Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wykresiki bardzo konkretne.Gratuluje Grafet :) i tak jak mowisz to lekki soft a ile da sie wycisnac na takim powiedzmy "srednim" ?:d

 

Dzięki :), powiem szczerze, że nie wiem. Robiłem to pierwszy raz i nie chciałem eksperymentować ewentulanymi niespodziankami. Najlepiej zadzwoń do Pana Marka (tel. na wykresie) wszystko na pewno wyjaśni.

 

Pozdrawiam

Grafet

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cieszę się żę kolega zachipował

Moje przejścia były troszke inne

Zrobiłem chipa, super sprawa, jak się później okazało tuner zmodyfikował ECU na rozwalonych wtryskach -

Byłem przekonany że zrobią pełną diagnostykę i badanie, cały zabieg trwał 20 min. Na wykresie wyszło że mam serię czyli 184 km, kiedy spytałem się czy robimy diagnostykę usłyszłem że jak ma serię to nie potrzeba nic sprawdzać, po tygodniu chipa wywaliłem wgrałem oryginalny soft i wymieniłem wtryski.

Niesety moim zdaniem wydałem kase na próżno.

Człowiek się uczy całe życie - błędem tunera była rutyna, potraktował mnie jak bym przyjechał po bułki na śniadanie, a ja się dałe zrobić ja dzieciak. Co do tego że program był robiony na zepsutych wtryskach mam 100% pewności.

Teraz wtryski są idealne i auto ma oryginalny soft.

Pozdrawiam
Opublikowano

To współczuję..:( Trochę w tym względzie trochę mniej ryzykowałem - mój przebieg to był 16 tys.

 

Pozdrawiam

Grafet

Opublikowano

- zarabianie w krótkim czasie;- wychodzi z niektórych czyste Polaka podejście- zazdrośc i zawiśc. Trzeba było się uczyc! Jak ktoś wie jak coś zrobic i ma na to papiery to chwała mu. Nie każdy to umie - prawda?

Co do chipownia- dołożyłbym więcej koników tylko boję się , bo auto jest na gwarancji, (co po to nie wiem) ,a poza tym nie mam kompleksów na A4.

PS.Nie przemieszczam się z 5 osobową rodziną .

Jeżdżę sam bez obciążenia w wersji 3door

Opublikowano
Moja też jest na gwarancji, no cóż -zaryzykowałem. A przyjemność - bezcenna :)
Opublikowano
- zarabianie w krótkim czasie;- wychodzi z niektórych czyste Polaka podejście- zazdrośc i zawiśc. Trzeba było się uczyc! Jak ktoś wie jak coś zrobic i ma na to papiery to chwała mu. Nie każdy to umie - prawda?

 

Do mnie pijesz :mrgreen: wiec Tobie odpowiem, nie chodzi mi o zazdrosc, bo jestem ksiegowym, wiec nie narzekam, zwlaszcza o tej porze roku, gdy sie sklada zeznania podatkowe. Należało się uczyc, bo jesli sie nie potrafi wypelnic PIT-u, to trzeba za to zapłacić :mrgreen: .

Opublikowano
Moja też jest na gwarancji, no cóż -zaryzykowałem. A przyjemność - bezcenna :)

 

faktycznie taka roznica w jezdzie? szczegoly prosimy :) Grafet, Ty masz przed czy po lifcie?

pozdrawiam

pepe

Opublikowano

Jest i to bardzo duża, to zupełnie inne auto. Charakterystyka została podobna, ale dużo lepiej wkręca się na obroty. Moja wersja jest po lifcie. Miejcie na uwadze, że mamy filtr cząstek stałych i nie można przeginać z modyfikacjami. Technicznie wam tego nie wyjaśnię, bo się nie znam :)

 

Pozdrawiam

Grafet

Opublikowano
Jest i to bardzo duża, to zupełnie inne auto. Charakterystyka została podobna, ale dużo lepiej wkręca się na obroty. Moja wersja jest po lifcie. Miejcie na uwadze, że mamy filtr cząstek stałych i nie można przeginać z modyfikacjami. Technicznie wam tego nie wyjaśnię, bo się nie znam :)

 

Pozdrawiam

Grafet

 

oj, kusisz, kusisz diable :twisted2: ja sie tylko boje co by bylo z trwaloscia i ewentualna awaryjnoscia auta po chipie... ale na to pytanie raczej nie dostane teraz odpowiedzi, nie mam zludzen :D

czy moge Cie prosic o przeslanie pw z kosztami operacji? dzieki z gory :)

p.

