Skocz do zawartości

Touring ostre myszkowanie po drodze POMOCY !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

panowie pomozcie nie mam pojecia co tobic dalej

auto myszkuje po drodze jak nawiedzone wiec powymieniałem cały zawias przód efekt ???? zaden pojechalem na zbieznosc okazalo sie ze jest idealnie gosciu podsunal mi mysl sprawdzenia amortyatorów efekt 83 % przod 85 % tył a auto biega nawet na najmniejsej koleinie jak szalone. Mało tego juz myslalem ze przesadzam a ze ponałem kolesia który ma idenatyczna bumke jak ja wiec skumalismy sie i razem porobilismy te test tzn amorki i zbieznosc u niego o wieeeeeele wiele gorsze ale w drode powrotnej zamienilismy sie autami. Byłem w szoku siedział jak przyklejony. Panowie co to moze byc aa i jeszcze jedno wywazanie kół wszystko ok. POMOŻCIE PLEASE

mam jeden pomysł aby zamienic się kołami z kumplm ale nie wiem czy to jakis sens wogóle dlatego pytam Was i Bardzo prosze o jakie kolwiek sugestie

pozdrawiam i z góry dziękuję

Edytowane przez djsully99
Opublikowano

Zbieznośc może być ok, ale możesz miec różnice w sprężynach. Nieraz człowieki nie wymieniają sprężyn 2/4 na raz tylko np jak pęknie jedna to wymieniaja jedną. To wie, ale pewnie nie powie, były właściciel.

 

Druga rzecz - wyrurane mocowania Makpjersonów.

Opublikowano

ale było wsio ok po kupnie auta ok rok temu a ja nic nie wymieniałem a po za tym na tescie amorkow nie wysło by nic ze cos ine tak ze sprezynami ????

i co masz na mysli ale możesz miec różnice w sprężynach.

 

Druga rzecz - wyrurane mocowania Makpjersonów

 

mozesz to rozwinac ????

Opublikowano

na teście nie wyjdzie Tobie " sprężystosc " sprężyny :)

 

Mocowania makpersonów - możesz miec już luz na łożysku tym u góry co jest. Jak wyjmujesz amortyzator, to jest to górna część amortyzatora, normalna część wymienna, komplet Sachsa to chyba 250zł na przód będzie.

Opublikowano

Jezli bylaby to wina gornego lozyskowania amortyzatora to wyszloby to na badaniu..

 

Sprawdz czy nie sa zerwane gumy mocujace belki tylnej, czesta przypadlosc E-36

Opublikowano
Te mocowania Sachsa to 200 zł za komplet na przód - wczoraj kupowałem. Ale to raczej nie będzie przyczyna Twojego problemu. Sprawdź tuleje podprogowe z tyłu - jak są zużyte to efekt jest właśnie taki jak opisujesz. Pzdr

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
książka podaje zbieżność zero stopni a różnica może wynosić do 18 minut ją u siebie mam koła zbieżne 2 stopnie i nic nie myszkuje
jedynakk
Opublikowano
książka podaje zbieżność zero stopni a różnica może wynosić do 18 minut ją u siebie mam koła zbieżne 2 stopnie i nic nie myszkuje

 

A opon nie zdziera :shock: ?

Opublikowano

djsully99 nie napisałeś nic na jakich jeździsz felgach, oponach (szerokość).

 

U mnie na 15-stakch zimowych auto ładnie się prowadzi, a na 205/55 R16 to muszę być czujny szczególnie jak jadę po koleinach, bo auto lubi myszkować.

 

Jeśli to nie wina kół, to podbijam wypowiedz moich przedmówców o wypranych tulejach tylnego wahacza, jest to niestety przypadłość w BMW.

 

Pozdro

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano

pawelk mam dokladnie takie same romiary opon jak ty i troche sie zdziwilem powiedzcie mi prose jak sprawdzic te tulejach tylnego wahacza ????

z tyłem faktycznie nic nie robilem. natomias dzisiaj leciałem sobie na drodze 170 i nic zero tylko wjechalem do miasta gzie wiadomo jaka jest droga i masakra STRACHW W OCZACH

Opublikowano
powiedzcie mi prose jak sprawdzic te tulejach tylnego wahacza ????

 

Tuleje dolnego wahacza z tyłu to te przy samym progu.

Należy najlepiej podnieść samochód na podnośniku, wziąć stalową łyżkę do kół i sprawdzić połączenie pomiędzy tymi elementami, popatrzyć czy te gumy nie są sparciałe, popękane w momencie poruszania łyżką, czy nie słychać stuków.

