Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chce zrobic przednie zawieszenie praktycznie cale w miare tanio i dobrze, mechanik poleca delphi - mowi "swietna jakosc w dobrej cenie" co koledzy z forum o tym mysla??

z gory dzieki

Opublikowano
Unikam tej marki jak ognia po tym jak tarcze zwichrowały się po 3 miesiącach a amortyzator po roku użytkowania pokazywał mniejszą zdolność tłumienia niż stary 9-cio letni :shock:
Opublikowano

Nie wiem co sądzić o Delphi, firma BMW jej zaufala i co bylo dla mnie szokiem wyposażala fabrycznie modele z napędem 4x4 w amortyzatory Delphi i to produkowane w ..... Krośnie.

 

Delphi jest potężnym koncernem i robi zarówno szxajsz jak i dobre rzeczy.

Ja bym zaufal mechanikowi jeśli oczywiście można mu ufać.

Opublikowano
Około 5 lat temu kupiłem nowe amortyzatory tej marki do kadeta i po miesiącu były gorsze niż te stare , następnie kupiłem używane sachs i ponad 2 lata nic nie dotykałem i z tego co wiem kumpel co mu sprzedałem kadeta też nie.
Opublikowano

unikaj tej marki jak ognia ja kupiłem sworznie do wahaczy i po dwóch miesiącach wykazywały zużycie kup lemfordera to różnica 10-15 zł i zapomnisz o temacie na dłuższy okres tym bardziej jak sam tego nie wymieniacz tylko u mechanika bo chyba nie będziesz po 10 tyś km znów wymieniał i płacił mechanikowi a wtedy to nie jest żadna oszczędność.

Tanie nie znaczy dobre

Opublikowano

no to musze jeszcze pomyslec, ale lamforder to gorna polka niestety, a musze wymienic dazki koncowki, sworznie z obu stron + maglownica:(

no ale dzieki za porady

Opublikowano

a skad ta rozbierznosć ??? od lemfordera do delfiego ??? za jednego lemfordera mozna kupić ok 2 szt delfiego !!!!!!!!!!!!!!!!!!

A ja ci bym polecił TRW albo MOG - nie sa drogie a jakościowo sa naprawde dobre!!!!

Ja nie musiałem wymieniać zworzni ale drazki przód/tył końcówki i gómy na stabilizatorach przód/tył

i drązki kupiłem całe TRW a reszcze lemfordera.

Niech ci powie ile co kosztuje dokładnie - sprawdz sobie ceny samemu w jakimś motoryzacyjnym i dowiedz sie właśnie o inne firmy - czasami mechanicy wciskaja ludzia DELPI a licza sobie prawie jak za lemfordera.

Opublikowano
Jedynie mają dobre i tanie tarcze hamulcowe z lini "lockhead". Reszta niewytrzymała niestety :(
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano

Amorki DELPHI to polska produkcja... zawieszenie w calości Francuskie..

Jezeli mechanik zamontuje ci drazki dobrze a nie "Żabką" topojeździsz na tym sporo... E30 zrobilem ponad 10 000km i sprzedałem bez luzów! wahacze tez dobre...

 

wszyscy mowia o FEBI, LEMFORDER,MOG, itp... le sami zobaczcie ile przykladow jest ze te marki tez sie rozlatuja po 2000km!! jak mechanik nie [bAD] to DELPHI bedzie jezdzic...

 

SPRAWDZONE NA NIE JEDNYM AUCIE!!!!!

Opublikowano
Z przodu mam gazówki Delphi, z tyłu Bilsteina B4. Delphi są dużo sztywniejsze od tych Bilsteinów z tyłu. Przejechały jak na razie 30 tys km i wszystko elegancko.
E30 318IS Rally
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

oryginalne amortyzatory delphi NIE MAJA NIC WSPOLNEGO z czesciami zamiennymi delphi. tylko nazwa, ktora jest naklejana na aftermarket kupowany od roznych firemek.

Chyba ze pojdziecie do serwisu bmw i jak was tam nie oszyją :), to do mini, x5 i trojki 4x4 dostaniecie krosnienskie amory delphi na oryginalna zabudowe. Oryginalna zabudowa w niczym nie ustepuje innym firmom (sachs, bilstein czy inne), bo jest konstruowana, produkowana, testowana i sprawdzana wg. specyfikacji BMW.

Natomiast aftermarket delphi dostepny w sklepach, to niestety najtansze badziewie kupowane nie wiadomo gdzie i sprzedawane pod nazwa delphi, psujace tylko marke.

Tak samo sprawa sie ma z oponami. Opona na oryginalna zabudowe w porownaniu z taka sama sklepową, różni sie wszystkim oprocz nazwy.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Posiadam amortyzatory przod i tyl, sprezyny, klocki i tarcze Delfi , wszytko bylo wymieniane 3 latat temu i na razie jest ok nie narzekam na diagnozie amortyzatory wykazywaly ok.86 %, co prawda nastepne beda duzo lepsze ale poki co nie narzekam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bilstein --- > tylko on wie co dla bummera najlepsze :twisted2:

 

 

Bilstein??? smietnik w e30 przerabiałem i gazowe i olejowe. Po niespełna roku wszystko były do reklamacji. Ja bilsteina unikam jak. Sachs i tylko sachs.

Opublikowano
Bilstein sie nie spisal? jaki model miales?? bo szczerze to niewiem z czym sie je B4 i B6 jezdzilem na B8 i slowa zlego powiedziec nie moge no moze cena KONI w tej samej kwocie ma regulacje twardosci :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na wąskiej lampie u taty przerabiałem b2, a u siebie b4. U ojca jest teraz sachs olejowy i smiga, a u siebie przymierzam się do wymiany całego zawiasu bo mam conieco wyrobione i amorki montuje Monroe refleks z 3letnią gwarancja, na sworznie zapodam rts, tuleje wszelakie beda lemfordera. Łożyska amortyzatora prawdobodobnie też lemfordera chodź myśle na febi lub rts.
  • 7 lat później...
Opublikowano
Dobrym wyborem w moim przypadku, a jeżdżę Passatem był komplet wahaczy od MS (prowadzą swoją stronę po polsku:master-sport.de), już drugi rok na tym zestawie jeżdżę i nic się złego w zawieszeniu nie dzieje i niech już tak zostanie, bo jak pierwszy raz mi wahacze padły to niestety od razu z dość dużym hukiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.