Opublikowano

Miałem peugeota HDi po czipie :D i nie to auto , zrobiliśmy nim po tej modyfikacji ok 90tyś bez najmniejszych problemów.

 

Co do BMW jedyne czego bym się obawiał to słynne juz koło dwumasowe które niejednokrotnie nie wytrzymuje nawet seryjnych Nm...

  • 1 rok później...
Opublikowano

Zdecydowanie odradzam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak chipujcie chipujcie a pozniej Turbinki wam bede padac, bedziecie płakać i płacic.

Sam mam 120d i prowadze regeneracje turbosprezarek,

LUDZIE LUDZIE LUDZIE nie słuchajcie bzdur, chiptuning zazyna wam silnik, a przede wszystkim turbinke.

Jak chcecie miec wiecej mocy to sprzedajcie auto i kupcie mocniejsze.

Zauważcie ze z silnika 2.0 - 120d macie 163KM, przemyślcie sprawe jak wielce jest ten silnik wymeczony.

W tych czasach silniki sie produkuje z jak najtanszych materiałow.

Japonskie auta moc rzedu 160KM maja z pojemnosci 3.0dm3 a tu u niemca jest z 2.0 nie daje wam to do myslenia?

Po chipie te silniki nie dozyja 300 000 km

I oby wam turbo nie padło gdzies po drodze na wymarzony urlop - przez ten chiptuning.

Opublikowano

kolega skoro naprawia turbinki ,to czemu tak krzyczy ?

przecież skoro padają po chipie ,to kolega ma więcej roboty ..

:wink:

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano
ja mam 118d (122 KM) która dostała chipa praktycznie od zaraz (po przejechaniu 3 tys km jeszcze na gwarancji). Na dzień dzisiejszy przejechane ma 50 tys i jest wszystko cacy :) oby tak dalej. Uważam, że było warto tym bardziej, że 122 KM to zdecydowanie za mało. Teraz mam 143 ale i tak najważniejszy jest moment (+50 Nm) i to w zupełności wystarcza. Gdybym miał 163KM raczej nie porywałbym się na chipa bo to chyba już lekka przesada dla tego silnika ( w końcu to to samo 2.0d co w moim ). Teraz apropo firm. Otóż moja była chipowana dwu krotnie. Pierwszy raz w warszawskiej firmie VTG. Cena ok 300 droższa niż u konkurencji no i w moim wypadku dochodził dojazd do warszawy ale skusiłem się wykresami mocy zamieszczonymi wówczas na ich stronie, gdzie prezentowali piękny wykres mocy - prawie pozioma linia i osiągniętą moc 163KM !!! Dodatkowo w rozmowie telefonicznej zapewnili mnie że 163 KM to u nich norma dla tego silnika. Hamownia przed potwierdziła moc 122 KM w moim bolidzie no i wzięli się za robotę. Po długich zmaganiach przyszli do mnie z wykresem "Po" i tu niestety przykre zaskoczenie. Moc wzrosła do 143KM czyli około +20KM ale praktycznie tylko w szczytowym momencie mocy. W pozostałym zakresie wykres praktycznie nie różnił się od fabrycznego. Jednym czubek wykresu mocy zrobił się tylko bardziej ostry nic po za tym. Oczywiście zrezygnowałem z usługi, tłumacząc, że przyjechałem tutaj aby osiągnąć wynik chociaż podobny do tego który prezentowali na swojej stronie. Wtedy potraktowano mnie bardzo nie miło. Oczywiście przywrócili mi moc fabryczną, kazali zapłacić sobie za pomiary mocy i zabrali wykres prezentujący dane po pomiarze (chyba po to żebym nie umieścił w internecie), na drugi dzień zniknęły także wykresu ze strony internetowej tej firmy. Drugie podejście miałem w firmie V-tech a dokładnie u jej przedstawiciela w lodzi ( Jaszpol ). Tam odbyło się miło i przyjemnie. Cena przyjazna. Wykres mocy po chipie pokazuje 143 KM w szczycie ale jest wyraźna różnica w mocy w całym przedziale obrotów. Wykres znacznie się spłaszczył także dużo przyjemniej rusza się spod świateł. Jestem bardzo zadowolony i wsadziłem chipa już do 3 samochodów od tej pory i będę to robił dalej. Jeśli chodzi o zalety chipowania to zdecydowanie większa frajda z jazdy, a w przypadku mojej siostry i ojca mniejsze zużycie paliwa - mi trochę wzrosło :) ( nie można mieć wszystkiego ) Drobnym minusem jest minimalnie większe kopcenie.
Opublikowano

powiedz ile zapłaciłeś w jaszpolu ?

