Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy powiedzcie mi jakie dać amorki i spręzyny do mojej ósemeczki. nie lubię zbyt twardej jazdy, ani też zbyt miękkiej. chciałbym coś pośredniego. co Wy byście wybrali??

:mrgreen:

Michał
Opublikowano
To co zamontowała fabryka. Ani zbyt twarde, ani zbyt miękkie, jak dla mnie w sam raz.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
gdzie to kupic? chyba tylko w serwisie, bo dziś byłem w sklepie z częsciami, duży wybór amorów, ale tam ni widu, ni słychu do ósemki :duh: polecili jedynie serwis
Michał
Opublikowano
Masz EDC? Jesli nie masz, to amortyzatory do osemki to groszowa sprawa. Tak jak napisal Fantadre mozesz kupic bilsteiny, koszt takich to gora 2000zl i masz spokoj na wiele tysiecy kilometrow. Jesli masz EDC przyszykuj kilkanascie tysiecy, na szczescie mozna je regenerowac, koszt regeneracji 4sztuk to okolo 1000zl i 100% satysfakcji.
Opublikowano
Jesli masz edc to mozna bez problemu dac zwykle. jest to pierwsza zecza co robia w stanach.
BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
Opublikowano

Tak z ciekawości pytam, polecacie te Blisteiny, bo słyszeliście że dobre, wymieniliście je w innych autach i było dużo lepiej od fabrycznych, czy wymieniliście je w 8kach i było dużo lepiej niż na fabrycznych ?

 

Tak tylko ciekawi mnie mechanizm powstawania tego rodzaju rekomendacji.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Bilsteiny byly orginalnie montowane w tych autach. Dlatego je polecam i z tego co czytalem jest to najleprze rozwiazanie. U mnie w garazu lezy nowy komplet i tylko czeka na montaz gdy przylece.
BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
Opublikowano
Piotr zmienił w swojej dawnej 840. Z tego co się orientuje, to jedyne właściwe rozwiązanie(jeżeli chodzi o wymianę), jedyny minus to to, że będzie twardo.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
kupiłem te amory rok temu ale razem ze sprężynami eibach, więc trudno mi oceniać ich twardosć tym bardziej w stosunku do zużytych maksymalnie poprzednich,ale sprawują sie świetnie

mamuusiu,czemu ten Pan klęka ???

.......bo to synku jedzie ósemka !!!!

Opublikowano

Potwierdzam, miałem założone nóweczki na tyle i jeździ się na nich rewelacyjnie, wydaje mi się że na seryjnych sprężynach nie zrobi się wcale twardziej,a jeśli to niewiele, ale za to trakcja auta jest taka, że można wybaczyć to nieznaczne utwardzenie. Jeśli w aucie nie ma luzów i nic nie stuka to jeździ się super. W moim były sprężyny schnitzera i w połaczeniu z B6-stka sprawowało się super.

 

W 740-stce (E38)na seryjnych sprężynach też mam Bilsteina B6 i komfort nie pogorszył się w porównaniu z serią, a właściwości trakcyjne są o niebo lepsze.

 

Obecnie jak niektórzy z Was już wiedzą, nabyłem drogą kupna E65 i pomimo małego przebiegu, bo tylko 66tys.km zastanawiam się nad wrzuceniem w niedługiej przyszłości B6-stek.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
kupiłem w końcu te amorki, w Łodzi na wróbleskiego, oba na przód wyszły mnie około 1500 zl, w weekend majowy je wymieniałem, jeździ się o niebo lepiej :D a teraz zamówiłem na tył, mają przyjść w czwartek-piątek, cana za oba około 1200 zl- bilsteiny oczywiście :)
Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.