Skocz do zawartości

xenon kit - oślepiam innych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zreszta w aparacie mozna zmieniac kontrast wiec zdjecie z aparatu jest malo wiarygodne i nie oddaje rzeczywistej sytuacji.
Ja wiem co robiłem , po co miałbym klamać czy kombinować?

Jeszcze raz powtarzam że nie uważam że jest to idealne światło, tylko staram się pokazać koledze co założył post że u mnie i nie tylko zresztą nie świeci to tak aż źle że nie da się na lampe patrzeć.

 

I jeszcze jedno - nie ma czegosc takiego jak zarnik ksenonowy. Tam nie ma zadnego włókna czy żarnika! Zrodlem swiatla w żarówkach ksenonowych jest łuk elektryczny.

 

Zwał jak zwał wiadomo co miałem na myśli , jedni mówią żarnik , drudzy żarówka poprostu ksenonowa.

A same żarówki ksenonowe i przetwornice MUSZA miec homologacje

konkrety poproszę , jaka żarówka , nawza , firma , producent i najlepiej fotka gdzie jest ta homologacja na "żarówce" napisana

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie wiem czy świeci na boki (w sumie sprytnie przysłonięte) ale na bank nie przeszłoby testu na stacji diagnostycznej - po bokach (tam gdzie przysłonięte) światło jest stłumione a dolna połówka środkowej części lampy ma też jakieś rowki więc bóg jeden wie jak to światło się rozprasza, ale na pewno nie tak jak ksenon powinien ;)

 

Kolego ja mam xenon HID 4300K i byłem na stacji diagnostycznej i przeszło wszystko bez żadnych problemów dodam że nie było to załatwiane po znajomości.

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8051975

 

w opisie masz ze xsenony sa ze spryskami. może nie ma ich na zdjeciu bo opis jest innej bmw a zdjecie innej. w opisie masz spryskiwacze.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8203422

 

ta jest z rynku amerykańskiego i tam sa zupełne inne przepisy i inne lampy.

 

teoretycznie samochód taki nie powinień na tych lampach jeżdzić po eu. ale to teoria.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7970115

 

tu kolejny amerykan

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8172212

 

kolejny amerykan i nawet w opisie nie masz słowa o xsenonie

 

http://moto.allegro.pl/item600721512_bmw_e46_330_ci_2000r_130ty_km_coupe_m_pakiet.html

 

a ta kolego, to jest po jakimś wypadku pewnie ( te lampy nie nie wyglądaja na oryginalne, krzywy zderzak z przodu) wiec pewnie gosciu co go dał do naprawy olał kupowanie nowych dysz do listy podreflektrowej po pewnie kosztowały z 400 stówki na strone.

 

pokaż mi nową fabrycznie beeme na xsenonach bez sprysków.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a poza tym ja uważam ze montowanie takich świateł co świecą na niebiesko ( bo tak świeca te hid-y) to jest zwykła wiocha. ale to moje zdanie. ja osobiście nie zamontuje takich żarówek do swojego samochodu.
Opublikowano
pokaż mi nową fabrycznie beeme na xsenonach bez sprysków.

 

Już ci pisałem wcześniej BMW E32 750. Nad resztą pracuje...

 

Jutro też znajde więcej ogłoszeń...ciekaw jestem twoich "opinii" :roll2:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powiedziec wam gdzie prawa działa wstecz???? popatrzmy na niemcy. tam juz nie ma pojazdów bez katalizatora. co mieli zrobić ci to mieli takie pojazdu kupione fabrycznie bez??? sprzedawali do polski lub montowali katalizatory. w niemczech nie ma pojazdu co w tej chwili nie spełnia norme eu1. a jak sa to są rejestrowane jako zabytek.
Opublikowano
Jak to napisał BaX - pobudka :D jesteśmy w Polsce. Tak wogle to ładny OT.

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no właśnie jestesmy w polsce i jeszcze długo bedzie u nas trwał wiejski tuning. w niemczech to na każdy element dokładany do auta musi miec homolagacje. taka mala historia.

 

gościu z niemiec miał golfa 3, ładny tuning w niemieckim stylu, szerokie felgi. wystawały deczko opony po za obrys błotnika, ale jak powiedział " zawias jest homologowany, felgi homologowane do golfa 3 wiec nikt nie ma prawa sie przyczepić." a bez homologacji to wezma go na lawete. tylko ta homologacja...

