Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie jakie polecacie amortyzatory do e36, żeby było komfortowo niekoniecznie wyścigowo-twardo. I jakie do tego sprężyny?

 

Widziałem komplet jakieś firmy GH amorki odboje i sprężyny , słyszał może ktoś coś o tej firmie? a najlepiej jakby z własnego doświadczenia :)

 

Przeczytałem to forum wzdłuż i wszerz, i widze że nie opłaca sie monroe, jak już to bilstein B4 albo kayaba, no ale mi chodzi o wmiare komfortowe bo i tak większość czasu w mieście jeżdże a bydgoskie drogi są wiadomo....

 

pozdr

BMW => jedyna słuszna marka
Opublikowano

wymieniałem z przodu mam compacta 318ti wczesniej mialem takiego samego ale mocno obnizonego porazka nie do jazdy...

tak więc dowiedziałem sie w sklepie z oryginałami do bmw ze do e36 byly montowane sachs (nie wiem czy dobrze napisalem) ale sa mega drogie i najwierniejszym odpowiednikiem to billstein za amorka na przod placilem 270zł spręzyny K+F (niemieckie i tylko te polecam seryjna wsyokosc swietnie sie jedzie nie buja i maja cos w sobie ze sportowych)

to tyle odradzam polskiej produkcji sprezyny oraz allegrowe shit raz zalozylem i moje auto tak poszlo w gore ze moglem na of-road jechac :)

takze reasumujac amorki billstein, sprezyny k+f (sztuka za 160zl ja wyrwalem za 140:) )

myslę ze na tył ten sam zestawik jesli chodzi o firmy moge smiało polecic

pozdro

Opublikowano

A sachs? bo cenowo widze że podobnie wyglądają jak B4?

Podobno na pierwszy montaż SACHS-y szły. Jakie one są?

BMW => jedyna słuszna marka
Opublikowano

ja sprężyny k+f kupiłem w hurtowni z częściami samochodowymi auto-gama w poznaniu sprawdź w "fota" zdaje mi się że to jedna z największych hurtowni z częściami samochodowymi, zdaje mi się że sachs w focie mieli w dobrej cenie jak kiedyś pytałem. aha i zawsze podawaj pełne oznaczenia silnika znaczy się modelu, jaki motor,typ,itp bo im się w tych sklepach wydaje że wiedza wszystko a później cyrki wychodzą

pozdro

Opublikowano
Prawie dwa lata temu miałem taki problem jak Ty. Najpierw kupiłem tanie sprężyny Jamex, auto stało z przodu jak Tarpan, oddałem je do sklepu i kupiłem dwa razy droższe Lesjoforsy, a co do amorków to wstawiłem Bilstein B4 i dobrze trzyma się drogi. Jednak jeśli chodzi o komfort to oryginalne są bardziej miękkie. Kayaby gazowe niedawno wstawiłem do Lanosa, zrobiła się mała wyścigówka, jest twardo, ale świetne trzymanie, wcześniej na zakrętach szorował lusterkami;) Z tyłu mam sprężyny niemieckie CS- są twardsze niż Lesjoforsy, a co za tym idzie - mniej komfortowe. Reasumując jak kupisz Bilsteiny komfort będzie gorszy niż na oryginalnych, może wypróbuj Sachsy, słyszałem że są delikatnie miększe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.