Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam mały problem z moją 7, mianowicie: samochód jeżdzi tak jakby miał z 200 koni, podczas ruszania kiedy wcisne gaz do oporu obroty spadają do ok 400 jakby silnik miał zaraz zgasnąć, i po ok 1s dobiero wchodzi na obroty. Dzieje sie tak przy włączonym i wyłaczonym ASC oraz na kazdym z Trybów Skrzyni (D,S , 1) na p wkreca sie na obroty bez problemy, przy wiekszych predkosciach tez wchodzi na obroty ale samochód nie jedzie tak jak powinien , do 100km/h mam jakies 10 s. Ostatnio wymieniłem świece, filtr pow. i oleju, ale nie pomogło.

Z Góry dziękuje za wszelkie wskazówki.

Pozdrawiam Konrad

Opublikowano
No ja mam identyczny "prawie" problem ze swoim , jest pare postow nizej. Teraz czekam na nowa przepustnice, ktora najprawdopodobniej jest przyczyna wszelkiego zla.
E38 735iA Sport Individual 99`
Opublikowano
Dzięki.Znalazłem i rzeczywiście objawy są podobne, ale powiedz mi czy jak gwałtownie dodajesz gazu, tzn pedał w podłogę to jest tak jakby silnik się zalewał lub dławił i miał zgasnąć?
Opublikowano

Nie, ale jak potrzebuje sie gwaltownie wlaczyc do ruchu, depne w podloge - obroty ida powoli w gore i auto prawie wogle nie przyspiesza, pochwili redukuje bieg ponad 3tys obrotow i sie zbiera dopiero. Jak jeżdżę po miescie lekko dodajac i wlasciwie sie toczac to jest w porzadku --> cokolwiek powyżej bardzo kiepska dynamika. Podsumowując to jest tak jakbym jeździł sprawną 735 delikatnie wciskając pedał gazu. Po 9 kwietnia bede mial juz nowa przepustnice, nowy sterownika abs/dsc i wtedy powinno auto zaczac jezdzic(mam nadzieje!) jak nie to juz chyba tylko kupno nowego silnika zostaje.

pozdrawiam

E38 735iA Sport Individual 99`
Opublikowano

Sprawdziłem przepustnice i na moje oko wszystko dobrze działa, lekko się chodzi i otwiera się do końca. Zastanawiam się czy nie mam czasem włożonego jakiegoś innego silnika, czy można sprawdzić tak "na oko" Czy to czasem nie jest np 3.5.

pozdrawiam

Opublikowano
nie ważne jaki jest silnik, reakcja na pedał gazu musi być natychmiastowa. Na moje to wygląda na uwaloną przepływkę, lub czujnik temperatury.
Opublikowano

Witam

 

Panowie, macie zupełnie inne przepustnice w 740 z 96 roku jest na linkę i raczej ciężko żeby była zepsuta, a w 735 z 99roku jest już elektryczna, więc wykluczam awarię przepustnicy w przypadku niemocy 740-stki, też obstawiam przepływkę, albo jakiś czujnik.

 

Pozdrawiam :D

Opublikowano
Przepustnice sprawdziłem tak na wszelki wypadek, a co do czujnika temperatury to mam jeszcze takie "coś" po wymianie chłodnicy (była sklejona super glue jak kupiłem)że płyn w chłodnicy potrafi się zagotować na wolnych obrotach lub temp. zaczyna lekko falować, wystarczy ze dodam gazu, pompa przepompuje płyn i temp. się od razu wyrównuje. Odkąd kupiłem ten samochód to remont się nie kończy :cry2: , polscy handlarze z drutu i szpachli potrafią czynić cuda :mrgreen:
Opublikowano

Pawdopodobnie nie załącza Ci się wentylator elektryczny i po długim postoju na biegu jałowym nie wystarcza chłodzenia z wentylatora wiskozowego, który po tylu latach zapewne też nie jest do końca sprawny. W mojej 740- stce pomimo nowej wiskozy, też potrafi w dużym korku, nawet bez włączonej klimy

załączyć się na chwilę elektryczny.