 

pzdr.

Opublikowano
Odniosłem wrażenie, że jest tam jakaś przesłonka o której ktoś wspomniał na poprzedniej stronie. Skoro mi się przywidziało to tym gorzej bo to znaczy, że światło przelatuje przez te wszystkie rowki mające je załamywać, a w ksenonie tak być nie powinno.

W mercu s-klasie w220 szkło ma pełno rowków załamujących światło a mimo to xenon był montowany.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
e30.318 rozumiem twoje bóle co do niemców ale jakbym (byśmy) zarabiali tyle co oni to bym sobie wstawił nawet złoty ząb z homologacją

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
tez miałem xenony 6000k w lampach zkw, w dzień świeciły ładnie i nie oślepiały ale w nocy to już zupełnie inna bajka. ludzie mi ustępowali miejsca żebym ich wyprzedził i nie walił po lustrach. z naprzeciwka nie błyskali czyli dla nich było znosno, ale jak siadłem komuś na tył to masakra. Juz nie mam xenonow :wink: teraz w mijania siedzą osram night breaker
Opublikowano

Kolego ja mam xenon HID 4300K i byłem na stacji diagnostycznej i przeszło wszystko bez żadnych problemów dodam że nie było to załatwiane po znajomości.

Jak wyglądało sprawdzenie oświetlenia ?

 

W mercu s-klasie w220 szkło ma pełno rowków załamujących światło a mimo to xenon był montowany.

Ok, rowki to już tylko moje domysły więc nie będę się upierał, chociaż rowki robione do świateł ksenonowych pewnie różnią się od zwykłych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jutro też znajde więcej ogłoszeń...ciekaw jestem twoich "opinii" :roll2:

 

Opinia jest jedna i ta sama, auto powypadkowe jak 9/10 na allegro. Xenony wsadzone przy okazji wymian lamp.

Opublikowano

śmiac mi się chce z tego całego postu , nie ma sensu dyskutować , przecież tu są ludzie na tym forum co mi mówili że oślepiam na orginalnych ksenonach w e46 ze spryskiwaczami , samopoziomowaniem tylko dlatego że włożyłem żarówki 8000k a nie 4300k , z reguły taka wiedza tych ludzi tu jest wiec nie ma sensu się sprzeczać , tu same alfa i omegi i wszysko wiedzą i ze zdjęcia potrafią ocenić czy auto było walone , co było robione i całą historie jego :)

 

w 36 miałem hidy i też na stacji były ustawiane bo jak je założyłem to za wysko mi świeciły , jeździłem na nich rok czasu , wielokrotnie za policją w mieście itd , nikt mi nigdy nie zwrócił uwagi że oślepiam , za to nagminnie mnie oślepiają ci co wkładają te mocniejsze żarówki - ale znawcy przecież powiedzą że to jest ok :) a tak naprawde za to im sie należy zabranie dowodu , jeżdże dużo i reguła jest taka że ten co zakłada hidy ustawia światła bo własnie boi się zabrania dowodu i to że oślepia innych , ci co wkładają mocniejsze żarówki i te wszelkie wynalazki mają to gdzieś i walą po oczach , a policja przecież ma to gdzieś

 

a homologacja :) miałem sportową homologowaną kierownice victor , auto było z niemiec ściągane i tam było ok , tu w Polsce każdy gliniarz i diagnosta sie czepiał o to a homologacja ich nie interesowała

 

naprawde chciałby to zobaczyć jak gliniarz mi wyjmuje żarówki ksenonowe i szuka na nich homologacji :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano
śmiac mi się chce z tego całego postu , nie ma sensu dyskutować , przecież tu są ludzie na tym forum co mi mówili że oślepiam na orginalnych ksenonach w e46 ze spryskiwaczami , samopoziomowaniem tylko dlatego że włożyłem żarówki 8000k a nie 4300k , z reguły taka wiedza tych ludzi tu jest wiec nie ma sensu się sprzeczać , tu same alfa i omegi i wszysko wiedzą i ze zdjęcia potrafią ocenić czy auto było walone , co było robione i całą historie jego :)

