Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chcialbym się dowiedzieć o realne koszty utrzymania tych autek.

Spalanie mi wiadome w miescie to od 15l w 535manual do 22l w 540automat. Ale moje główne zamyślenia to częsci, rozrząd, wachacze, przeguby, mozna zastosować z innych e39 czy nie?

BMW nigdy sie nie interesowałem, ale ostatnio usyszałem i widzialem odjazd 540- zakochałem się :twisted:

dzieki za odpowiedzi i mam nadzieje ,że temat jest w dobrym dziale.

ps.Aha szukal w szukajce o 540 i 535 , ale nie znalzłem odpowiedzi na w/w pytania

Opublikowano

Jesli boisz sie samej nazwy to kup sobie 535i,

ale to bez sensu bo te same koszty części, waha to samo, a inna klasa osiągów.

No i manual nie jest wcale ciężki do dostania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...mam nadzieje ,że temat jest w dobrym dziale...

 

Nie jest w dobrym dziale - przecież wyraźnie widać ze strony głównej, że istnieje dział serii 5 - czyli dotyczący tematyki E34 / E39 / E60,E61

Przenoszę do działu 5er

Moderator
Opublikowano

Nawet się nie zastanawiaj bierz 540 , dobrze że nie rozważasz diesel czy 540 :) To już jest na plus, więc odpuść sobie 535 chyba ze akurat będzie w wersji która bardzo będziesz pragnął mieć.

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bpg2lgcqprn1

 

Proszę bardzo, pancerna 540, przydatny gadżet godny każdego młodego gangstera, pamiętaj że inwestycja w swoje zdrowie i życie to najlepsza z możliwych :) Nie daj się zabić przypadkowej kuli :] nie oszczędzaj na własnym życiu ! :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Oferta ciekawa, nie powiem, z tym że przy wadze pojazdu co 10 góra 20 tys km na naszych drogach czekałaby kolege gruntowna wymaiana zawieszenia (koszta: "spore") :mrgreen:

 

jura --> 540i tylko i wyłącznie według mnie, jak już bierzesz duzą benzyna to po co potem załować, że mozna było wziac ciut wiekszą i mocniejszą?

 

Eksploatacja E39 to już niestety temat przeze mnie prawie zapomniany. Z tego co kojarze, zawieszenie jest dość wytrzymałe jak na nasze drogi, zamienników cała masa (Lemforder tylko i wyłacznie bierz, zapisz zapamietaj), więc nie musisz od razu wydawac fortuny w ASO.

 

Benzynka w porównaniu do diesla lepiej sie sprawuje jeśli chodzi o bezawaryjną jazdę, warto pamiętać o lubiącej się odkręcić pompie oleju (co jeśli wystąpi, można myśleć o nowym silniku) - większość specjalistów Ci to sprawdzi. Niestety auta już w wieku 540i będą cierpiały na chorobę katów - albo będą posypane, albo się posypią. Nowych nikt nie montuje do takich aut, więc tutaj jedyna opcja to dostosowanie albo całego wydechu, albo przynajmniej dobre zrobienie tego co z niego zostanie...

 

Jeśli jeździsz autem by jeździć, a nie bo np. musisz zrobic dziennie 200km w sprawach służbowych czy prywatnych po mieście, taka benzynka to dobry wybór. W przeciwnym razie krótkie trasy, miasto itp to za benzynke troche zapłacisz.

 

Jakkolwiek BMW do tanich marek nie należy i zacznij może od 520i, brzmi też fajnie, jeździ też fajnie, a wyjdzie na pewno taniej. Chyba ze kasa nie gra roli, to bierz co proponuje BZQ :D

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi.

Więc tak, autem jedzę ok 200-300km po miescie tygodniowo , czasami jakas tarsa 500km w sezonie letnim, w zeszłym roku przejechałem 35k km, ale octavia w 1.9tdi, w tym roku mój przebieg bedzie oscylował w granicy 15k km, więc diesel mi nie potrzebny, nie ma problemu z rogrzewaniem i studzeniem turbawki. Głownie jedze na uczelnie (8km) , dziewczyne odwiezc itp jednym słowem ok 50km dziennie. Dlateog zdecydowałem się na wolnossącego benzyniaka.

Pytam się głownie o 540 , dlatego ,że urzekła mnie V8 :modlitwa:

Spalaania sie nie boję, ale chodzi mi o inne klamoty np. rozrząd itp.

jestem studentem, tyle co zarobie to przepale samochodem, utrzymanie auta to rodziców broszka, ale też nie chiał bym ich zrujnowal kooloslanymi wydatakami na auto.

Rozmyslałem też o 528 w automacie ale boję sie,że nie odpechnie sie wystarczajaco jak bym chciał( napewno będą felgi 18/19 min. 245mm)

 

ps. wyczytalem ,że najlepiej kupic auto w bawarii, także napewno tam pojadę kupic auto, chyba ,żę bedzie igiełka w Polsce jakaś:)

Opublikowano
POLECAM Bmw 540 ale w manulau! Automatem jezdziłem i to nie jest to samo:) Spalanie srednio w granicach 14-16 wiec nie jest zle. Ciezko bedzie Ci znalezc 540 w manualu ale uzbroj sie w cieprliwosc i szukaj bo warto. ceny czesci droższe od nizszych modeli ale cos za cos:)
Opublikowano

jura nie bierz 528i w automacie, ten model w manulu przyspiesza na 18-19 średnio, w automacie muliłby totalnie.

 

Jeśli Mama i Tata utrzymają Ci autko to ja bym brał 540i. :D

Opublikowano
jura nie bierz 528i w automacie, ten model w manulu przyspiesza na 18-19 średnio, w automacie muliłby totalnie.

 

Jeśli Mama i Tata utrzymają Ci autko to ja bym brał 540i. :D

 

 

Nie zgodze sie z Toba kolego. Mialem 528iA przez 3 lata. 0-100km/h na sporcie 7.5 sek. Szla jak burza do 100 i powyzej pieknie sie rozpedzala. Zamkniety ''budzik'' czyli 250km/h na autostradzie w anglii - potwierdzone GPS-em. Laczki: 225/55 16'' Silnik od nowosci TYLKO na Castrol SLX 0W-30 pelny syntetyk. Nie wiem jakby jechala na 19'' ale 16'' mi zupelnie wystarczaly. Ogolnie zyleta jak na automat i tesknie za nia bardzo... :cry:

 

Chcialbym sie teraz przejechac 540i manual w podobnym stanie jak moja - to musi byc wymiatacz dopiero...[/b]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.