Opublikowano

Kurde sprawdziłem przepływke, jest ok, czujnik temp, wygląda na nowy, dzisiaj jeszcze tak na wszelki wypadek wymieniłem filtr paliwa i dalej bez zmian, przy gwałtownym wciśnięciu do oporu silnik się dławi, i wydaje mi się ze nie wchodzi na obroty jak powinien.ogólnie chodzi bardzo równo moge postawić 2 zł na sztorc na obudowie i odpalić a moneta się nie przewróci, a podczas jazdy mam wrażenie jak by miał ze 100 koni. czy to mogą być uszkodzone wtryski lub ew lambdy?

 

pozdrawiam

Opublikowano

sondy raczej nie - ogólnie jeżeli uszkodzone są sondy to jest wysokie spalnie- ale silnik pracuje raczej normalnie...

 

co do wtrysków - jest taka mozliwość - jeżeli będziesz chciał kupić sprawne wtryski to mam do sprzedania całą listwę ( szyba paliwowa + wtryski ) - info na priv...

Opublikowano

No i się zesrało :cry2: , jeszcze nie naprawiłem silnika a posypał się most, zablokował się mechanizm różnicowy i w sumie to mam teraz szpere 100 procentową. chyba sprzedam tego trupa na części bo już nie mam cierpliwości żeby to remontować.

 

pozdrawiam

Opublikowano

A o membranie slyszeliście ??!! :)

 

Jesli przeplywka jest dobra, to wedlug mnie tylko membrana potrafi robic takie wariactwa.

Opublikowano
Byłem na diagnostyce i nic nie wyszło. specjalisty. ale po wymianie filtra paliwa jest coraz lepiej, podejrzenie padło na wtryski, po świętach prawdopodobnie będę coś grzebał ale najpierw muszę zrobić most. Czy mogę do siebie założyć most np od 750 czy tylko i wyłącznie taki sam jak był? I czy mogę do mostu i skrzyni wlać olej o oznaczeniu ats 2d?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A jednak nie mam 4.4 tylko wsadzone 4.0 :cry2: , co do reszty to jeszcze rozszczelniła mi się chłodnica :mad2: , ale fura stoi już u mechanika i okazało się że za to dławienie odpowiedzialny był komp wiec wymiana pomogła. Mam nadzieje ze fura będzie w końcu sprawna.

 

Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Gó..o nigdy się nie kończy wstawiłem samochód do mechanika w połowie kwietna i jeszcze jest nie gotowy, mechanik wymienił przepływke czujnik położenia wałka i parę innych nowe wisko, poza tym parę elementów zawieszenia,most i chłodnice bo była chińska i się rozpadła na części pierwsze i ale okazało się ze jeszcze że walnęła któraś uszczelka pod głowica, no i się zaczęło, okazało się ze silnik jest złożony z 3 rożnych silników :cry2: i teraz pytanie czy to możliwe żeby do 4,4 m62 było założone sterowanie od 3,5 czy ten mechanik próbuje mnie wykiwać. poradźcie coś bo już mam dosyć, nie ma w moim rejonie porządnego mechaniora a na aso mnie niestety nie stać.

 

pozdrawiam

Opublikowano
najpierw stwierdził, że to jest 4.0 m60 bo zmierzył średnice przepustnicy i powiedział, że jest mniejsza niż w 4.4 i to na pewno jest 4.0, jak rozebrał głowice to okazało się że jednak 4.4 wiec podejrzewam ze teraz gada pierdoły bo nie chce się przyznać ze się pomylił. Dzisiaj w końcu będę miał samochód z powrotem wiec zobaczymy.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
czesc mialem i ja bardzo podobny problem tez nie bylo dynamiki , autko nie chcialo jechac przyczyna byl czujnik polozenia walkow rorzadu koszt z diagnoza komputerowa i wymiana 250zlteraz jest wszystko ok
Opublikowano
kolego sprawdz czujnik cisnienia paliwa jak jest uszkodzony to jak dajesz gazu to on nie daje tyle paliwa ile potrzebuje w danej chwili i wtedy go dlawi inie przyspiesza . pozdr.gustlof.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.