Bardzo Cię proszę - nie generalizuj i nie obrażaj w ten sposób ludzi.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
śmiac mi się chce z tego całego postu , nie ma sensu dyskutować , przecież tu są ludzie na tym forum co mi mówili że oślepiam na orginalnych ksenonach w e46 ze spryskiwaczami , samopoziomowaniem tylko dlatego że włożyłem żarówki 8000k a nie 4300k , z reguły taka wiedza tych ludzi tu jest wiec nie ma sensu się sprzeczać , tu same alfa i omegi i wszysko wiedzą i ze zdjęcia potrafią ocenić czy auto było walone , co było robione i całą historie jego :)

 

w 36 miałem hidy i też na stacji były ustawiane bo jak je założyłem to za wysko mi świeciły , jeździłem na nich rok czasu , wielokrotnie za policją w mieście itd , nikt mi nigdy nie zwrócił uwagi że oślepiam , za to nagminnie mnie oślepiają ci co wkładają te mocniejsze żarówki - ale znawcy przecież powiedzą że to jest ok :) a tak naprawde za to im sie należy zabranie dowodu , jeżdże dużo i reguła jest taka że ten co zakłada hidy ustawia światła bo własnie boi się zabrania dowodu i to że oślepia innych , ci co wkładają mocniejsze żarówki i te wszelkie wynalazki mają to gdzieś i walą po oczach , a policja przecież ma to gdzieś

 

a homologacja :) miałem sportową homologowaną kierownice victor , auto było z niemiec ściągane i tam było ok , tu w Polsce każdy gliniarz i diagnosta sie czepiał o to a homologacja ich nie interesowała

 

naprawde chciałby to zobaczyć jak gliniarz mi wyjmuje żarówki ksenonowe i szuka na nich homologacji :)

każdy twój post jest mniej wiecej tej samej treści,to Ty tu robisz za alfe i omegę:wszystko miałeś,wszystko przeżyłeś a jeżeli czegoś nie widziałeś lub nie miałeś to znaczy że to nie istnieje.W internetowych sklepach na zachodzie przy zestawach kit-Xenon podają takie info "These kits are not street legal for use on public roads as they are."

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
naprawdę chciałby to zobaczyć jak gliniarz mi wyjmuje żarówki ksenonowe i szuka na nich homologacji :)

 

Ja nadal twierdze że homologacje przypisuje się do całości zestawu czyli lampa + żarówka i przetwornica. Reflektor musi spełnić bodajże normę E1 i to on jest przystosowany do ksenonu. Nie ma czego takiego jak homologowana żarówka ksenonowa. Owszem zgadzam się normy takie musi spełnić nowy samochód ,wyjeżdżający z fabryki, czyli posiadać homologacje na lampy + spryski + samopoziom= przystosowanie do posiadania ksenonów. Ale niech mi ktoś pokaże przepis który wyraźnie mówi że muszę te wszystkie normy spełnić montując ksenon do auta używanego z przed np 10-ciu lat. W przepisach nie jest określone ze auto jeżdżące już po drogach w którym są ksenony ma posiadać spryskiwacze i poziomowanie.

Na mforum jeden kolega wygrał sprawę w sądzie grodzkim za niesłuszne zabranie dowodu przez policje , za sprawą ksenonów. Postaram się dowiedzieć czegoś więcej od niego.

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
jakoś w większości to mnie oślepiają właściciele zwykłych lampach więc zamiast tu pisać to może przejdźcie się na stacje diagnostyczną i ustawcie sobie światła na przyrządach a nie na oko ,o tych mocniejszych żarówkach nie wspomne,oczywiście przecież generalizuje bo wiadomo ksenony wszyscy je mają a zwykłe lampy to rzadkość,ktoś mnie oślepia to dostaje odemnie długimi.a to że zwykłe hidy można ustawić tak by nie oślepiały innych nie mam zamiaru was przekonywać .widocznie ten diagnosta się nieznał

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano
jakoś w większości to mnie oślepiają właściciele zwykłych lampach

bo większość aut ma normalne lampy?

bo świadomość użytkownika "czegoś więcej" zawsze jest większa to i o ustawieniu na dorocznym przeglądzie pomyśli?

 

więc zamiast tu pisać to może przejdźcie się na stacje diagnostyczną i ustawcie sobie światła na przyrządach a nie na oko ,o tych mocniejszych żarówkach nie wspomne

To problem stacji, że puszczają z przeglądu auta ze źle ustawionymi światłami. Ale o czym tu gadać, jak po przegląd przychodzi się bez auta...