 

tak się składa ,że z Łodzi jestem i też będę chipował.Cena u nich na stronie to 1800 zł ....

może ktoś ma jakieś wtyki ,żeby taniej wyszło ?:)

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano

Ja moge polecic firme CompSport z Bielska robili mi kilka samochodow i nic sie nie dzieje.

Roznica po programie jest i nie kopci wiecej jak niektore diesle.

Opublikowano
Zdecydowanie odradzam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak chipujcie chipujcie a pozniej Turbinki wam bede padac, bedziecie płakać i płacic.

Sam mam 120d i prowadze regeneracje turbosprezarek,

LUDZIE LUDZIE LUDZIE nie słuchajcie bzdur, chiptuning zazyna wam silnik, a przede wszystkim turbinke.

Jak chcecie miec wiecej mocy to sprzedajcie auto i kupcie mocniejsze.

Zauważcie ze z silnika 2.0 - 120d macie 163KM, przemyślcie sprawe jak wielce jest ten silnik wymeczony.

W tych czasach silniki sie produkuje z jak najtanszych materiałow.

Japonskie auta moc rzedu 160KM maja z pojemnosci 3.0dm3 a tu u niemca jest z 2.0 nie daje wam to do myslenia?

Po chipie te silniki nie dozyja 300 000 km

I oby wam turbo nie padło gdzies po drodze na wymarzony urlop - przez ten chiptuning.

 

Tak jest jak ktoś robi program u pana mietka w stodole. Bezsensu jest porównywać japońskie z niemieckimi samochodami. Jak ktoś chce to i tak zrobi 300 km z 2 litów pojemności. Silnik spokojnie przeżyje 300 tys. km jesli będzie odpowiednio serwisowany, a to czy turbina przeżyje te 300 tys. km to jest inna sprawa i zupelnie niezależna od programu zrobionego w aucie (o ile jest dobrze zrobiony). Turbo jest to zwykła cześć eksploatacyjna i po jakims czasie poprostu padnie. Jedna osoba przejedzie 5 tys. i padnie turbina (znam taki przypadek :wink: ) druga 150 tys. Ja polecam robic program w CompSporcie lub u Masters`a.

  • 1 rok później...
Opublikowano
a co sądzicie o automacie? 2.0 diesel?

jest sens to podkręcać?

a dlaczego mialbys go nie czipowac ? automat w niczym nie przeszkadza :) widze ze z KRK kolega wiec smialo moge ci polecic Aligatora :) do Katowic masz rzut beretem. tylko zapisz sie na jakies inne forum na grupowego bo tutaj nigdy nie uzbiera sie 10-ciu chetnych na chipa :) chyba ze 400zl nie robi ci zadnej roznicy :) to indywidualnie mozesz podjechac :)

Opublikowano

problem jest tylko z hamownią, ponoć się nie da...

myślałem o comsport poprzednie autko tam robiłem i byłem bardzo zadowolony....

z 318d 2008rok 143ps zrobili 180ps i 400nm (tylko seria była mocna 156ps)

nie wiem jak teraz będzie? czy automatem sobie poradzi z większym momentem.

I skąd będę wiedział jaką będzie mieć moc przecież nie wjedziemy automatem na rolki :(

Opublikowano
Robią automaty a jak trzeba to i oprogramowanie skrzyni dłubną... Ja program robiłem w każdym dieslu jakiego miałem i polecam taki zabieg.
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Opublikowano
hamują automaty

dzwoniłem do compsport i powiedzieli mi że nie ma opcji z hamownią...

wiec chyba wiedzą co mówią może rolki w Gliwicach maja słabe.

Do vtecha nie pojadę bo to rzeźnicy :D hi hi hi

Więc no nie wiem....

Opublikowano
hamują automaty

dzwoniłem do compsport i powiedzieli mi że nie ma opcji z hamownią...

wiec chyba wiedzą co mówią może rolki w Gliwicach maja słabe.

Do vtecha nie pojadę bo to rzeźnicy :D hi hi hi

Więc no nie wiem....

Ciekawe, bo Ania robiła swoje 123d automat w CS i wykres jest tu na forum z hamownii MAHA w Gliwicach :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.