 

Jak okaże się że trzeba je wymienić, to polecam oryginalne z ASO ewentualnie te od M3, które są bardziej wytrzymałe, a rozmiar ten sam.

Kiepskie zamienniki szybko polecą.

 

Pozdro

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano
siemano właśnie byłem u kolesia i poszarpalismy bumke troche na kanale i chyba jest swiatełko w tuleju :) jest delikatny luz na prawej koncówce drążka kierowniczego a łapalismy to poprze próby dokręcenia śruby kontrującej właśnie do tego z lewej strony chodzi ten drążek tak dosyc ciasno natomiast z prawej jest luzniutki. polecielismy na małą przejazdzke i autko ma tendencje do sciagania w lewą stroną czyzbysmy odkryli to tałatajstwo ???? pozniej podjade jeszcze raz sprawdzic te tuleje tyłu
Opublikowano
napisz w jakim stanie masz opony. Moja e-36 tez jezdzila po calelej drodze poki nie zmienilem opon na nowe,teraz jedzie jak przyklejona na nowych Nokianach.
Opublikowano
Panowie siedziałem wczoraj prawie do 3 w nocy w garazu próbując odnaleść przyczynę i mam dwie wizje. Pierwsza jaką zauważyłem to właśnie luzna prawa koncówka drążka kierowniczego i Druga oby to była ta. Byłem przedwczoraj na badaniu amorków ale chyba trafiłem na takich fachowców a mianowicie. zauwayłem że prawy amortyzator się spocił. jest uwalony cały jakimś olejem. korzystając z uroków nocy wsiadłem w samochód i polatałem na maxa nim i .... odkryłem że autko ma tendencje do uciekania delikatnie w lewą stronę w momencie puszczenia kierownicy. Czy AMORY PLUS WYMIANA KONCÓWEK DRĄŻKA mogą być przyczyną ????? sprawdzałem tył tak jak zalecał pawelk i nic nie zauważyłem co by mogło wzbudzić niepokój. Jeszcze dzisiaj jade po nowe oponki może to też jakiś powód gdyż tamte kupowałem używane a mianowicie 205,60 r 16 może były klejone jakies no nie wiem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jakie masz koła i odsaczenie felgi?????? szersze opony i zwiekszenie odsadzenia felgi na zewnatrz pojazdu ( zwiekszasz roztaw kół) mogo w znaczny stopniu otrudnić jazde. samochód bedzie na koleinach mozna gonił. a skoro robi to tylko w koleinach a na gładkiej drodze jest dobrze to na pewno masz szersze opony pzdr
Opublikowano
Czy AMORY PLUS WYMIANA KONCÓWEK DRĄŻKA mogą być przyczyną ?????

 

Stan końcówki drążka ma wpływ na prowadzenie samochodu, jak jest wybita to autko może troszkę uciekać w którąś ze stron. Po ich wymianie obowiązkowo należy wykonać zbieżność. A czy do tej pory zbieżność była poprawna?

 

Co do amorów, to jeśli są spocone to już niedługo będą nadawać się do wymiany, ale do puki ich sprawność jest w miarę równa na oś i nie mniejsza niż 50 - 60 % to na razie sobie odpuść, wymienisz jak padną całkiem. Czasem możesz pojeździć całkiem sporo na spoconych amorach.

 

Pozdro

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano
działy mi się takie cuda jeszcze niedawno,wymieniłem amortyzatory z tyłu razem z mocowaniami.Miałem jeden amortyzator mokry i zaczęło się tłuc na mocowaniu.Od wymiany jest spokój z myszkowaniem i rzucaniem auta na dziurach.
A little piece of heaven in my hands
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moze być wiele powodów. na amorkach moze ci pokazać 85 procent. ja tak miałem z nowymi. pokazywało ze wszystko ok, ale mi coś nie grało. jak sie okazało amorki były do bani bo nie trzymała na odcinku ok pół centymetra. miały luz. wyszło to dopiero gdy wyjałem amorek i go ręcznie sprawdziłem. widziałem ze masz odsadzenie jest troche wieksze jak oryginalne. z tego co zrozumiałem to masz tylko problem z koleinami i ze na tych koleinach masz problem. a jak na prostych gładkich drogach i jak kolega wspomniał czy na przejeżdzanym zakrecie jak wpadnie w małą dziury czy nei ucieka Tobei tył lekko?????
Opublikowano
spruboj kolego tak jedz na zbieznosc i ustaw kola 1 stopien na zbiezne koszt 35 zl i wtedy zobacz fabrycznie sa na zero +/- 18 minut ja jezdze na 2 stopnie zbiezne i nic nie ucieka pozdrawiam :D
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.