 

oczywiście przecież generalizuje bo wiadomo ksenony wszyscy je mają a zwykłe lampy to rzadkość

Chyba odwrotnie.

 

ktoś mnie oślepia to dostaje odemnie długimi

Co robisz jak odda Ci swoimi źle ustawionymi drogowymi?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Powiem wam tylko jeszcze jedną rzecz:

Przykład pierwszy:

Pierwsze syrenki , żuki... nie miały fabrycznie pasów bezpieczeństwa. W 1983 wprowadzono przepis obowiązkowej jazdy w pasach. Więc nikt nie mógł zmusić posiadaczy w/w aut do jakiegoś montażu pasów bo prawo nie działa wstecz.

Przykład drugi:

Miałem kiedyś dostawczaka Renault Traffic rok prod.86 , w dowodzie rej. było wpisane uniwersalno-ciężarowy. Od 1992 roku wprowadzono przepis że auta dostawcze/ciężarowe mają obowiązek posiadania przegrody pomiędzy kabiną a przestrzenią ładunkową. Kiedyś pewien nie doinformowany pan policjant zabrał mi dowód rejestracyjny powołując się na przepis o którym wspomniałem. Na spokojnie wróciłem do domu , poczytałem z ojcem dziennik ustaw , na komendzie wytłumaczyłem panu policjantowi , że auto z 86 roku nie musi mieć przegrody skoro ten przepis wszedł w życie w 92 roku. Z przeprosinami oddano mi dowód rej.

Tak samo uważam sprawa dotyczy xenonów. Nikt nie ma prawa zabrać mi dowodu rej z wziązku z tym że mam xenony bez spryskiwaczy i samopoziomu , bo skoro były one w min.: w BMW e32 z 91 seryjnie montowane bez spryskiwaczy wieć moje E36 też może je mieć! Proszę o ustawę która mówi że w aucie z 94 roku muszę posiadać spryskiwacze do xenonów. Ustawa ta weszła w 2003 roku!!!.

Wiadomo oczywiście za wkładanie hidów do lamp bez soczewek to sam bym chętnie dowody zabierał (pomijając lagune i C klasse tam jest xenon ale nie HID) , ale jeśli pakujemy je w soczewke wszytsko z głową wyregulowane to nie widzę przeciwskazań. Samopoziomy ? Ręcznie też mogę spuścić światła przy obciążeniu. A spryskiwacze? Przecież nie działają one automatycznie , nie wiedzą kiedy lampa jest brudna , wiec tak samo mogę się zatrzymać i przetrzeć reflektor ręcznie.

 

Także koledzy, na spokojnie , bez cwaniactwa , nie dać sobie zabrać dowód , tzn zabrać mogą ale mandatu nie przyjmować. Oczywiście jest to moje zdanie na ten temat a każdy zrobi jak chce.

Ja siedzie w xenonach od 2001 roku , przerabiałem lapmy od escorta z 89 roku , astry z 93 roku na bi-xenonowe , (gdzie jeszcze nie było dostępnych hidów a za przetwornice + zarówki hella płaciło sie ponad 1000zł) , nigdy nie miałem żadnych problemów z prawem , policją.

 

Pozdrowienia

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

GR jak masz szrota to dajesz w łape bo wiesz że i tak nie przejdzie , natomiast jak masz w dobrym stanie samochód to przynajmniej ja dusze diagnoste i przynajmniej mi sprawdzi stan zawieszenia a ustawienie świateł należy do jego obowiązku i jest to w cenie przeglądu wiec wogóle nie rozumiem ludzi którzy tym się nie zainteresują

 

 

oczywiście przecież generalizuje bo wiadomo ksenony wszyscy je mają a zwykłe lampy to rzadkość

Chyba odwrotnie.

 

dzięki za uświadomienie , ksenon nie jest seryjny i raczej nie bedzie , podnosicie wielkie larum za nieorginalne ksenony których tak naprawde jest mało a dla mnie wiekszy problemem są te jaśniejsze żarówki i złe ustawienie świateł ,jak obserwuje w nocy to średnio co 2 samochód ma źle ustawione światła , światło ksenona dość łatwo rozpoznać wiec sami sobie porównajcie ile aut was oślepia ksenonami a ile aut ze zwykłymi lampami

 

ktoś mnie oślepia to dostaje odemnie długimi

Co robisz jak odda Ci swoimi źle ustawionymi drogowymi?

