i tylko oleje , klocki , płyny . Maskę otwieram tylko żeby dolać płynu do spryskiwaczy i to dla mnie bardzo duży plus a że ma jakieś wady , każde auto ma.

Opublikowano
To współczuje Kamil...Ale skoro sam piszesz,że raczej ECO nie jeździsz to pewnie złożyło się to razem z chipem do spółki i koszty.Ale z drugiej strony patrząc to wiele osób ma chipa i śmigają bezawaryjnie.Ja też o tym myślałem w 330d ale nie było mi to dane,bo zmieniłem auto.
Kubica GO!
Opublikowano
To współczuje Kamil...Ale skoro sam piszesz,że raczej ECO nie jeździsz to pewnie złożyło się to razem z chipem do spółki i koszty.Ale z drugiej strony patrząc to wiele osób ma chipa i śmigają bezawaryjnie.Ja też o tym myślałem w 330d ale nie było mi to dane,bo zmieniłem auto.

 

wiesz, moze smigaja bezawaryjnie, bo stosunkowo niewiele jezdza. o to chodzilo Kamilowi, ze dopiero po 100 tys. sie porobilo a malo kto z wirusujacych tyle zrobi i tym martwic sie moga juz przyszli wlasciciele - choc pewnie nie beda sie tym chwalic na forum :)

Opublikowano

W niecałe dwa lata zrobiłem 100 tys km więc jeżdżę sporo . Raczej ci co chipują robią małe przebiegi i zazwyczaj chwalą się że w trasie auto pali im 5 -6 litrów , ja nie mam czasu na jeźdżenie z takimi prędkościami :) w dodatku gdybym miał tak jezdzić to kupił bym polo 1.4

Może to zbieg okoliczności , słyszałem że turba bez chipa padają nawet przy 70 tys , fakt faktem raczej nie uważam zbytnio na to aby zawsze studzić silnik itd. wiadomo po trasie prawie zawsze to robię ale jeźdżąc po mieście niestosuje się do tych zaleceń .

Tak czy inaczej auto jest niesamowite i wybaczam mu to turbo :) w końcu się jezdzi

Opublikowano

...automaty normalnie się hamuje :8)

...automaty normalnie sie chipsuje, tylko inaczej traktuje programowo moment obr....w dłubanie w programach automatów nie wierzcie, nikt tego nawet nie dotyka :wink:

 

...Kamil, nic nie mówiłeś o turbince :shock: ...co prawda to że padają nawet w serii z małym przebiegiem to nic nowego, ale jak coś, to wpadaj na testy nowej sprężarki i ew. korekty (gratis oczywiście ) :mrgreen:

Opublikowano

kurde ładny wykresik kusi mnie strasznie....

pewnie różnica jest ogromna....

serie nie miałeś strasznie mocną 152ps

program gdzie był robiony????? hmmmm??????

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)
http://img828.imageshack.us/img828/6519/bmw320d163kmatxps1.jpg

kurde ładny wykresik kusi mnie strasznie....

pewnie różnica jest ogromna....

seria nie była strasznie mocną 152ps

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edytowane przez Klavdivsz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.