Skocz do zawartości

Demontaz kola pasowego z walu korbowego E46-320D


zygi-london

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w temacie, mam problem z wymiana kola pasowego na wale korbowym. Czy ktos sie orientuje jaki gwint(prawy czy lewy?) jest na srubie mocujacej kolo pasowe do walu? Probuje odkrecic ale sruba jest jak przyspawana! Uzywam nasadki 22(zestaw na 3/4' kwadrat, z przedluzka ok.75cm) ale nawet nie drgnie! Nie chce czegos upier... Czasami na wale korbowym sa montowane sruby z lewym gwintem(silnik wiruje w prawo, wiec zapobiega to wykrecaniu) ale nie wiem jak jest w tym silniku. Poza tym jak skutecznie zablokowac wal korbowy aby sie nie obracal? normalnie BMW uzywa specjalnego klucza z zebami do blokowania kola pasowego. Bede wdzieczny za pomoc. Zygmunt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej zygi, gwint jest normalny czyli wkrecasz w prawo odkrecasz w lewo. ja dorabialem sobie klucz.ale mozesz to rowniez odkrecic pneumatykiem,najlepiej podjedz gdzies gdzie kola zmieniaja,bez problemow powinno pujsc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.