 

GR a co to za różnica że włączy długie i tak nic nie widze za to takiemu osobnikowi da to do myślenia że oślepia , jeden drugi mu walnie długimi to pojedzie i ustawi światła , sorx ale nie ma innej metody , dostanie kilka razy po oczach to ustawi światła a przynajmnie je obniży magicznym pokrętłem , ja nie oślepiam innych i tego samego wymagam ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano
GR jak masz szrota to dajesz w łape bo wiesz że i tak nie przejdzie , natomiast jak masz w dobrym stanie samochód to przynajmniej ja dusze diagnoste i przynajmniej mi sprawdzi stan zawieszenia a ustawienie świateł należy do jego obowiązku i jest to w cenie przeglądu wiec wogóle nie rozumiem ludzi którzy tym się nie zainteresują

I to jest największy problem. Praktycznie brak tych przeglądów.

Ale czy na pewno ustawienie świateł jest w cenie? Z ciekawości zadzwonię później i zapytam.

 

dzięki za uświadomienie , ksenon nie jest seryjny i raczej nie bedzie , podnosicie wielkie larum za nieorginalne ksenony których tak naprawde jest mało

A co za różnica czy jest ich mało, czy dużo w kwestii oślepiania? :wink:

 

dla mnie wiekszy problemem są te jaśniejsze żarówki i złe ustawienie świateł ,jak obserwuje w nocy to średnio co 2 samochód ma źle ustawione światła

Dobrze, że nie jeżdżę tą samą trasą :mrgreen:

Jakby mnie co drugi oślepiał to domu wracałbym chyba z efektem zapalenia spojówek :mrgreen: :mrgreen:

 

GR a co to za różnica że włączy długie i tak nic nie widze za to takiemu osobnikowi da to do myślenia że oślepia , jeden drugi mu walnie długimi to pojedzie i ustawi światła , sorx ale nie ma innej metody , dostanie kilka razy po oczach to ustawi światła a przynajmnie je obniży magicznym pokrętłem , ja nie oślepiam innych i tego samego wymagam ,

Oślepiać mogą, ale żeby nic nie widzieć i twierdzić, że jak strzeli Ci długimi nie czujesz różnicy...?

Poza tym - jak co drugiemu mrugasz, to chyba nie odnosi skutku :mrgreen: pewnie myślą, że chcesz, żeby Ci zjechali z drogi :mrgreen:

 

A tak w ogóle to już nic nie piszę w takich tematach, bo chyba sprowokowałem opatrzność i padł mi dziś, w drodze do pracy, ksenon w prawym reflektorze :evil: :mrgreen:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

co 2 nie mrugam bo to bez sensu , mrugam tym co najbardziej mnie oślepiają ,

 

co do ksenon to jest tańszy od zwykłych żarówek , ksenon wymieniasz raz na 2-3 lata , zwykłą żarówke wymieniasz co 3 miesiące

 

ksenon orginał philipsa lub osram kupisz za 140-160 zł za 2szt no chyba że chcesz mieć orginały z homologacją z ASO za 600 zł za szt,

 

wymienisz to zobaczysz że zdecydowanie jaśniej świecą nówki i wcale nie szkoda tej kasy

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co do ksenon to jest tańszy od zwykłych żarówek , ksenon wymieniasz raz na 2-3 lata , zwykłą żarówke wymieniasz co 3 miesiące

 

Hehehe, no jak kupisz taką najtaszą to pewnie co 2-3 miesiące, normalnie to chyba najwyżej co sezon 1x.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
co do ksenon to jest tańszy od zwykłych żarówek , ksenon wymieniasz raz na 2-3 lata , zwykłą żarówke wymieniasz co 3 miesiące

Z tymi 3 miechami to przesadziłeś. W E36 mam H1 i nie pamiętam kiedy zmieniałem - zwykła za 5 groszy z Orlenu.

 

ksenon orginał philipsa lub osram kupisz za 140-160 zł za 2szt no chyba że chcesz mieć orginały z homologacją z ASO za 600 zł za szt,

Gdzie kupię 2 osram w tej cenie? za 140zł na Allegro są - ale jedna sztuka.

Daj szybko namiar, bo po robocie jadę kupić.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.